☆13☆ Bir küçük şalga(m) meselesi

5.3K 434 731
                                    


aşkııııımmmmm baksanaaa banaaaa aş-aşkıımmm baksanaaa banaaaa

HELLLOOOOO ANYONHASSSEEEYOOO YOROBUNNN NABAYSUNUZ GURLLLSSS 🧔🏻🧜🏻‍♀️💅🏼😘🥰😽😚

İLK DEFA BİR FICIMDE CHANGLIX SMUT YAZACAĞIM HEYECANDAN CAMDAN ATLADIM GERİ GELDİM YANİ BU NEDIIRRR AGAGAGAGGAGAGAGAGA

neyse.

evet sayın seyirciler bir düz yazı bölümüyle daha birlikteyiz.
bakalım neler olacak neler 🤗🤭🤫😶‍🌫️

aşklarım bu arada okumak istemeyenler için smutun başına ve sonunda [smut başlangıcı], [smut bitişi] diye belli ettim oraları okuyabilirsinizzz~~

MÜHTİŞİM YORUMLARINIZI VE YÜCE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN AŞKPERIPELLALARIM >3<

SİZLERİ ÇOK SEVİYOR VE ŞIMDIDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM <333



(♥︎♥︎)





"iki hafta önce"




babam bir zamanlar changbin gibiymiş. spor salonundan çıkmaz, hayatını kas yapmaya ve tavuk göğsü yemeye adarmış. bir gün sofrada -annem de yanımızdayken- bana bir anısını anlatmıştı. şimdi onun dilinden aktaracağım size.

"felix... oğlum, hayatımın büyük bir kısmını sporda geçiren birisi olarak söyleyebilirim ki, bir süre sonra ağırlık kaldırmak seksten daha cazip bir şey haline geldi benim için. antrenman, orji gibi bir şeydi. orgazm oluyorsun: omuz kaslarında, testislerinde, sırt ve boyun kaslarında krapmlara yol açan, yoğun şiddetli orgazmlar bunlar. o eski tembel penisi unutuyorsun. kimin ihtiyacı var ki penise? bu bir bakıma huzur demek, seksten kaçıp kurtulmak demek. libido tatili demek. seksi bir kadın görüp, "hırrr" diye tepki verebiliyorsun ama bir sonraki sırf yumurta akından omletin ya da bir sonraki squat maçın sana daha çekici geliyor."

bu sözlerden sonra sustu. elini omzuma koydu ve bir dost tavsiyesi verir gibi hafifçe sıktı. annem ağlayarak masayı terk etti. diğer günün sabahında beni uyandıran bir "feliiiiix kahvaltı hazır bebeğiiim!!" sesi yoktu. o günden sonra da hiç olmadı zaten.

meğer babam, annemle sevişmek istemiyormuş, sürekli farklı bahaneler bulup ondan uzaklaşıyormuş. annem de bunun kendinden kaynaklı olduğunu düşünüp, günden güne kendini yiyip bitirmiş. seks hayatlarının berbat olmasının yanı sıra, ardı arkası kesilmeyen kavgalarıda bu evi terkedişinin tuzu biberi olmuş.

bunu anlatıyorum çünkü changbin bana babamı hatırlatıyor. bazen spor salonunda uyuduğu oluyor. geceleri gözlerimi kapatıp rahat bir uyku çekmeye çalıştığımda, kafamın içinde "acaba changbin de babam gibi spor yapmaktan böyle sapkın bir haz mı alıyor?" düşüncesi beni rahat bırakmıyor. gözlerimi açmak zorunda kalıyorum. tekrar kapatana kadar da güneş doğuyor zaten.

annem her zaman, bütün kadın ve erkeklerin benimle birlikte olmak isteyeceğini fakat olamayacağını. benim ise kimi istersem onu elde edebileceğimi söylerdi.

daha on bir yaşındaydım. burnumdan akan sümüğü bile temizleyemeyecek kadar acizdim ve böylesine büyük bir yükü sırtıma bindiren annem sayesinde, yıllarca kendimi diğer insanlardan soyutladım.

'ya sadece benimle birlikte olmak için konuşuyorsa ve iki gün sonra terk edecekse' düşüncesi kafayı yememe sebep oluyordu.

sonra jisung'la tanıştım. umursamaz tavrı beni iyi hissettirdi. diğer insanlar gibi sürekli olarak "güzelliğimden" veya ne kadar "çekici" olduğumdan bahsetmiyordu. beni sadece dostu olarak görmesi, hiç kardeşim olmamasına rağmen bana kardeş sevgisini öğretmesi, hoşuma gitmişti. kendimi açtığım ilk kişiydi.

a slutty gay ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin