5. bölüm

2.3K 135 115
                                    


Beğenin lütfen






**************************




Şehmuz kucağındaki Cansu ' nun dudağını öper.

" güzelim nereden başlayalım baba kız bugün ne çok acıtasyon yaşadı senin az kalsın arabayla ona çarpacak olman kahraman komutanın onu kurtarması "?
Kahkaha atmaya devam eder.

Cansu kucağında olduğu adamın dudağını öper Sevgilim yarın ne yapacaksın?.

Şehmuz eh ne yapacağız güzelim yarın komutan la şu Ceyda hatunu biraz daha yakınlaştıralim onlar bir birine biraz daha yaklaşacak " ama şu son çok acıklı olacak komutan kızına kavuştuğu gibi kızı koları arasında can verecek..

Mert Aslan'dan

Yemin ederim aklımı kaçıracgim bu piç herif ikide bir benim en değerlim diyor " benim bu hayata bir anam var bide babam ona kavuştuğun gün diyor kim lan kim KİM " diye adeta kükrer.

Eger bana oynanan bir uyunsa onları doğduklarına pişman edeceğim benim değerlim anamdan başka babamdan YOK YOK YOK yumruğunu duvara geçirir.

Çağrı koşarak kolumu tutar.

Çağrı "
Bir sakın ol lan ne diye delendin sen .?

Bana sorduğu soruya bak niye ?
Oğlum piç herif diyorki kavuştuğun gün kolarının arasından can verecek.

Çağrı 'da tim de bana olduğu yerde öylece bakıyordu, yok benim hemen bişey yapmam gerekiyor sizde istanbulun altını üstüne getirir bana onu bulacak sınız anladınız mı.

Herkes hazır ola geçip bana baktılar.

Tim " emredersin komutanım ".

Bende onlara çıkmaları için işaret verdim o it herif aramasının üstünden
1.hafta geçmişti ve  ben deli olacaktım her gün toplanıp konuşuyorduk ve elimizde hiç bir bok yoktu.

Çağrı bana bakıp  .
Çağri "
Kardeşim bak bu adam sadece seni oltaya getirmeye çalışıyor " Oğlum karın yok çocuğun yok içini ferah tut ".

Bunu bana diyor ben zaten bunu biliyordum ama o it " neyin peşinde".?

******************

Şehmuz "
Yavrum bir duş mu alsak acıktım.?

Yatakta çıplak bir şekilde birbirine sarılmış ikili tavanı izliyordu.

Cansu "
Sevgilim beni çok yordun beni kucağına alacaksın kendi ellerinle yıkayarak giydirecek sin yürüyecek halde değilim.

Şehmuz yorgun bir şekilde kolari arasında olan kadına  bakıp kahkaha atar ayağa kalkıp kucağına alıp banyoya girer şehmuz ne yine kadınla birlikte olur duş alıp aşağı inerler kahvaltı masasına otururlar.

Şehmuz "
Sen şimdi gidip Ceyda denen kadına birisini ayarlıyorsun onun güvenini kazanacak! Kızıyla ilgilenecek yani asla ama asla ondan şüphe durmayacak anladın mı.?

Cansu "
İş bende aşkım.

Şehmuz "
Aferin benim güzelime.

Cansu "
Aşkım sen daha buradasın değilmi.?

Şehmuz "
Yok be yavrum benim gitmem gerekiyor şu komutanın bir boyunun ölçüsünü alayım önce sonra giderim.

Cansu "
Ama ben ne olacağım seni çok özlerim ki.

Şehmuz kadının ona aşkla bakmasına ona şartsız koşulsuz sevgi besleme sine şaşırıyordu.

Şehmuz "
Yavrum sen oralara gelemzsin ben yine her bulduğum fırsata yanına geleceğim.

ASKERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin