Yeni bölüm geldi beğenip yorum yapın
❤️🩹❤️🩹
******************
Mert Aslan gözlerinin önünde yere düşüp yuvarlanan kızına bakıyordu Mert Aslan adeta kükrer.
LAN ALLAH ' SIZLAR ÇOCUK LAN ÇOCUK.
O sırada yoğun bir çatışma başlar Mert Aslan yere düşen birden ortadan kaybolan kızını arar silah sesleri artar çatışma devam ediyordu Mert Aslan korkuyordu " Evet çok korkuyordu küçük kızı kanlar için de görmek hayır buna dayanamazdı ki dizlerinin üstüne çökmüş duruyordu tim her yeri temizler silah sesleri durur .
Mert Aslan yumruğunu yere vurur .
Mert Aslan "
Olamaz olamaz ben daha ona kavuşamadım ki olamaz Allah'ım bana bu acıyı yaşatma küçük der sesi fısıltı gibi çıkar çok küçük gözündeki yaşlar buynuna doğru gelir dudakları titriyordu canı gözlerinin önünde,Mert Aslan korkuyordu kalkıp o " çukura nasıl bakacakti yapmazdı küçük bebeğini daha kucağıma almadan toprağa veremezdi " yumruğunu yere daha sert vurur başını göğe doğru kaldırır.
Mert Aslan "
Allah 'ım ben daha bir kere koklayıp öpmedim onu ben den alma Allah'ım çok küçük çok çok çok küçük alma benden onu evde bekleyen annesi bana bu acıyı yaşatma yalvarırım alma benden.Mert Aslan öyle bir acıyla bağırıyordu ki çatışma içinde olan askerleri bile onu duyuyordu.
Ayağa kalkamıyordu tüm ruhu bedeninden çekilmişti olmuyordu saniyeler içinde tükenmişti .
durur Mert Aslan' tam ayağa kalkacağı sırada bir ses duyar.
" kimşe yokmu baba baba del meni çıtart ay baba ".
Mert Aslan küçük kızının sesini duyar gözlerindeki yaşları silip ayağa kalkar kızının sesinin olduğu yere doğru koşar melek küçük bir çukurun içinde ayağa kalkmış acıyan poposunu tutmuş birinin onu oradan çıkarmasını bekliyordu.
Mert Aslan kızını kanlı canlı görünce sanki ruhu bedeninden çekilir " kızı için büyük olan çukur onun için küçücük tü " hemen kızını kucağına alıp vücudunda bir yara varmı diye bakar ve en ufak bir şey göremez kızını göğsüne bastırıp başını göğe kaldırıp.
Mert Aslan "
Allahım sana çok şükür teşekkür ederim. Çağrı buraya bakın kızım yaşıyor rabim çok şükür Can Şafak gelin lan gelin kızım yaşıyor.Melek başını kaldırıp babasına bakar.
Melek kokuyla babasına bakar hemen babasına sarılır üstü başı toz içindeydi.
Melek"
Baba şen meni onlayın yanında biyaktin kı men şana küstüm koyuşma menim le ..Mert Aslan küçük kızın böyle şirin konuşup dudaklarını büzüp ona küstüğünü söylemesi mutlulukta ölebilirdi Melek ona gelecek kurşundan ayağı takıldığı taşla yere düşmüstü.
Mert Aslan "
Kızım insan babaya küser mi hiç kurban olduğun? Genç adam gözünden akan yaşlarla kızına bakıp konuşuyordu .Melek babasına bakıp küçük eliyle saçlarını gözünden çıkarıp konuşur.
Melek"
Ay baba men coyyy acıtım mama vey vide şu bak dilyim kuyudu. Ağzını açıp dilini babasına gösterir.Mert Aslan "
Baban senin diline kurban olsun çok mu susadın? Melek başını salar Mert Aslan kızına su verir .Mert Aslan etrafında toplanan time bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
General Fiction+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...