───𝐌𝐄𝐄𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐈𝐍𝐆𝐇𝐀𝐎
𝘊𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 9:30𝘱𝘮, 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘢 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘯𝘦𝘢𝘳𝘣𝘺 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦8. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘢 𝘴𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘧𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘢𝘴𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦8 𝘢𝘳𝘳𝘪𝘷𝘦𝘴.
"𝘉𝘖𝘖!" , 𝘛𝘩𝘦8 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘦𝘱𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨. "𝘈𝘈𝘏 𝘺𝘢𝘩! 𝘐 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬!" 𝘛𝘩𝘦8 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘯 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢'𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴, "𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘤𝘶𝘵𝘦∿ 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘉𝘪𝘳𝘵𝘩𝘥𝘢𝘺!" "𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶∿ 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘴𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦." 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘤𝘩.
"𝘖𝘩 𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘪𝘧𝘵, 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵?" 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥, "𝘓𝘪𝘬𝘦? 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘪𝘵! 𝘪𝘵'𝘴 𝘴𝘰 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺, 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘮𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘪𝘵." 𝘛𝘩𝘦8 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘦𝘥 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘤𝘬𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘸𝘰 𝘵𝘩𝘶𝘮𝘣𝘴 𝘶𝘱 "𝘐𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘨𝘭𝘢𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥."
"𝘠𝘢𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵." 𝘛𝘩𝘦8 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘺.
"𝘚𝘰.. 𝘩𝘰𝘸 𝘸𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘢𝘺?" 𝘛𝘩𝘦8 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 "𝘙𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘭𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘚𝘰𝘺𝘦𝘰𝘯 𝘶𝘯𝘯𝘪𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘮𝘦𝘵 𝘋𝘪𝘯𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘦𝘰𝘮𝘮𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘱𝘱𝘢 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘑𝘦𝘫𝘶 𝘴𝘰 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘰𝘯 𝘧𝘢𝘤𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘰 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘞𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 𝘵𝘰𝘰 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘴𝘤𝘩𝘦𝘥𝘶𝘭𝘦, 𝘰𝘩 𝘐 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘥𝘪𝘥 𝘢 𝘷𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘯𝘴."
"𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘫𝘰𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘪𝘥𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥."
"𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺."
"𝘐 𝘥𝘰 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦." "𝘐 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯∿" 𝘛𝘩𝘦8 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢'𝘴 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘺.
"𝘉𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘢𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘰𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵." 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘴𝘶𝘨𝘨𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥.
"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘳𝘦?" "𝘗𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘷𝘦."
"𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘺, 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘭𝘪𝘤𝘬𝘴 𝘢 𝘱𝘩𝘰𝘵𝘰 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳."
"𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘨𝘰 𝘣𝘶𝘵 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘤𝘦-𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬."
───𝐆𝐈𝐅𝐓
✲꘏ ꘏ ꘏ ꘏✲
not that satisfied with this chapter but I hope ya'll enjoy it.
YOU ARE READING
𝙀𝙍𝙄𝘾𝘼 ; Kpop Soloist
Фанфик"𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙚? 𝙄 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙜𝙤𝙤𝙙." ✿︎✿︎✿︎ [𝑚𝑢𝑙𝑡𝑖𝑓𝑎𝑛𝑑𝑜𝑚 + 𝑜𝑐] 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑣𝑒 𝑟𝑎𝑛𝑘𝑖𝑛�...