Untitled part

1.5K 139 51
                                    

olivia: geç kalma hyunniee

annemler evde yok sadece abim olacak... 

ama ona takılma odasında lol oynamaktan başka bişey yapmıyor!

hyunnie: saat 17.00 

geç kalmam.

liked your message*

Hyunjin siyah tişörtün üzerine kırmızı bir gömlek giymişti ve siyah yırtık pantolonu ile nasıl göründüğüne bakmak için boy aynasının karşısına geçip kendi kendine poz vermeye başladı.

yeterince, hatta fazlasıyla yakışıklı olduğunu düşünerek omuzuna çantasını aldı ve olivia'nın evinin yolunu tuttu. Kapıya geldiğinde şirin görünümlü eve göz gezdirdi ve zili çalmak yerine olivia'ya mesaj attı. Eğer abisi rahatsız olursa tatsızlık çıksın istemezdi.

olivia çok beklemeden kapıyı açtığında gülümseyerek Hyunjin'in boynuna atladı.

"hyunjinn hoşgeldinn" kelimeleri uzatması hyunjin'in çok hoşuna gitmemiş olacak ki hyunjin gözlerini kıstı ve kırmamak adına güler gibi yaptı. Kapı önü sohbetini uzatmadan salona girdi ikili.

"içecek birşey is-"

"Oliviaaa!" kalın ses evde yankılanırken Hyunjin ürkmemiş değildi. Dayak yemek istemiyordu, üstelik güzel yüzünde iz kalsa ne yapardı. Bayılırdı sanırım. 

"ah abim...GELİYORUM ABİ" diye bağırarak sağdaki koridora giderek odalardan birine girdi. 

Hyunjin uzun ve gergin bekleyişinin ardından odadan çıkan ufak bedene baktı. Olivia'yı bekliyordu gerçi. Üzerinde kolsuz siyah bir tişört ve dizlerinin üzerinde kısa şortu olan, aynı olivia gibi çilleri olan güzel bir çocuktu. Hyunjin'i yeni fark etmiş olacak ki gördüğü an şaşkın bir yüz ifadesi takındı.

"hoşgeldin" DUR. DUR. DUR. DUR. NE? Abisinin evde olduğunu biliyordu ama o kalın ses bu çocuktan mı çıkmıştı? Hyunjin'in uzun süre cevap vermemesi ardından güzel yüzlü çocuk tekrar konuştu. "Olivia'nın arkadaşı olmalısın. Yan tarafta oturan yaşlı teyzeye yardım etmeye gitti biraz bekletebilir." Hala Hyunjin'den ses çıkmıyordu sadece ağzı açık bakıyordu. 

"tamammm... o halde... bay" dedi ve mutfağa doğru ilerleyip dolaptan bir şişe su çıkardı. Kafasına dikerken Hyunjin onu izliyordu ve güzel oğlanın hareket eden adem elmasına bakarak sertçe yutkundu. Dudağının kenarından akan ufak su damlasıyla kendine geldi ve önüne döndü.

"bu ne sikim"

Yeni Fic yeeeesssahhahhahaha

Beğenilirse devam ederim beğenmezseniz silerim

Beğenilirse devam ederim beğenmezseniz silerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bayeee

stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin