Yeni bölüm geldi beğenip yorum yapın lütfen
************************
***********
Mert Aslan hemen salona girer oradan da odasına girip hazırlanır sert adımlarla odadaki kadını unutmuştu.
Ceyda gelen gürültüyle gözlerini açıp bakar Mert Aslan nefes nefese hazırlanıyor du .
Ceyda korkuyla ayağa kalkar Mert Aslan 'nın önünde durur.
Ceyda"
Ne oldu?.Mert Aslan önüne geçen kadına bakıp.
" bişey olmadı gidip kızımızı alıp geleceğim.Ceyda duyduğu şeyle sevinçle kolarını mert Aslan 'nın boynuna dolayıp.
Ceyda "
Allah'ım sana sükürler olsun teşekkür ederim adamın yanağını öpüp geri çekilir çabuk getir tamam mı onu çok özledim?.Mert Aslan heyecanla konuşup gözlerinden akan yaşlarla konuşan kadınin yüzünü avuçlarının arasına alıp.
Mert Aslan "
Sen burada benim evimde bizi bekleyeceksin tamam mı?.Ceyda adamın gözlerinin içine bakar.
Ceyda"
Yok ben de seninle geleceğim lütfen.Mert aslan "
Sen burda bizi bekliyorsun tamamı biz operasyona gidecegiz hadi sakın evden çıkma söz onu sana getireceğim.
Kadının anlını öper hazırlanır kapıyı açıp ayakkabıları nı giyer kadına bakar.Ceyda gözünden akan yaşlarla Mert Aslan ' a bakar.
Ceyda "
Allah' a emanet ol kızımı çabuk al gel çok özledim, dudakları titriyordu gözlerinden yaşlar durmadan akıyordu.Mert Aslan ona böyle savunmasız bir şekilde bakan kadına dayanamayıp iki böyük adımla yanına gider anlını öper kokusunu içine çekip konuşur.
Mert Aslan "
Sana söz verdim canım pahasına olursa sana kızımızı getireceğim..!Ceyda ellerini kaldırıp kızının babasının yüznü avuçlarının arasına alıp konuşur.
Ceyda "
Sen kızımız için kendine dikkat edeceksin anladın mı onun için " O seni çok bekledi çok ağladı onu bana sağ salim getir " sende öyle "?.Mert Aslan ondan uzaklaşıp gözlerinin içine bakıp.
Mert Aslan "
İkimizde geleceğiz sakın endişelenme onu getireceğim evden çıkma Allah'a emanet ol, derin bir nefes alıp verir arkasını dönüp çıkar.Ceyda arkasından bağırır.
Ceyda"
ALLAH' A EMANET OL BANA GELİN İKİNİZDE SİZİ BEKLİYORUM?.Mert Aslan onun arkasından bağıran kadının sesini duyup arabasına binip yola çıkar.
Mert Aslan ' dan
Gelen telefonla ne yapacağımı bilmiyordum benim kızımın yerini söyledi bir tuzakta olabilir olmayabilirde ama ben askerlerimi de riske atamam , ben böyle düşünerek dolabın kapaklarını çarpa çarpa üstümü degistirirken yatakta uyuyan kadını unutmuştum korkuyla ayağa kalkıp kolumu tutup konuşmaya başlar,
Onu sakinleştirip evden çıktım ne çok ağlıyordu bu kadın ve ben o ağladıkça aklımı yitiriyordum ona kızımı sağ salim götüreceğim gerekirse kendi canımı hiçe sayarak onu alacağım karargaha geldim bütün tim toplanıp bir saatlik toplantının ardından iki tim olarak çıktık benim tim ve ufuk komutanın timi le helikopter le dağlık alana gelmiştik etrafıma baktım büyük dağlar ve kayalardan başka hiç bir şey yoktu benim minik kızım şimdi ne haldeydi acaba çok korkmuştur şimdi.
Ben timimi alıp başka bölgeye geçtim.
Ufuk komutan ' da timini alıp başka bölgeye geçti.Lanet olsun ki o piç benimle oyun oynuyor " Kara delik " beni oyuna getiriyor lanet olsun ki lanet olsun lanet olsun ben asla bunu hayır kızımı sağ salim alacağım yoksa benim gözlerimin önünde benim canıma kıyacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
General Fiction+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...