6

852 90 75
                                    

Sonunda kendimi rahat bırakıp derince inlediğim anda kapı çaldı. Hay ben şansımı sikeyim!

Felix gözlerimin içine bakarken bana uyarıcı bakışlar atıyordu. Daha sonra fısıldayarak konuştu.

"Sakın sesini çıkarma."

Başımı aşağı yukarı sallarken Felix şortunu düzeltti ve kapıyı yarım açarak baktı.

"Ne var Olivia? Kaç kez ben oyundayken kapıyı çalma diyeceğim."

"Ben Hyunjin'in sesini duydum sandım. Orada mı?"

Felix derin bir nefes verdi.

"Ne sesi? Şimdi de olur olmadık şeyler duymaya mı başladın."

"Abi beni salak mı sanıyorsun sen? Aç kapıyı."

Gözlerimi büyükçe açarak hemen üzerimdekileri düzenledim penisim hala tavanı delecek gibi olsa da biraz kendimi tutmaya çalıştım.

Felix'in kalın sesini duyana kadar.

"Olivia, burada yok dedim ne inat ediyorsun abicim?"

"Aç kapıyı o halde!"

Felix kaşlarını kaldırmış kapıyı birden sonuna kadar çarparak açtı.

Benim dağılmış saçlarımı ve kızarmış suratımı görmüş olacak ki bir anlık büyük bir şaşkınlık geçirmişti.

"...hyun?"

"Neyi büyüttün bu kadar iki dakika arkadaşın yanımda diye?"

"Ne yapıyordunuz siz?"

Felix herşeyi sinirle söylerken birden Olivia'nın gözlerinin dolduğunu görünce duraksadı.

Neden bu kadar üzüldü ki?

"Olivia iyi misin?"

Felix endişeyle olivia'nın elinden tutacakken Olivia onu itti ve ağlayarak odasına çıktı.

"Ne oldu öyle?"

Felix'in sorusuna karşılık sessiz kalmıştım. Sadece omuz silkerek acaba Olivia'nın arkasından gitsem mi diye düşündüm ancak bu haldeyken gitmem saçma olurdu.

Felix şişliğime bakarak eski yüzüne geri döndü.

"Sorun yok hep böyle sulu göz ama anlamadım tabii... Devam edeyim mi?"

"Ne demeliyim ki?"

"Yala beni diyeceksin."

Ağzım mağara gibi açılırken Felix bu sefer yatakta beni geri yaslayarak kucağıma oturdu. Az önce yukarı çektiğim kumaşı hemen aşağı indirdi.

Felix'in elini tutup durdurdum
"Aa şey -"

"Ne?"

"Olivia'nın arkasından mı gitsen?"

"Bu halde mi?"

Gözleri ile alt kısmını gösterip bana döndü.

Haklıydı.

"İşi bitielim, ben ona en sevdiği pastayı alacağım."

Oturduğu yerde hareket etmesi ile sızlanarak duraksamıştım.

Ağzımdan bir "Ah!" Sesi çıkması ile Felix hızını arttırıp şortunun üzerinden hissettiğim penisini çıkarıp benimkiyle birlikte eline aldı ve aynanda çekmeye başladı.

Başımı geriye yaslayarak sesimi bastırmaya çalıştım. Boynumu geriye atar atmaz boynumda dilini hissetmemle titredim.

Felix elimi eli arasına alarak deliğine götürdü.

Ben heyecandan ölürken onun beni kontrol etmesi daha iyiydi çünkü ben mal gibi bakardım sanırım.

Ellerimi kalçasına geçirmiştim ve sıkarak diğer elimle deliğinin kenarlarını okşadım.

O önden bizi aynanda çekerken ben onun kalçasında geziniyordum ve şu an Felix zevkten deliye dönüyor gibiydi.

Parmağımı sertçe ilerletip deliğine girdirdiğimde seslice inledi.

İlk parmağım zorla girmiş olsa da parmaklarım şu an gayet rahat hareket ediyordu içinde.

"Genişsin?"

"Hah kendime dokunmam suç mu?"

Yarım ağız gülerken felix eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Dudağımdaki yumuşaklıklarla içimde kelebekler halay çekmeye başlamıştı.

Felix'in bileğimi sıkması ile içinde parmaklarımı hareket ettirmeye başladım. İçinde hızlıca gel git yaparken bir parmağımı daha girdirip daha hızlı sokmaya başladım.

Felix derince inlerken üzerime kendini bırakması ile rahatlamıştı bende hala sızlayan penisimin derdindeydim.

Felix'in içinden parmaklarımı çıkarıp onu izlerken o dizlerimden tutup eğildi ve eski pozisyonunda penisimi ağzına aldı.

Birkaç kez ağzının içinde sıkıştırıp sertçe çekmeye başlamıştı onu geri çektim.

"Boşalacak gibiyim!"

Felix penisimi eline alarak daha hızlı çekmişti ve eline gelmemi sağlamıştı.

Resmen arkadaşımın abisiyle oral yaptım şaka gibi!

Felix masasına ilerleyip bir ıslak mendil paketi çıkardı ve birini bana verdi. Tam kendi üzerimdekileri silecekken öksürür gibi yaptı.

Ona ne oldu der gibi bakarken kendisini işaret etti.

"Beni sen temizleyeceksin, seni ben."

Ağzımı "haa" der gibi açarken ne kadar mal göründüğümü düşünerek ağzımı kapattım.

Elimdeki ıslak mendili onun kirlenmiş vücudunda gezdirdim.

Böyle bir vücudu olması çok güzel olmalı. Özenerek yaratılmış gibi.

Çok güzel olduğunu düşünürken ıslak mendille aletimi temizlemeye başlaması ile nefesim kesildi.

Hayır hyunjin! Bu kadar erken yükselme!

Başka şeyler düşünmeye çalışarak Felix'i temizlemeyi bitirmiştim. Felix elimdeki mendili alıp kendi elindekiyle birlikte çöpe attı.

"Şimdi elini yıka ben Olivia'ya bakacağım."

"Beni bekle ben de geliyorum."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin