♪Yeni Ev♪

268 33 22
                                    

Mutluluktan havaya uçmak tabiri şuan Yoongi'nin mutluluğunu anlatmak için yetersiz kalırdı.

Çok mutluydu, aylardır, yıllardır sevdiği omega evindeydi, artık bu ev ikisinin eviydi.

Yoongi ayrı eve çıkmayı teklif etmişti, Hoseoku annesinden uzak tutmak istiyordu ama Hoseok bunu çok sert bir şekilde red etmişti.

Eğer taşınırlarsa ablasından da ayrı kalacaktı.

"Ben zaten mühürü tamamlayıncaya kadar evde kalacağım ama olurda ben dışarı çıktığımda mutfağa geçmek istersen orayı da gezdireyim güzelim"

Hoseok'un koluna girmiş, evini gezdiriyordu, elinin duvarlar ve eşyalarda gezip tanımasını büyük bir tebessüm ile izliyordu.

Sivri uçlara bebek koruması takmıştı, çiçeğine zarar gelsin istemezdi.

Elini tuttu, makinelerin üzerinde gezdirdi, dolapları teker teker açıp anlattı eşyaları ve yerini, sessizce dinledi Hoseok.

"Tabaklar neden yukarıdaki dolapta değil ki?"

"Ya düşüp bir yerine zarar verirse diye yerini değiştirdim çiçeğim"

Kızardı Hoseok, mutlu olmuştu.

Daha önce, ablası evliyken ve başka evdeyken bir kere tabak elinden kaymış, yerde paramparça hale gelmişti.

Unutamıyordu o günü, annesinin gelip ona bağırmasını, bütün kırıkları toplamasını emretmesini.

Bütün elleri kan  içinde kalıp yara olmasını, ayağına batan camları...

Boğazını temizleyip sıyrıldı anılardan, tebessüm etti, kocasının elini sıkı sıkı tuttu.

"Teşekkür ederim, benim için çok fazla zahmete gidiyorsun, nasıl öderim bilmiyorum"

Diğer elini nazikçe kalp dudaklının yanağına çıkardı Yoongi, okşadı buğday, yumuşak teni.

"Bir tebessümün yeter çiçeğim"

Buğday yanakların yavaş yavaş kızarmasına tebessüm etti, alnını öptü, yavaşça salona götürdü çiçeğini.

"Ablan okumayı çok istediğini söyledi"

Tebessüm etti koltuğa otururken Hoseok.

"Evet, psikolog olmaktı hayalim"

Boğazını temizledi, derin bir nefes aldı Yoongi.

"Bir arkadaşım var, istersen sana ders verecek, braille alfabesini öğretecek haftada 5 gün, ister misin?"

Donakaldı Hoseok, beklemiyordu bunu.

En büyük hayalini gerçekleştirebilir miydi yani?

Kocaman gülümsedi, bir elini tutan adamın boynuna kollarını sardı.

"Teşekkür ederim, çok teşekkür ederim"

Ona sarıldığı an hızlanan kalbinin es geçti, hıçkıra hıçkıra ağladı sarıldığı boyunda.

Hoseok ilk defa mutluluktan ağladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eyes / SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin