2.bölüm

3.7K 161 43
                                    

Yeni bölüm geldi beğenip yorum yapın lütfen 🔥🔥

********************

da tamam anlamında başını sallar.

Doktor önce ultrason da bakalım sonra hadi gelin benimle ceyday ' la ana doktoru takip eder. Şimdi şuraya uzanın karnınızı açın.  Ceyda karnını açar Doktor ultrason cihazını karnın üstüne koyar bebeğe bakar.

Evet bakın şurada şimdi çok küçük şu siyah noktaya bakın bu işte.

Ceyda birden kulağına dolan kalp sesiyle bütün vucudu titrer. Elini ağzına koyar ağlamaya başlar.

Ve o gün bebeğinin kalp atışını duyan Ceyda onu aldırmak tan vaz geçer.

*************************
Şimdiki zaman

Cehennem in dibine kadar yolu var sadece sen iyiki varsın o bana yeter bebeğim.

Sancısı tutunca birden bağırmaya baslar onunla birlite kalan ana koşarak yanına gelir yerde iki büklüm duran ceyda ' ya bakar.

O May Gat .  Beybi No.No.

Ceyda birden arkadaşına bağırır yardım etsene ne diye başım da durmuş no.no diyorsun kızım geliyor

"Sori "

Koşark arkadaşına yardım eder hastaneye giderler ceyda 'yı hemen doğuma alırlar. Ceyda kızını kucağına alır.

Gözyaş lariyla konuşur. Hoş geldin meleğim.

Gözlerin den akan yaşlara. Biz iki kişi olarak herşeyin üstesinden geleceğiz meleğim.

Ağlayarak  kucağında ki kızını öpen ceyda  kucağın da küçük duran bebeğine bakıyor du.

Ceyda"
Ana baksana ne kadar küçük.

Ana"
Yes ceyda çok küçük biz buna nasıl bakacaz kucağımıza alacağız ki.?

Ceyda "
Niye bakamayacağız o bizim minik meleğimiz.

Ana dudaklarını büzüp bebeğe yaklaşır.

Ana "
Şey ama çok kucuk ve ımm nasil desem gerçekten melek gibi.

Öyle böyle derken aradan dürt yıl geçer.

Dürt koskoca dürt yıldır sınırda olan mert Aslan bir gece ansızın bir kaçışı tarafından yakalanır bir mağaranın için işkence görünüyor du.

Kimse nin ona gücü yetmedigi için bir sandalye ye oturtup zincir lerle bağlanmış günlerce aç susuz işkence yapılıyor du.

Kapı açılır şehmuz içeri girer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapı açılır şehmuz içeri girer. Ooo komutan bugün nasılsın bakalım umarım seni memnun edebiliyoruz dur .

Mert Aslan kahkaha atar.
Mert Aslan "
Oğlum ben buradan elimi kolumu salayarak çıkacağım ve sende ne yaparsın biliyormsun?.

ASKERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin