7

764 87 57
                                    

Hyunjin, Felix ve olivia'nın konuşmasına dahil olmamıştı. Abisi ile arasında kalsın istiyordu ya da alacağı cevaptan çok korkuyordu. Bu yüzden Hyunjin, olivia'dan özür dileyip tek kelime etmeden eve dönmüştü.

Bunun üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti.  Bir numara onu arıyordu hyunjin isime bakınca beklemeden hemen açtı "aşk böcüşüm" yazıyordu.

"Hyun~! Nasılsın?"

"...aa Felix şey iyiyim, sen nasılsın?"

"Şimdi boşver iyiyim nasılsını! Hemen bizim eve gel."

"Neden? Yani çok isterdim ama arkadaşlarım ile buluşacağım."

"Ben de gelsem sorun olur mu?"

Hyunjin kalbinin hızla çarptığını hissediyordu. Derin bir nefes aldı konuşmak için çünkü kalbi hızlandıkça nefes alması güçleşiyordu.

"Tabii ki gelebilirsin! Yani çok güzel olurdu."

"O halde evime gel daha sonra çıkalım."

"Tamam hemen geliyorum, görüşürüz."

Hyunjin, Felix'in onaylar sesini duyduğunda telefonu kapatıp Hemen yolunu değiştirdi ve ufak ara sokağa sapıp Felix'in evine  en hızlı şekilde yürümeye başladı.

/////

Hyunjin kapıyı çalarak heyecanla bekliyordu.

Felix kapıyı açtığında Hyunjin'in ağzı bir metre ayrık kalmıştı çünkü Felix'in üzerinde hala bişey yoktu.

"Sen.. giyinmedin mi?"

"Yok böyle gideceğim."

"Ne?"

"Ya şaka yapıyorum. Hala bir tişört seçemedim Bana yardım edersin diye düşündüm." Diyerek Hyunjin'in çenesini tutup kaldırdı.

Hyunjin enayi gibi ağzı açık Felix'e bakarken başını salladı.

Felix önden giderken hyunjin onun peşine takılmıştı.

Felix odaya girer girmez kapıyı kilitledi ve yatağın üzerinden bir kutu alıp arkasına sakladı.

Hyunjin bunu fark edip yutkundu. Sonuçta neredeyse yeni tanışmıştı, civciv gibi görünmesi onu kandırıp organlarını almak isteyen bir organ mafyası olmadığını düşündürmemeliydi.

"Hyun... Seninle bir oyun oynayalım mı?"

"Ne oyunu be?"

Felix, Hyunjin'in yakasından tutarak kendisine yakınlaştırdı ve dudaklarını milimler kalacak şekilde yakınlaştırdı.

"Bir iddia? Sen kazanırsan senin istediğin her şeyi yapacağım. Ancak ben kazanırsam..."

"Sen kazanırsan?"

"Ben de senden birşey isteyeceğim."

"Peki, nasıl bir oyun."

Kutuyu Hyunjin'in önünde sallayıp sırıtmaya başladı.

Hyunjin gözleri büyümüş şekilde pörtlek pörtlek bakarken Felix kahkahasını tutamayıp gülmüştü.

Hyunjin hala transtayken Felix parmaklarını şıklatıp kendine gelmesini sağladı.

"Cezalı dildo!"

Hyunjin sert bir şekilde yutkundu ve başını hayır anlamında sallayacakken ondan istediği birşeyi yapmasını sağlayacağı aklına geldi.

"Eğer onunla bir gün geçirebilirsen senin istediğin her şeyi yapabilirim. Ama ben kazanırsam ve sen dayanamayıp çıkarmak istersen.."

"Varım!"

stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin