Oğlum sizin birinizin de bunun la ilgili konuştuğunuzu görürsen duyarsam.
Bende sizi sikmezsem bana da bana da deli mert aslan demesinler.
Hepsi tek ağızdan bağırır .Oooooo
Komutanım sen bizi şimdi sikersen biz hepimiz gay mi olucaz aynı onu anlamadım.
Onun la dalga geçen arkadaşıyla sinirden kuduran mert aslan eline aldığı aldığı kartopunu konuşan barış ' a atar
Kartopunh atıp konuşmaya başlar. Ben bilmem Oğlum artık gay mı olursun gelip gidip kendini miletemi siktirir sin bilmem o senin " götünün bileceği iş ".
Mert aslanın bu dedigiyle adeta anırarak gülen tim barış' ın susarak önüne düşmesini sağlar.
Şimdi o bara gireceğim sizde adam gibi işinizin başına dönün zaten yarın akşam sınıra operasyona gidecegiz şimdi lak lak ligi bırakın.
Tim emredersin Komutanım.!
Üstünü düzelten mert aslan bara girer bulduğu boş tabureye oturur.
Bir viski. Mert aslan sesin geldiği tarafa bakar. Taş gibi bir hatun tam da yanında oturuyordu.
Mert aslan banada oradan bir viski ver .orada çalışan kadın başını çevirip mert aslan ' a bakar.
Kadın "
Hemen yakışıklı veriyorum.Kadın mert aslan 'a istediğini verir verince de eliyle adamın elinin sırtını okşar.
Mert aslan çapkın ca güler. Akşam çabuk başladı diye kendiyle konuşmaya başlar .
Aradığı kişilere bekler ama bir türlü gelmez sanırım bunda bir yanlışlık vardı.
Öyle böyle derken aradan saatler geçmişti. Loca da otururken birden kucağına Düşün kıza bakar. Ellerini hemem kızın beline dolar.
Ne oluyor lann.
Kız kolarını buynuna dolayıp başını dudaklarına yaklaştırıp konuşur.
Sende kimsin yakışıklı bakalım.
Mert aslan kahkaha atar. Kızim sen kucağıma atladın suç şimdi benim mi.
Ceyda birden sarhoş kafasıyla adamın dudaklarına yapışır.
Mert aslan' da hemen karşılık verir.
Sonra birden kulağın daki kulaklık yan ses gelir.
Komutanım az yavaş kızı yedin bitirdin sesler buraya geliyor.
Mert aslan koca bir siktir çeker. Siktir git lan.
Komutanım operasyon iptal adamlar buraya gelmeyecek ler miş. " sende kucağın daki hatunu yiyebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
General Fiction+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...