Güzel yorumlarınızı bekliyorum
🔥🔥🔥**********************
Ceyda kızını öper. Ohh parka gidelim mi bebeğim part isimi duyan melek çığlık atarak yatkata zıplamaya başlar.
Yes yes mom yes. " kızı yine İngilizceye bağlamıştı.
Ceyda kızının üstünü giydirip bilikte dışarı çıkar onlara biraz uzaklıkta ki parka gider kızı elini bırakır koşarak parka doğru gider ceyda kızına bakıp tam adım atmıştı ki kızına doğru gelen arabayı görür, Ceyda MELEK Diye çığlık atar koşar . Hayır hayır MELEK tam o sırada bir adam meleği kucağına alıp yoldan çekip alır..
Ceyda eli kalbinin üstünde öylece kızını kurtaran adama bakıyordu koşarak yanlarına gider kızını hemen kucağına alır öper ağlayarak.
Ceyda"
Sana kaç defa dedim elimi bırakıp koşma diye niye beni hiç dinlemiyorsun.?Melek annesinin ağlayarak ona kızıma sına dayanamayıp ağlar küçük kolarını annesinin boynuna dolar.
Ceyda ağlayan kızını sakinleştirmeye çalışıyordu.
Özür dilerim kızım ağlama annem ne olur kızı susup başını annesinin boynuna gömüp durur.
Ceyda kızını kurtaran adama bakar teşekkür etmek için .
Önce gördüğü kişiyle şok olur bir adım geri gider bu nasıl olurdu ona dokunup " fahişe sanan adam kızının babası nasıl olurda karşısına geçerdi " hemen kendini toplar konuşur.
Teşekkür ederim kızımı kurtardınız size nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum.
Mert Aslan "
Ne demek küçük hanım annesinin elini bırakıp koştu çok şükür ki ben çıktım yoksa neller olacağını döşünemiyordum.?Başını annesinin boynundan çıkaran melek karşındaki adama bakar dolu gözlerle.
Mert Aslan ona bakan küçük kıza bakar konuşur.
İyimisin bakalım küçük hanım.?
Melek dudaklarını büzüp kolarını mert Aslan ' a uzatır ceyday' la mert Aslan ikisi şok olur.Ceyda hemen telaşla konuşur . Bebeğim hadi biz gidelim. Melek ısrarla kolarını mert Aslan' a uzatır.
Mert Aslan konuşur hemen. Sizin için bir sakıncası yoksa alabilirim.
Ceyda kızını ona vermek istemiyordu.
Yok biz gidelim. Yaptığı hareketler çok telaşlıydi bu hali mert Aslan' ın gözünden kaçmamıştı .Mert Aslan "
Korkmayın yani kızınıza bir zararım olmaz ben bir Türk askeriyim.Ceyda kızının babasının bir asker olduğunu öğrenir.
Melek gözlerini annesine çevirir. Anne bir kerecik noyuy men öpücük veyeyim.?
Mert Aslan karşında kendi dilinde konuşan kıza bakar.
Gel prenses bakalım bencede ben bir öpücük hak etim.
Melek annesinin gözlerine bakıyordu.
Ceyda ne yapacağını bilmeyerek kızına bakıyordu.
Ceyda kendi içinde konuşur. Hayır yapmam kızımı o adamın kucağına veremem olmaz. Teşekkür ederim tekrardan kızımı kurtardığınız için. Kucağındaki kızını alıp oradan uzaklaşır.
Melek dolu gözlerle arkasında kalmış adama bakıyordu.
Mert Aslan ' da aynı şekilde ona dolu gözlerle bakan küçük kıza bakıyordu " O küçük kızın ona böyle bakmasına içi acımıştı onlar gidince oda yoluna devam eti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
Ficción General+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...