yazarın anlatımı
Felix ayağının ağrısını unutmuş yerde kkami'yle beraber oynuyordu. Kkami yuvarlandıkça o da yuvarlanıyordu hatta kkami'nin yüzünü yalamasıyla minik kıkırdamalar bırakıyordu salona ama bu yaptıkları ayağının daha çok sızlamasına sebep oluyordu. Hiç dikkat etmiyordu.
Bugün onlar için yine erken başlamıştı. Felix uykusu kaçtığı için erkenden uyanmış, Hyunjin ise işe gideceği için erkenden kalkmıştı.
"Tatlım, ben sana odaya çıkmadan önce yerden kalkmanı söylememiş miydim?" Elindeki kabanı koltuğun üzerine bırakırken eşinin yanına eğilmişti.
Felix uzandığı yerden kalkmış ve Hyunjin'in yardımıyla koltuğa oturmuştu.
"İyiyim ben." Kıkırdamıştı.
"Seni nasıl tek bırakacağım, Jisung'un işinin çıktığı günü seveyim ben."
"Ya hayatım bebek değilim, düne göre daha iyiyim üzerine basabiliyorum. Ayrıca şunun şurasında iki saat yoksun, bir şey olmaz." Eşine güven verir şekilde konuşmuştu. Doğru sadece iki saat yoktu, iki saatlik bir toplantıya gidecek işi bittikten sonra yurda gidip oğullarını alıp eve geri gelecekti. Bugün buluşma günüydü.
"Yinede aklım sende kalacak."
"Bir şey olmaz bana, hadi git geç kalacaksın." Hyunjin ne kadar istemesede gitmeliydi. Eşinin dudağına doğru uzanmış ve öpücük çalmıştı.
"Bugün kabanınızı tek giymek zorundasınız efendim." Normalde işe giderken Felix kalkar, Hyunjin'in ceketini tutardı bunu yapmayı istemsizce seviyordu. Annesinden öğrenmişti, annesi babasına hep öyle yapardı.
Hyunjin kabanını giymiş ve bir daha eşinden öpücük çalıp evden istemeyerek çıkmıştı.
Felix eşi gidince iç çekmişti, eve geri döneceğini bilsede gitmesini hiç istemiyordu.
Yanına gelen köpekle dikkati dağılmıştı, bacaklarının altında dolanan kkami'ye kıkırdamış ve kalkmıştı oturduğu yerden.
Ayağını fazla zorlamamak için fazla yüklenmiyordu. Mutfağa gitmiş ve kkami'nin mamasını ve su kabını doldurup tekrar aldığı yere koymuştu.
Kendiside bir şeyler yememişti, eşide kahvaltı etmeden çıkmıştı.
Canı pekte bir şey istemiyordu, Hyunjin'i ve Jinho'yu bekleyebilirdi.
Yavaş adımlarla mutfaktan çıkmış ve üst kata yönelmişti. İki saat boş duracak hali yoktu zaten duramazdı, sürekli bir şeyler yapma isteği oluyordu içinde.
Yukarı çıktığında giyinme odasında duran kirli sepetine gidip yıkanacakları ayırmış ve onları makineye atmıştı, temiz olanlarıda ayrı sepete koyarak yatağın üstüne bırakmıştı. Geri dönüp bunları katlayacaktı.
Hyunjin ve kendinin kıyafetlerinin sepeti ayrıydı, Felix sevmezdi kıyafetlerinin karışmasını. Evet eşinin kıyafetlerinden giyiyordu ama dolaba girerken onların hepsi ayrılmalı ve düzenli koyulmalıydı.
Sepetleri alıp yatağa oturmuştu, tek tek tüm kıyafetleri ayırmış ardındam katlayıp sepetlere yerleştirmişti.
Oturduğu yerden yapsada sürekli kıpırdanıp durduğundan ve sabah kkami'yle fazla oynadığından ayağı ağrıyordu.