Omega Alfasının elini sıkı sıkı tutmuş, onun yönlendirmesi ile sağa sola ilerleyip insanlarla tanışıyor, selamlaşıyor ve uğurluyordu.
Birkaç dakika önceki korkusu ve üzgünlüğü gitmiş, yerini heyecan almıştı.
İlk defa bu kadar çok insanla tanışıyordu Hoseok, bu yüzden ilk başta sohbet ederken çekingen olsa da, şimdi tanıştığı herkese tonla soru soruyor, daha da hayran kalıyordu insanlara.
Kendi düğünü olduğunu bile unutmuştu.
Bir anda durmaları ile elin sahibine çevirdi kafasını, dudaklarını büzmüş, yanaklarını şişirmişti.
"Neden durduk?"
"Sanırım herkes gitti Hoseok"
"Oh..."
Gülümsedi Yoongi, yanağını okşadı omeganın."Merak etme, bundan sonra benimle düzenlenen defilelere ve balolara katılır daha çok kişiyle tanışırsın. Hatta istersen seni iş yerime bile getiririm. Orada da bir sürü insanla tanışabilirsin"
Heyecanla parmakları üzerine çıkıp indi Hoseok.
"Gerçekten mi!"
"Gerçekten Hoseok, ama saat 2 olmuş. Artık otele gidelim hm? Güzelce banyo edip dinlenmelisin"
Ve Hoseok'un başından bir kez daha kaynar sular döküldü.
Annesinin dedikleri bir bir aklına geliyor, boğazı düğümlenip gözleri acıyordu.
Sanki bunu anlamış gibi elini okşayıp konuştu Yoongi.
"Korkma Hoseok, sen istemedikçe sana elimi dahi sürmem"
"Teşekkür ederim..."
"Rica ederim Omegam"
Omegam.
Doğru.
O artık birinin omegasıydı.
Tıpkı annesinin dediği gibi.
O artık birine aitti.Sesini çıkarmadı, otele gidene kadar da sessiz kaldı.
Yorgunluk çoktan üzerine çökmüştü, bir yere yatıp saatlerce uyumak istiyordu.
Yoongi buna izin vermemiş, onu yatağa oturtup beklemesini söylemişti.
Esnedi, yüzünü buruşturdu.
Yoongi biraz daha gelmezse şuracıkta kıvrılıp uyurdu."Hoseok, elimi tut lütfen"
Ona uzatılan eli tutup Yoongi yardımıyla banyoya geldi.
"Küveti hazırladım. Çok yorgunsun. İzin ver seni yıkayayım. Söz veriyorum hiçbir şey yapmayacağım"
Korkuyla titredi Hoseok, kafasını iki yana salladı hızla.
"Olmaz!"
"Hoseok... Bana güvensen olmaz mı?"
Alfa'nın kırık sesi...
Düşündü Hoseok.
Yoongi olmasaydı ne olacaktı?Muhtemelen şuan başka bir alfa'nın altında, yalvarsa bile onu dinlemeden zorla birlikte olmuş olacaktı.
Sessizce kafasını salladı.
"Peki"Gülümsedi Yoongi, nazikçe çıkardı Hosoekun kıyafetlerini.
Omeganın tir tir titrediğini görse de korkudan olduğunu bildiği için bir şey yapamadı.İç çamaşırını da çıkarıp attı ve elini omeganın çıplak beline sarıp ılık köpüklü suya oturttu.
Parmakları yavaşça göz bandını bulunca sıkıca tuttu elini Hoseok.
"Çıkarma, yasak"
"Ama-"
"Yasak, annem. Kızıyor çıkarma"
"Hoseok, annen burada değil"
Sesi titredi Hoseok'un, daha sıkı tuttu elini.
"Lütfen, annem çok kızıyor. Çıkarma"Elini göz bandından çekip saçlarını öpücük kondurdu Yoongi.
Bayan Jung ile konuşsa iyi olacaktı.
Suyu açtı, Hoseok'un dalgalı kahverengi saçlarını ıslattı ve kapatıp şampuanı sıktı.
Garip hissediyordu Hoseok.
Yoongi onu incitmek istemiyor gibi yavaşça hareket ediyor, özenle yıkıyordu onu.Omzundan tutup ayağa kaldırdı onu Yoongi, duş jelini lifle buğday vücutta güzelce gezdirip iyice yıkadı, duruladı ve çıkarmadan önce küvetin tıpasını çekip vücut bakıp jelini sürdü güzelce.
"5 dakika beklemeliyiz ama üşüyorsan hemen yıkayayım"
"Uykum var"
"Tamam o zaman"
Yine nazikçe temizledi bakım jelini, havluyu aldı ve Hoseok'u nazikçe sararak çıkardı oradan.
"Göz bandın ıslandı ama"
"Olsun kurur"
"Peki"
Yine yatağın üzerine oturttu, havluyla güzelce kuruladı Hoseok'u, önce iç çamaşırını, sonra saten kırmızı pijamayı giydirdi, saçlarını havluyla kurulayıp öptü.
"Uzan uyu hadi, bende banyo edip geleceğim"
Sıkı sıkı tuttu kolunu Hoseok.
"Korkuyorum""Tamam, bekle tamam mı? Söz kısa sürecek"
El mecbur kafa salladı Hoseok, ellerini bağlayıp beklemeye başladı.
Hiç bilmediği bir yerdeydi, ilk defa evden bu kadar süre uzaktaydı, çok korkuyordu.
Cidden kısa bir süre sonra banyo etmiş Yoongi çıktı, hızlıca giyinip ıslak olmasını umursamadan geldi Hoseok'un yanına, uzandı ve sarılıp onu da uzandırdı.
"Güzelce uyu Hoseok"
İki eli de Hoseok'un belini sıkıca sarmış, kafasını boynuna gömecek kadar yakınına çekmişti.
Heyecanla elleri titredi, nereye koyacağını bilemeyip Yoongi'nin göğsüne yasladı ellerini Hoseok.
Garipti, korkunç ve yabancıydı bir günde yaşadığı bu şeyler.
Korkuyordu.
Korkuyordu ve sığınabileceği tek kişi bu alfaydı.Her zamanki gibi, sadece elinde olanla yetindi.
*🩷🩵🩶*
meri141477 doğum günün kutlu olsun <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes / Sope
FanfictionYoongi, piyanosundan çıkan güzel notalara dansla eşlik eden, gözleri kumaşla kapatılan oğlana aşık olmuştu. "Oğlunuzla evlenmek istiyorum! Karşılığında ne isterseniz veririm, ev mi? Sizin olsun, araba mı? Sizin olsun, sadece izin verin, oğlunuzla ev...