1. bölüm

4.7K 152 73
                                    


Yeni bölüm yorum larınızı bekliyorum +18 var ona göre 🔥🔥

****************************

****************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ah yavrum Allah yardımcınız olsun inşallah.

Mert Aslan ağlayarak onu uğurlayan annesine bakar.

Yav anne sürekli gidiyorum sen de sürekli ağlıyorsun yapma kurbanın olayım " ben zaten inşallah bu yolda şehit olacağım ".

Annesi oğluna kızar.  Yavrum sen hiç anneni düşün müyormusun senin gittiğin yola kurban olurum annem.

Mert Aslan annesini kendine çekip anlini öper. Tamam annem sen hiç kendini üzme beni ararsan ulaşamazsan korkma operasyon da olduğum icin " telefonum kapalı olacak".

Tamam annem rabim yar ve yardımcınız olsun.

Mert Aslan eğilip annesinin elini öper. Hakını helal et annem .

Annesi hıçkırarak ağlamaya başlar. Helali hoş olsun.

Baba .. eğilip babasın elini öper babası da oğlunu öper.

Allah yardımcınız olsun oğlum.

Amin baba kendinize dikkat edin olurmu aklım sizde kalmasın.

Sen bizi kafana takma oğlum benle annen iyiyiz çok şükür.

Mert Aslan küçük valizini alıp arabasına  biner kornayı çalar uzaklaşır.

Annesi ağlayarak ardından su döker.

Allah ım sen onları koru inşallah.

İnşallah hanım inşallah.

Mert Aslan istanbula doğru yola koyulur .

Bir sigara yakar camını hafif açar dumanı çıksın diye.

Memleket e kar yağmışti. Telefonu çalar arayan tim deki arkadaşıy dı  .

" Alo".

Yola çıktın mı lan.

Çıktım oğlum niye ne oldu sikimi mi özledin.  Diyerek kahka atar mert Aslan .

Arkadaşı çağrı küfre derek konuşmaya devam eder.  Siktir lan oradan. Sen de biliyorsun dur ki yarın istanbulun meşhur barına gideceğiz.

Mert Aslan konuşur.  Eee operasyona gidicez gidip te " oruspu sikmiyecez ya".

Çağrı kahkaha atar.  Oğlum sen mi böyle diyorsun oğlum sen o sikine bir sahip çık önce.

Mert Aslan konuşur.  Oğlum benim sikim niye sana bu kadar " batıyor görende seni siktim sanacak " şimdi kapat da yarın gelince senin le ilgilenirim.

Çağrı gülerek.  Siktir lan pezevenk.
Telefonu kapatır.

Mert Aslan mola vermeden istanbula kadar gider isnabula gelen Mert Aslan askeriye gelir arabadan  iner kaldığı daireye gider kapıyı açıp içeri girer kapıyı kapatır arkasın  dan .

ASKERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin