Jungkook szemszöge:
Jimin nagyon maga alatt van. Jiwoo halála után jött ki rajta minden; a kiskori traumái, a baleset..
Arról ne és beszéljünk, hogy még anno' említettük a "feleségem".. Na hát igen.. Az a válás nem igazán jött össze. Yoora nem jelentkezik és a legutóbbi üzenetet, amit kaptam tőle egy hete, már meg sem merem említeni Jiminnek.. Elvileg terhes tőlem és azzal fenyegetett, hogy megöli saját magát és a kisbabát is.. Ráadásul Jimin úgy tudja, hogy nem volt intimitás a kisfiunk halála óta, de egyszer mégis megtörtént.. Nagyon részegek voltunk és a világomat se tudtam.. Tudom, hogy nem mentség, de nem volt tiszta a tudatom abban a pillanatban..Az élet mostanában nagyon sok rosszat zúdít ránk.. Erősnek akarom mutatni magamat, de nem tudom meddig megy még a színjáték.. Félek, hogy Yoora tényleg terhes és baja lesz a kisbabámnak.. Nem bírnám ki ismét..
Jimin szemszöge:
Úgy érezem, hogy Kook valamit titkol előlem.. Lehet, hogy kicsit féltékeny is vagyok, de szerintem még mindig beszél a feleségével.. Félek, hogy őt is elveszítem.. Muszáj megnéznem a telefonját, amíg zuhanyzik..
Az üzenet láttán megfagyott a vér az ereimben.. Én itt sírok neki nap mint nap és észre sem vettem, hogy mennyire maga alatt lehet most.. Istenem.. Nem tudom mit tegyek.. Beszélnem kell vele.. Most!
-Jungkook! -Rontottam be a fürdőbe az említett telefonjával a kezemben. Nem tudott mit reagálni, csak kikerekedtek a szemei, majd így szólt-
-Sajnálom, hogy nem szóltam..Ezzel sírni kezdett, én pedig egy ideig csak álltam ott és néztem, a lábaim földbe gyökereztek.. Megöleltem..
-Nem voltunk mi rosszak, miért büntet az élet? -Kérdezte szinte már zokogva, ekkor már én is sírtam..-
-Kibírjuk.. Együtt átvészelünk mindent.. Holnap elmegyünk a rendőrségre és bejelentjük ezt, oké?!..
-Félek..
-Tudom Kincsem.. Minden rendben lesz, hidd el nekem..Kook sírva aludt el, közben végig a vállamba nyomta a fejét. Egyszerűen nem tudok aludni, fáradt vagyok, de nem megy.. Aggódom, hogy mi lesz, nem akarom, hogy megtörténjen az, amivel Yoona fenyegetőzik..
ESTÁS LEYENDO
Szerető - Jikook
FanficElég spoiler lesz a figyelmeztetés. ⚠️ •18+ •Tanár-diák •Kitalált •boyXboy (meleg) ⚠️