yazarın anlatımı
Bugün hafta sonuydu, minik ailenin birlikte vakit geçirmesi için çok güzel bir gündü.
"Babişler, babişleer!" Jinho koşarak aşağı indiğinde babaları hızla ayağı kalkmıştı. O kadar bağırmıştı ki ikili bir şey olduğunu sanmıştı.
"Jinho, ne oldu?" Felix oğlunun ellerinden tutmuştu.
"Babiş bir sakin olsana, bir şey yok. Oyuncağım çalışmıyor ona bakabilir misiniz diye seslenmiştim. Özür dilerim amacım korkutmak değildi."
Felix derin bir iç çekmiş ve eşine bakmıştı. Sam gülerek ikiliyi izliyordu.
"Sorun değil oğlum, gel hadi bakalım." Sam oğlunu kucağına almış ve oğlunun odasına ilerlemişti. Felix ise arkalarından onları takip etmişti.
Sam babası Jinho'nun arabasını kontrol ediyordu, Jinho ise diğer babasıyla kenarda Sam'i izliyordu.
"Pili bitmiş." Sam oyuncağı aldığı yere geri koymuş ve oğluna dönmüştü. "Bebeğim suratını asma pili bitmiş işte alırız, oyuncağın yeniden çalışır."
Aslında Jinho biliyordu oyuncağın pilinin bittiğini zaten önceden geri dönüşüm için ayrılan pillerin arasından alıp takmıştı onları ama amacı farklıydı.
"Hadi o zaman gidelim ve pil alalım." Bu ayakla belki arkadaşlarına hediyede alırlar ve onları ziyarete giderlerdi.
Aslında isteği buydu. Babaları ona ne kadar istediğinde gideriz desede bazı konularda hâlâ çekiniyordu.
"Jinho bir sorun mu var?" Sam oğlunu azda olsa tanımıştı, bir avukat olmasıda işine yarıyordu. İnsanların analizini iyi yapıyordu.
"Oyuncağımın pili bitmedi ben değiştirdim. Arkadaşlarım için hediye alıp yanlarına gitmek istiyorum ama söylemeye çok utanıyorum, yalan söylemektende nefret ediyorum!"
Jinho'nun bu kadar hızlı konuşmasına ikili doğal olarak şaşırmıştı.
Felix oğlu elleriyle yüzünü kapattığı için yere eğilmiş ve ellerini yüzünden çekerek kendi avucunun içine almıştı.
"Bebeğim, güzel oğluşum benim bu yüzden çekinmene gerek yok ki."
"Evet sen ne zaman istersen gideriz ve ne almak istersen alır onlara götürürüz bebeğim."
Sam oğlunun beline elini atarak onu kendilerine çekmiş ve küçük bir kucaklaşma olmasını sağlamıştı.
"Bize doğruyu söylediğin içinde teşekkür ederiz."
Jinho yalan söylediği için utanmıştı, o yüzdende yanakları kızarık olmuştu. Bu yüzden Felix oğlunun yanaklarına kokulu bir öpücük bırakmıştı.
"Hadi o zaman giyinelim ve sonra alışveriş merkezine gidelim." Lafı ortaya atam Sam olmuştu.
"Ben kıyafetlerimi hazırladım zaten beş dakika içinde hazır olurum~" Odasındaki giyinme odasına giderken babalarıda onun bu sevimli hâline gülümsemişti.
Yaklaşık yarım saat sonra herkes çıkmak için hazırdı.
Evden çıkmışlar ve arabaya doğru ilerlemişlerdi. Felix oğlunu arkadaki çocuk koltuğuna oturtmuş ardından kemerini takmıştı. Kendisi ise öne geçerek kendi kemerini bağlamıştı.