Eylül ayı, öğle saatleri, hava hafif meltemli, küçük çocuklar annelerinin, babalarının ellerinden tutmuş eve dönüyorlar, bir yandan da gülerek okuldaki günlerini heyecanı heyecanlı ailelerine anlatıyorlardı, uzun ve pahalı binanın camından gözüken manzara buydu en azından.
Min Yoongi, kısa kollu sade tişörtünün üzerine geçirdiği gri uzun hırkayla balkona çıktı, balkonun bir köşesine özenle yerleştirilmiş piyanoya, ağzında henüz yakılmamış sigarasıyla yürüdü.
Ufak bir öksürükle boğazını temizledi, sigarasını yaktı ve hırkasının cebinden telefonunu çıkartıp saate baktı.
15.34Birazdan gelecekti.
Huzur kokulu oğlan, birazdan gelecekti.Yavaşça piyanoya oturdu, ve gözlerini yan evin geniş balkonuna dikti.
Bir zamanlar ailesine ait olan evi onlar öldükten sonra orta gelirli, kendisi ile yaşıt iki omega çocukları olan aileye kiraya vermişti.
O gün bugündür, her gün saat 15.36 da balkonda olan evin görme engelli omega oğlu balkona çıkıyordu, o gün bugündür, her gün saat 15.36 da siyah piyanosunu o omega için çalıyordu Yoongi, o gün bugündür, piyanonun güzel sesiyle dans ediyordu omega.
Yan balkonun kapısı yavaşça açıldı, gözleri bej, ince kumaş parçasıyla örtülmüş olan oğlan yavaşça girdi balkona, Yoongi'nin görüş açısına.
Bej pantolon, üzerine geçirilmiş açık kahverengi kazak, meltemin uçuşturduğu kahverengi saçları.
Çok güzeldi omega.Gülümsedi Yoongi, derince bir nefesle çekti zehirdi dumanı içine, ve yavaşça verirken başladı.
Daha henüz başındaydı bestenin, ama ufak bir öksürük sesiyle durdu.
Eli ayağı titredi.
İstemsizce yaydı kahve kokulu feromonlarını.
Güzel omega, ona doğru dönmüş, dudakları tebessümüyle iki yana kıvrılmış bir şey söylemek için bekliyordu.Durdu, demesini bekledi, konuşacak hali yoktu, başı dönüyor, kalbi son hız atıyordu.
"Bayım, geçen çaldığınız besteyi çalar mısınız?"
Ufak bir rica, sadece birkaç harften oluşan, nazikçe söylenmiş, güzel oğlanın hafif kalın, güzel sesinden bir rica.Tekrar boğazını temizledi, titreyen ellerini durdurmaya çalışarak başladı çalmaya.
Ödü kopuyordu yanlış çalmaktan.
Ödü kopuyordu güzel omegaya rezil olmaktan.Neşeli ritimle, süzüldü omega, güzelce.
Anlayamıyordu Yoongi, bu omega nasıl olurda her şarkıda dans edebilirdi, hem de böylesine güzel.2 Dakikalık şarkının bitimiyle balkonun kapısına yürüyen omegayı sadece izledi Yoongi.
'Keşke daha uzun sürseydi'Bir dahakine uzun ve omega'nın seveceği bir şarkı seçecekti.
Selamlar!
Benim 3 büyük kitabın ilki bu olacak, umarım seversiniz.
Bu kitap kardeşim, papatyam olan Just_Coraline e ithaf edilmiştir.
Çok uzun zamandır bekliyordu bunu bekliyordu, umarım isteklerinizi karşılar.
İyi okumalar minik omegalarım 🩷🩵🩶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes / Sope
FanfictionYoongi, piyanosundan çıkan güzel notalara dansla eşlik eden, gözleri kumaşla kapatılan oğlana aşık olmuştu. "Oğlunuzla evlenmek istiyorum! Karşılığında ne isterseniz veririm, ev mi? Sizin olsun, araba mı? Sizin olsun, sadece izin verin, oğlunuzla ev...