♪açıklama♪

228 33 14
                                    

Etrafını sıkıca saran kollar, saçlarına konan öpücükler, göğsüne uzanmış olduğu beden.
Uyandığı zaman Hoseok'un güvende ve sakın hissetmesinin nedenleriydi.

Burnunu çekti, göğsüne uzandığı bedene uyandığını belli etmek ister gibi yavaşça doğruldu ve esnedi.

Yaşananlar yavaşça aklına dolmaya başlarken korkuyla uzaklaşmak istedi, Yoongi'nin ellerini tutan elleriyle kımıldayamadı.

"Hoseok, çiçeğim artık sakinleşir misin? Neden bu kadar korktuğunu anlamıyorum"

Sesindeki sevkatin soğuk havada üzerine bırakılan yünlü yorgan samimiyetinde kendisini saçmaladığını hissetti, daha sakin olmaya çalışırken mırıldandı.

"Sen... Sen beni taciz etmeye kalktın!"
Sakin başladığı cümlesinin sonunda bağırdı, ellerini çekti sertçe, etrafta dolaştırıp bulduğu yastığı fırlattı dibindeki Yoongi ye.

"Ne? Hayır! Öyle bir şey yapmadım güzelim"

"Yaptın! Hissettim, boynuma yaklaşmıştın. Taciz edecektin beni!"

"Hoseok! Hayır! Sadece mühür tazeliyordum!"

Sessizlik oldu, anlamadığı belliydi Hoseok'un kafasını yavaşça öne eğdi.

'Mühür tazelemek ne anlama geliyor?'
'Mühür neden tazelenir ki?'

Hiçbir fikri yoktu, bu o kadar belliydi ki.
Şaşkınlıkla tekrar zarif elleri tuttu Yoongi.

"Güzelim... Sen mühür tazelemenin ne olduğunu bilmiyor musun?"

Yutkunup kafasını iki yana salladı Hoseok, dudaklarını yalayıp kafasını kaldırdı.

"Mühür neden tazelenir onu da bilmiyorum"

Boğazını temizledi ve Hoseok'u belinden tutup kendine çekti Yoongi, tıpkı az önce uyuduğu gibi göğsüne yüz üstü uzandırdı omegasını, saçlarını okşamaya başladı.

"Bak güzelim, mühürleri tamamlamak için sadece alfa'nın mühür yerini ısırması ve mühürlemesi yetmez, bu hemen hemen geçici mühürle aynı işlevi görür-"

"Geçici mühür de nedir?"

Şaşkınlıkla kafasını eğip Hoseok a baktı Yoongi.

"Hoseok, ailen sana bunları hiç anlatmadı mı?"

Kafasını iki yana nazikçe sallayıp cevap beklemeye başladı Hoseok.

"Geçici mühürü birazdan anlatacağım tamam mı? Devam ediyorum. Mühürün tamamlanması için beta - omeganın da alfayı mühürlemesi gerekir. Daha sonra kurtları bedenlerini ele geçirir ve ımm... O kelimenin kibar hali neydi? Hah, gece birlikte olurlar, bu birliktelik çoğu zaman omegayı hamile bırakmaz, sadece ruhları zaten öncesinde birleşmişlerse öyle olur ve bu çok düşük bir olasılıktır. O birliktelik ruhları birbirine bağlar, omega herhangi bir acı hissetmez ve iki tarafta uyandıklarında bir şey hatırlamıyor olur."

Korkuyla kafasını kaldırdı Hoseok, Yoongi'nin geceliğini minik yumrukları arasına aldı.

"Ben... Birlikte olmak istemiyorum..."

Hoseok'un alnına minik bir öpücük kondurup saçını okşadı Yoongi.

"Merak etme papatyam, bunu bildiğim için seninle bunu konuşmadım ve senden bunu istemedim. Ama eğer mühür tek taraflı kalırsa bu mühürü yenilemek gerekir, çünkü bu iki tarafında kurtlarının güçsüz düşmesine ve rahatsız edecek derecede çok feromon salgılanmasına neden olur. Bu yüzden senden önce uyanıp mühürü yeniliyordum, acı da hissettme diye."

Anladığını belli eden bir baş sallaması verdi Hoseok, merakla sordu.

"Peki geçici mühür ne oluyor?"

Gülümsedi Yoongi.

"Geçici mühür birliktelik sırasında alfa'nın omegayı iç güdü ile mühürlemeye çalışırken yaptığı mühürdür. Duygulardan çok zevki barındırdığı için uzun süre dayanamaz ve genellikle 3-4 gün gibi bir sürede kırılır"

Sessizce dinleyip tepki vermedi Hoseok, sessiz otel odasında uzandığı güven verici göğüsten gelen kalp atış seslerini dinledi.

"Seni görmek isterdim... Neye benzediğini, nasıl baktığını, fark etmeden yaptığın şeyleri görmek, gözlemleyebilmek isterdim"

Sessizce Hoseok'un başını okşamaya devam etti Yoongi.

Bu da nereden çıkmıştı ki?

"Daha iyi misin çiçeğim?"

"Eve dönmek istiyorum..."

"Ama daha bir sürü yer gezeceğiz? Çok mutlu edeceğim seni"

"Gezsek ne olur, göremiyorum Yoongi. Göremediğim bir Gezi'den, balayından nasıl zevk alacağım?"

Eyes / SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin