yazarın anlatımı
"Tatlım?" Sam salona girerken eşine seslenmişti ama ses alamamıştı.
Etrafa bakınırken bahçe kapısına doğru dönmüş ve kapının açık olduğunu görmüştü. Yavaş adımlarla adımlamış ve dışarı çıkmıştı.
Bahçeye çıktığında sallanan salıncakta oturan eşini görmüş ve gülümsemişti. Sarı saçları, minik bedeni ve üzerine aldığı çiçek desenli battaniyesi ve minik elleriyle sıkı sıkı tuttuğu kupasıyla çok sevimli bir görüntüyle karşı karşıyaydı.
Adımlarını eşine yöneltmişti. Felix duyduğu adım sesleriyle yana doğru dönmüş ve ona doğru gelen eşine kocaman bir gülüş sunmuştu.
"Günaydın sevgilim." Sam eşinin tam önünde durmuş kocaman gülümsemişti.
"Günaydın bebeğim, bu soğukta burda ne yapıyorsun?" bir yandan da eliyle yüzünü ve ellerini tutmuştu çok üşümüş mü diye.
"Uyandığımda bunalarak çıktım yataktan, biraz temiz havaya ihtiyacım vardı."
Sam eşinin tutmuş olduğu elleri sıkıca tutmaya devam etmiş ve eğilerek anlına ardından o taptığı dudaklara öpücük bırakmıştı.
"Temiz havanı aldığına göre ben çıkmadan kahvaltı hazırlayalım mı?"
"Olur zaten Minho hyung gelcek."
"Tek Minho mu?" Şaşırmıştı çünkü Jisung olmadan tek geldiği zamanlar pek olmazdı.
"Evet, Jisung işinden dolayı iş gezisi için şehir dışına çıkıyormuş bugün. Minho hyung onu havaalanına bırakıp bize gelcek." Sam anladığına dair mırıldanmıştı.
"Her neyse kucağına al beni içeri gidelim." Sam kıkırdadıktan sonra eşinin belinden tutarak kucağına almıştı, Felix ise ayaklarını hemen eşinin beline sarmıştı.
"Bunu seviyorum." Diyerek mırıldanmıştı.
İçeri girdiklerinde Sam, Felix'i tezgaha oturtmuştu.
"Yardım ettirceksin Sam, ayağım iyi sorun yok bende iyiyim. Tek sana bırakmam artık."
"Hayır dersem azar yiyeceğime eminim."
"Bak beni ne güzel tanıyorsun, hadi güzel bi kahvaltı hazırlayalım." Diyerek tezgahtan eşinin yardımıyla inmişti.
Sam masayı hazırlarken Felix ise krep hamurunu ayarlıyordu. Minho, Felix'in yaptığı her yiyeceği seviyordu ama kreplerini ayrı seviyordu.
Felix iş yaparken şarkı dinlemeyi severdi ama ne açtığının bir önemi yoktu, her şarkıya ayak uydururdu o yüzden direkt şarkı listesine girmiş çalmaya başlayan şarkıyla yüzü gülmüştü.
The Weekend - Die For You çalmaya başlamıştı ve kendi kendine mırıldanıp arada yerinde kıpırdanmaya başlamıştı.
Felix işine devam ederken Sam dayanamamış ve eşinin beline parmaklarını değdirmiş bir kaç okşamadan sonra kollarını sıkıca dolamış ve Felix'in bel hareketlerine ayak uydurarak ona kendini teslim etmişti.