♪Çiçek♪

263 40 62
                                    

Heyecanlıydı Yoongi, bir elinde kocaman bir çiçek buketi ile önünde dikildiği kapıyı çaldı ve taze bir heyecanla kapının açılmasını bekledi.

Hoseok kabul etmişti! Artık onun omegası olacaktı Hoseok...

Kapı yavaşça açıldı, Bayan Jung bir süre şokla alfaya ve çiçeğe baktı ve gülümseyerek araladı geçmesi için kapıyı.
"Jiwoo-"
"Hoseok için geldim"

Kadın birkaç saniye boş boş baksa da içeri girmesini izledi sessizce.

Hoseok'u, güzeller güzeli omegası onun için süslenmişti sanki!

Üzerinde mavi kot bir tulum, içindeyse dirseklerine uzanan sarımtırak renkte bir gömlek vardı, gömleğin kolları çiçeklerle işlenmişti, zarif tulumun belini bağlayan ip ise ince belini ortaya çıkarıyordu. (Medya)

"Hoş geldin Yoongi"
Kalp şekilli iki yana kıvrılan dudakları, tatlı gamzeleri ve boğuk, yumuşak sesi...
Her seferinde tekrar tekrar büyüleniyordu Yoongi.

"Hoş buldum Hoseok"
Yavaşça yanına adımladı, oturduğu koltuğun yanında diz çökerek uzattı çiçeği narin ellerine.

Hoseok'un bunu beklemediği belliydi, nazikçe, çiçeklere zarar vermemeye çalışarak aldı buketi, burnuna yaklaştırıp derince içine çekti güzel kokuyu.

"Teşekkür ederim, çok güzel kokuyorlar, orkide ve ımm... Çok emin değilim ama-"
"Lavanta, senin kadar güzel kokmuyorlar"

Omega nın kızaran elmacık ları... Zaafı olan yeni şeydi artık.

Boğazını temizleyerek dikkatlari üzerine çekti bakışları Bayan Jung.
"Hoseok için geldim derken?"
Ona döndü Yoongi, Hoseok'un boştaki elini tutup parmaklarını birleştirdi, yavaşça çömeldiği yerden doğrulurken Hoseokta onunla beraber kalktı.

"Oğlunuz ile evlenmek istiyorum"

Birkaç saniye boş boş baksa da kaşlarını çatıp kollarını bağladı Bayan Jung.
"Olmaz, o delt-"
"Umrumda değil. Oğlunuzla evleneceğim"

Bayan Jung daha birkaç gün önce ölen kocasını da, müstakbel damadını da önemsiyor gibi durmuyordu.
Bu daha çok sinirlendirdi Yoongiyi.
Nasıl bir kadındı bu böyle?
Nasıl bir eş, nasıl bir anneydi.

Sinirle sert bir soluk aldı kadın.
"Olmaz dedim! O Sakura aile-"
"Hayır benimle evlenecek! Yoksa hemen şimdi atarım sizi evden!"

Kadının daha da sinirlendi, işaret parmağını sallamaya başladı.
"Polise giderim! Tehdit ile oğlumu alıyorlar derim! Oğlumun rızası yok bu işe derim!"

Hoseok'a döndü Yoongi, tuttuğu elini kaldırıp öptü.
"O zaman soralım ona rızası var mı"

Sinirli, sert ve yüksek sesiyle sordu Bayan Jung.
"Hoseok! Sakuraların büyük oğlu olan delta ile mi evlenmek istiyorsun, ev sahibimiz olan alfa ile mi?"

Sessizlik oldu, Hoseok tuttuğu eli biraz daha sıktı destek almak ister gibi, titreyen ve kısık çıkan sesiyle cevapladı.
"A-alfayla"

"GERİ ZEKALI! SENİ APTAL ÇOCUK! ZENGİN OLMAK İSTEMİYOR MUSUN! GÖZLERİN GİBİ BEYNİNDE Mİ SAKAT SENİN!"
Korkuyla alfanın arkasına sarılıp göz yaşı döktü Hoseok, Yoongi de boğazını temizleyerek kadının sakinleşmesini bekledi.

Kadın sinirle soluklanarak alnına masaj yapmaya başladı, sakince konuşmaya başladı Yoongi.

"O çok bahsettiğiniz Sakura ailesi benim altımda çalışan bir Japon şirketine sahip. Bu daire dışında 8 lüks dairem, arsalarım ve hiç kullanmadığım evlerim var. Kendi ünlenmiş şirketimin yanında ek olarak açtığım 3 küçük şirketim var. Oğlunuz ile evlenmem için bunlar yeter mi Bayan Jung?"

Odadaki 3 kişide sessizdi şimdi, elbette ev sahiplerinin zengin olduğunu biliyorlardı ama bu kadar da değil.

Yutkundu kadın, utançla eğdi kafasını, Yoongi ise arkasına saklanmış omegayı çekip sarıldı sıkıca.

"Çok, çok aşığım. Lütfen izin verin, oğlunuzla evleneyim"

Sadece baş sallaması ile bir onay aldı.

Eyes / SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin