onuşup telefonu kapatır arkasını döner ceyda' ya bakar sinirli bir şekilde kadının yüzü kireç gibi olmuş titreyerek sayıklıyor yanına gider kadın tam düşeceği sırada kolarını etrafına dolar.
Ceyda"
Hayır hayır HAYIR HAYIR olmaz.
" diyip Mert Aslan ' nın kolarının arsında bayılır .Mert Aslan şaşkınca koları arasında bayılan kadına bakıyordu " aklı karman çorman olmuştu o it arayıp bir kızı olduğunu söylüyor şimdi de koları arasında bayılan kadına bakıyordu ".
Mert Aslan ceyda'yı kucağına alıp etrafına41 bakar nereye gidecektiki şimdi evine doğru gider apartmana girip evinin olduğu kata gelip kapıyı açıp içeri girer Ceyda 'yı odasına götürüp yatağına yatırır gidip kolonya alıp gelir eline döküp kadının boynunda bilek lerinde gezdirir.
Ceyda bir süre sonra sayiklayarak kendine gelir hemen ayağa kalkar başı döner Mert Aslan onu tutar.
Mert Aslan "
Şşş bir sakın ol ne oluyor.?Ceyda mert Aslan 'ı iter.
Ceyda"
Uzak dur bizden dokunma benim kızım Ah olamaz olamaz ölürüm ben olamaz ölürüm.Mert Aslan deli gibi ağlayan kadına bakar ne diyordu bu kadın.
Mert Aslan "
Ne diyorsun sen benim sizinle ne gibi bir işim olur kadın aklını başına al " insanlık edip seni sokağın ortasında bırakmadım ".Ceyda yumruk yaptığı elini onun göğsüne vurur.
Ceyda"
Bizden uzak dur onlar benim kızımı öldürecek miş olmaz kimse benim kızıma dokunamaz " senide onları da öldürürüm anladın mı ".Mert Aslan sinirle ceyda'nin ikili kolunu tutup sıkar.
Mert Aslan "
Kadın bana bak ben size ne yaptım he sizi hayatımda kaç defa gördüm ki zarar vereyim.?Ceyda ağlayarak dizlerinin üstüne çöküp yüzünü dizlerinin üstüne koyup hıçkıra hıçkıra ağlar " asel 'in yaşadıkları aklına gelir ya kızı ona bişey olursa " ? Ayağa kalkıp Mert Aslan 'nın yakasını tutup gözlerinin içine bakar.
Ceyda"
Mert Aslan Melek senin kızın anladın mı " SENIN KIZIN ".Mert Aslan ilk defa tüm vucudu titrer biraz bekler kadına bakar kendinden uzaklaştırır.
Mert Aslan "
Ne saçmalıyorsun sen " BENIM KIZIM FALAN YOK KİMSİN SEN YOKSA ŞEHMUZUN ADAMIMI ".?Ceyda çığlık atar " senin kızın senin hatırla bir gece o barda bana sahip o gece senin evinde bu lanet yatakta hatırla " Ceyda yatak örtüsü alıp etrfa atar çığlık atarak.
Mert Aslan ceyda' yı sert bir şekilde yatağın üstüne atıp üstüne eğilir elini boynuna koyup yavaşça sıkar.
Mert Aslan "
Ben böyle işin amına koyarım ha kadın benimle oynama anladın mı seni gebertirim şart olsun seni seni ibrete alem acımam şimdi senin bu boynunu kırmadan doğruyu söyle seni " Şehmuz'mu yolladı".?Ceyda hıçkırır.
Ceyda"
Yemin ederim melek bizim kızımız onlar ona zarar verecek yardım et kızıma yada beni bırak gidip kızımı alıp burayı terk edeyim en iyisi" Ceyda kendi kendine konuşup Mert Aslan 'ı itip Ayağa kalmaya çalışır " benim gitmem gerek tamam sen kal burada onlar benim kızıma dokunursa ölürüm ki .Mert Aslan kadının perişan haline bakınca yalan dan yapıyor gibi değildi.
Mert Aslan hemen onun kolunu tutar.
Mert Aslan "
Doğrumu benim kızım mı.?Ceyda "
Yemin ederim ki bizim kızımız ne olur ona zarar vermesinler bizim birbirmizden başka kimsemiz yok istersen ayaklarına kapanayım.Mert Aslan deli gibi yere ayaklarına kapanmış yalvararak ağlıyordu , Mert Aslan kadının kolarından tutup ayağa kaldırır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
General Fiction+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...