ගින්දර නිසා හටගත්ත් සැර දුම නිසා කුකීගෙ කාමරයම දුමින් වෙලාගෙන තිබුනේ යුන්ගිට සහ කුකීට හුස්මගැනීමට පවා අපහසු කරමින්. කුකිට මේ වෙනකොටත් සිහිනැතිවෙලා තිබුනත් යුන්ගි හිටියේ තවමත් ඇඩ සිහියෙ.අඩ සිහියෙන් හිටපු යුන්ගිට ඇහුන එයාගෙ අප්ප එයාට කතාකරනවා.යුන්ගි පුලුවන් උපරිමයෙන්ම කෑගෑහුවේ අප්ප එයාව හොයන් එයි කියල හිතන්.Sg - අප්පා.....................
Mr min ට සහ mrs min ට ඇහුන කුකීගෙ කාමරෙන් එයාගෙ පුන්චි පැටිය ගෙ හැඩුම් බර කටහඩ. දෙන්නම දුවන් ගිහින් පුන්චි කුකීගෙ කාමරේ දොර අරින්න හැදුවත් දොර අරින්න ගිය mr min ගෙ අත පිච්චුනෙ දොරගුල ගින්න නිසා රත් පැහැවෙන්නම රත්ව තිබූ නිසා. තවත් බලා නොසිටි mr min ඔහුගේ පාදයෙන් වැරෙන් පා පහරක් එල්ලකරෙ අගුලු බිදී දොර ඇරෙද්දි. Mr min දැක්ක හොදටම බයවෙලා ගුලිවෙලා ඉන්න එයාගෙ චූටු පැන්චව.කාමරෙන් අතුලට ඒමට නොහැකි පරිදි වැටී ඇති ගිනිගනිමින් තියන පපරාලයත් තල්ලු කරන් mr min යුන්ගිගාවට ගියා.
යුගිගාවට ගිය mr min සැනසුම් සුසුම් හෙලුවෙ එයාගෙ චූටි කොල්ල හොදින් කියල දැනගත්ත නිසා.යුන්ගිව තදින් බදාගත්ත mr min කාමරෙන් එලියට ආවෙ එතන තවත් එම උනුසුම දරාගන්න බැරුව.ඒත් mr min වත් mrs min වත් දක්කෙ නෑ ඒ කාමරේ ගිනි ජාලා මැද සිහිසුන්ව සිටින එයාගෙ පුන්චි කුකීව.කාමරෙන් එලියට ආපු mr min යුන්ගිව mrs min වෙත දුන්නා. ඉන්පසූ mr min පුන්චි යුන්ගිගෙන් ඇසුවෙ එයාගෙ සහෝදරය ඉන්නවද කියලා.ඒත් යුන්ගිනම් හිටියෙ කුකී ගැන සියලු බලාපොරොත්තු අත්හැරල. යුන්ගි කොච්චර කතාකලත් කුකී කිසිම දේකට පිලිතුරු නොදුන් නිසා යුන්ගි එයාගෙ සහෝදරය ගැන සියලු බලාපොරොත්තු අතහැර ගත්තෙ ඒ ගිනිජාලා මැද කුකීට තවත් දරාගෙන සිටිය නොහැකි නිසා.
Sg dad- යුන්ගියා මැනික කුකී ඉන්න තැන දන්නවද. අප්පට කියන්න මගෙ පැටියෝ.
Sg - අප්ප.....කුකී හිටියෙ මම හිටපු කාමරෙ අප්පා.
ඒක අහපු mr min කුකීගෙ කාමරය පැත්තට යන්න හැදුවත් යුන්ගි එයාගෙ අප්පගෙ අතෙන් අල්ලගත් නිසා mr min ම්හොතකට නවතුනා.
YOU ARE READING
My Little Brother
Fanfictionship story කියල් තිබ්බට අන්තිමට තමා ශිප් කරන්න හිතන් ඉන්නෙ🙂😇 my first story