yazarın anlatımı
Aile güzel bir pazar sabahına uyanmıştı. Güzel bir kahvaltı ardından ise biraz oyun saati yapmışlardı.
Felix ve Sam bahçede oturup birbirleriyle konuşuyor uzun süredir hissedemedikleri mutluluğu hissediyorlardı.
Jinho ise Eunmin'i yanına çekmiş bıcır bıcır konuşuyordu ona.
Ailesi bugün küçük bir iş halletmek için Eunmin'i komşularına bırakmıştı. Jinho bu durumda oldukça memnundu.
O gün onun için özel olan insanın yan komşusu çıkmasına çok şaşırmış ve şaşırdığı kadarda mutlu olmuştu.
"Yongbok babiş~." Jinho'nun seslenmesiyle Felix eşinin yattığı göğsünden kalkmış oğluna bakmıştı.
"Efendim bebeğim?"
Jinho, Eunmin'in elinş bırakmayarak babasının yanına gelmişti.
"Biz çok kocaman susadık." Felix iklinin yanaklarını sıktıktan sonra ayaklanmış ve mutfağa ilerlemişti. Sam ise oğlu ve Eunmin'i yanına almıştı.
Onlara avukatlık bilgilerini konuşturarak bilgiler veriyordu ama ikilinin pekte anladığı kesin değildi.
"Hayatım, çocuklar sana nasıl bakıyor. Bence sen sus." Felix elindeki meyve sularını çocuklara vermiş ve eşine hafif kızgın bir bakış atmıştı.
Eunmin ve Jinho içeceklerini hızlıca içtikten sonra teşekkür edip oyun oynamaya devam etmişlerdi.
Felix ise eşinin yanına tekrardan geçmiş bu sefer dizlerini toplamış ve eşine öyle yaklaşmıştı.
Çocuklar yarım saat kadar oynandıktan sonra ayrılma vakitleri gelmişti. Eunmin'in ailesi gelmiş ve artık Eunmin eve gitmişti.
Jinho arkadaşı gittikten sonra öğle uykusuna yatarken ikili yatak odasında Jinho'yu ortalarına yatırmış birbirlerini izliyordu.
"Biz çok güzel olmadık mı?" Felix elini oğlunun yüzüne çıkarmış ve tüy kadar hafif bir şekilde okşamıştı.
Böyle bir aile, böyle bir eşe sahip olacağını ona biri söyleseydi güler ve geçerdi.
O çok güzel bir eşe ve aile sahip olmuştu, Sam sayesinde.
Ona minnettarlığı asla son bulmazdı, günden güne artardı.
Hastalığının başında onu bırakıp gidebilirdi ama bırakmadı eskisinden daha çok onunla ilgilendi.
Sevgileri güçlendi her defasında.
Yaşadıkları olaylar onları daha güçlü yaptı. Sonunda mutlu olacaklarını bilerek yaşadılar ve o yüzden cabaladılar.
Onlar başarmıştı. Felix hastalığını atlatmayı başrmıştı. Sam işinde istediği gibi ilerlemişti ve sonunda aileleri tam hale gelmişti.
İkili ellerini oğullarına sarılır pozisyona getirmiş ve ardından el ele tutuşmuştu.
"Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim Hwang Sam."