උදෑසන යුද්දෙන් පසු සියලු දෙනාම එකතු උනේ ජන්ග්කුක්ගෙයි ජිමින්ගෙයි වෙඩින් එකට.වෙඩින් එකක් නිසා මිනිස්සු හමෝම වගේ කලබලෙන් එහෙ මෙහෙ දුවනවා.ඇත්තට අමුත්තොන්ට වඩා මෙතන වැඩියෙන්ම බය වෙලා හිටියෙ ජන්ග්කුක්.ෆාද ගාව හිටපු ජන්ග්කුක් හොදටම කලබල වෙලා හිටියෙ මොකද වෙඩින් එකට ආපු හැම මනුස්සයම ජන්ග්කුක් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්න නිසා.විනාඩි කිහිපයට පසු චර්ච් එකම නිශ්ශබ්ද උනේ හැමෝගෙම දෙනෙත් විවර වෙන දොර දිහාවට යොමු වෙද්දි.
හැමෝගෙම අවදානය මැද රතුපලස දිගේ කලු පැහැති කෝට් එකක්කින් සැරසුන ජිමින් හෙමින් ගමන් කලේ ජන්ග්කුක්ට වෙනදටත් වඩා ඔහුව කඩවසම්ව පෙනෙද්දි.ඒත් නොසිතූ ලෙස ජන්ග්කුක් ගාවට යෑමට අඩි දෙක තුනක් තියෙද්දි ජිමින් රතුපාට කාපට් එකේ කකුල පටලන් ගෙම්බ පොලේ ගැහුව වගේ බිම වැටුනෙ ටේ ඉකමනින් ජිමින් ගාවට් දුවන් එද්දි.
Tae- වැටුන නේද.
Jm- අනේ නෑ.මට නිදිමතක් ආවා.
ටේට හෙමින් මුමුනපු ජිමින් ටේගෙ උදව් ඇතුව නැගිට්ට ආපසු ජන්ග්කුක් ගාවට ආව. විවාහ චාරිත්ර සියල්ල ඉවරඋනු පසු හැමෝගෙම ඉස්සරහ ජන්ග්කුක් හරිම ආදරෙන් ජිමින කිස් කලා.සියල්ල අවසන් උනු පසු දවල්ම පාටිය ගන්න හැමෝම තීරනය කලේ ජන්ග්කුක්ට වෙඩිඩින් එක පොඩියට ගන්න ඕනෙ කියල කියපු නිසා.කොහොමෙන් කොහොම හරි පාටිය ආරම්බ උනා.
ජින් නැම්ජුන් ආපු ගෙස්ට්ලත් එක්ක කතාකලා.මේ අතර ටේ එයාගෙ girlfriend එක්ක යුන්ගි සහ හොබී ඉන්න තැනට ආවේ සුගාට සහ හොබීට එයාගෙ girlfriend ව හදුන්වල දෙන්න.ජීකුක් ඩබල මේ දෙන්න ගන දන්නව උනාට සුගා සහ හොබීනම් මේබවක් ගැන දැනන් හිටියෙ නෑ.කොමහරි ටේගෙ girlfriend සුගා සහ හෝසොක් ගාවට ආවෙ ටේත් එයාගෙ girlfriend පස්සෙ එද්දි.
සුගා ගාවට ආපු ටේගෙ girlfriend සුගාට කතාකලේ සුගාගෙ හා හෝසොක්ගෙ අවදානෙ ඇය වෙත එල්ල වෙද්දි.ඇත්තටම ටේගෙ girlfriend ටේ වගේම තමා.ඇය ඇදන් හිටියෙ විකාර ගව්මක්.ඇත්තම කිව්වොත් ටේගෙ girlfriend ඇදන් හිටියෙ තොරොම්බල් කරත්තයක් කිව්වොත් හරි.යුන්ගි ඇස් හීන් කල ඇය දිහා උඩ ඉදන් යටටම බැලුවෙ කෙල්ලත් එයා දිහාම උඩ ඉදන් යටට බලද්දි.තවත් බල්න් හිටපු නැති කෙල්ල එයාව යුන්ගිට අදුන්වල දුන්න.එක්කෙනෙක්නම් මේවෙලාවෙ පුපුරන්න ඔන්නමෙන්න වගේ.
YOU ARE READING
My Little Brother
Fanfictionship story කියල් තිබ්බට අන්තිමට තමා ශිප් කරන්න හිතන් ඉන්නෙ🙂😇 my first story