Beğenip yorum yapalım lütfen.
*************
***********************
Ceyda' dan
Gözlerimi yavaşça açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım bütün bedenim uyuşmuştu ben neredeyim? kokusundan anladığım kadarıyla burası bir hastane odasıydım aklıma gelen şeyle hemen ayağa kalktım kızım olmaz değilmi hepsi bir " rüyaydı benim kızım " Hayır hepsi rüyaydı beni gören Fatoş nine hemen ayağa kalkıp yanıma gelir iki elimi birden tutar.
Ninem kızım nerede he nerede " hepsi bir rüyaydı değilmi "?.
Fatoş nine gözünden süzülen yaşlarla bana bakar .
Fatoş nine "
Kızım sakın ol Allah'ın izniyle komutan kızını bulacak ağlama ne olur.Fatoş nine bana ağlama diyordu hayır lanet olsun olamaz benim kızım şimdi onların elinde değilmi olamaz olamaz dizlerim beni taşımıyordu artık elleriyle yere vurmaya başladı çığlık atarak.
Benim kızıma kesin kıymışlardır aman Allah'ım olmaz.
Ben böyle yaparsan kim kızımı bulur kalkıp ve hemen kızımı bulmalıyım. Ceyda ayağa kalkıp Fatoş ninenin tüm konuşmalarıni dinlemeyip karanlık sokakları koşarak çıplak ayakla dolaşır.
Allah'im bana bur yol göster ben şimdi meleği 'mi nerede bulacağım .
yağan yağmurda üstü başı dağılmış hıçkıra hıçkıra ağlıyordu deli gibi her yere bakıyordu ayağına batan taşlar ona engel olmuyordu.
Eğer benim kızım acı çekerek son -" nefesi boğazına takılır ellerini boynuna sarıp büyük bir çığlık atar " eger benim son nefesini vermişse bende böyle ölmeliyim değilmi annem niye senle ben herşeyin bedelini ödüyoruz bizim bir günahımız yoki olsun annem ben de geleceğim yanına tamam mı meleğ'im korkma.
Etrafında hızla giden arabalar yolun ortasında sarsıla sarsıla düşe kalka giden kadına bakıyordu.
Ceyda kaldırıma çıkıp gidenlerin önüne tutup. " siz buralarda benim kızımı gördünüz mü ne olur bana yardım edin o çok küçük belki şimdi ıslanmış karanlıktan da korkuyor bana yardım edermisiniz ne olur eğer bana yardım edip kızımı bulursanız ben size elimdeki herşeyi veririm " diyordu gidip gelen kişilere onlarda yağmurun altında çıplak ayakla ağlayarak kızını arayan kadına bakıyordu Ceyda kaldırıma oturup kolarını etrafına sarar.
" ben kızımı nasıl bulacağım şimdi benim kızımı bulmam gerekiyor evet kalkıcam ve kızımı bulacağım ve ona dokunun herkesi ellerimle öldüreceğim ".
Ceyda ayağa kalkıp koşmaya başlar üstünde ne para vardı evine gitmek için nasıl gidecekti şimdi?.
Yolun ortasına adım atığı gibi ona doğru hızlı gelen araba birden durur karşında arabadan inen kişiye bakar " Mert Aslan ".
******************
Mert Aslan elini duvara koymuş güç almak için küçük bir yatağın üstünde küçük meleğ'e ait elbise ve üstünde bir tutam saç ve " kan".
Mert Aslan hemen gidip yere oturup elbiseyi kucağına alıp eline aldığı saçları öperek koklar küçük kızına ait kokusu hala üstündeydi "Mert Aslan onu ilk kucağına aldığında bu koku vardı evet bu elbise kızına ait .
Mert Aslan "
Korkma kızım baban seni bulacak korkma.Elleri arasında küçücük olan elbiseyi koklayarak öper.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM
General Fiction+18 bölümler var deli komutan mert vatanı için canını verir. ama gel gör ki gittiği operasyon için tanımadığı bir kadın la " birlikte olur " sabah kalkıp önüne para bırakır onu bir fahişe sanır ama unutugu bişey vardı " kadın ona bakire liğinide v...