9

297 34 12
                                    

En çok semelix istendi bu bölüm semelix olabilir ama hepinizin istediğini yapmak için bir sonraki bölümlerde  semejin de olacak 13 Ağustos 2023 neeeee en son bölümü o zaman atmışım


Felix lavaboya girip tek tek kapıları kontrol ettiğinde kimse olmadığını anlayıp kapıyı kilitledi. Hyunjin'i duvara yaslayıp dizini tam penisinin üzerine getirecek şekilde bastırdı.

"Son bir şansın var hyunjin. Dayanmak istersen benim bol bol seninle oynayacak vaktim var."

"Sence bu sikle bir dakika bekleyecek durumum var mı?"

Felix yandan sırıtarak dudaklarını karşısındaki çocuğun dolgun dudaklarına bastırdı. Elleri hızla vücudunu dolaşırken sonunda kalçalarında durup elini pantolondan içeri sokmuştu. Hyunjin'in zevkten başı geriye yaslanırken erekte olmuş penisine uygulanan baskı onu deliye döndürüyordu.

"Fe.. Felix! Ah~ öyle yapma!"
Felix baş parmağını penisin ucuna bastırıp çekiyordu, bundan zevk aldığı belliydi diğerinin de zevk aldığı şey hyunjin'in kavranması.

Hyunjin de felix'in uçağının kalkışına sahit olmuşken bunu kullanmadan edemezdi.

Felix hemen elini pantolondan çıkarıp düğmeyi açtı ve hızlıca yerle buluşturdu pantolonu... Ardından dizleri üzerine çökerek önündeki erkekliğe avucunu sararak çekmeye başladı, hyunjin'in zevkten başı dönerken felix'in ıslak ve sıcak dili hyunjin'in tenine temas edince nefesi kesildi.

Felix diğer eline düğmeyi alıp bir kez daha uzun uzun bastırdı ve karşısındaki adamın kıvranışlarını zevkle izledi.

Felix, hyunjin'in kalça arasındaki alete biraz baskı uygulayıp daha da içeri itti, hyunjin ufak bir çığlık atıp eğildi.

O sırada Felix ağzına aldığı penisi emmeyi bırakmış hyunjin'in karnından başlayıp boynuna kadar öpmüştü vücudunda kırmızı izlerle yol çizerken durdu ve dolgun dudağa tekrar bastırdı dudağını.

Hızlıca ayrılıp hyunjin'in ensesinden tuttu ve vücudunu çevirip duvara yaslanmasını sağladı.

Elini diline götürdü ve tükürüklerini bıraktıktan sonra hyunjin'in kalça arasına sürdü, zaten yapış yapıştı saatlerdir içinde duran aletten kaynaklı.

İçindeki ufak vibratörü parmağı ile çıkartıp kenara attı ve kendi penisine avcunda birkaç kez gitgel yaparak hyunjin'in deliğine konumladı.

Hyunjin içinde oluşan heyecanı göz ardı etmeye çalıştı ancak haftalardır içine girmek istediği adam birazdan kendi içine girecekti.
Gel gel buyur zaten yol geçen hanı

Felix birden kendisini genişlemiş olan deliğe iterek derin bir nefes verdi.

Hyunjin dişlerini sıkmış nefes almaya çalışıyordu.

"Amına koyayım o nasıl bu kadar canımı yakıyor."

"Ummadık taş baş yarar hyunjin."

Hyunjin biraz rahatlamaya başlayacakken birden Felix içinde hareket etmeye ve altında koca adamı inletmeye başladı.

Hyunjin'in zevkten gözleri geriye doğru kayarken saatlerdir içinde olan vibratörün bile buna kıyasla zevksiz olduğunu fark etti.

Felix'in penisi kesinlikle onun için milyonlarca kat daha iyiydi.

Felix hyunjin'in kalçasını eli ile daha geniş açarken hyunjin'in bacakları titremeye başlamıştı.

Saçları terle kaplanmış vücudundan terler süzülüyorken saçını geriye doğru eliyle taradı Felix. arkadan hoşlandığı adamın ne kadar güzel göründüğünü düşünürken birden kapıdan biri girdi.

"Hyunjin... Burda mısın? Amına koyayım bir saattir nerdesiniz?"

Hyunjin'in arkadaşlarından biriydi ancak ikili sessiz olmak uğruna tek bir pozisyonda kilitlenip kalırken Felix hyunjin'in ağzına elini koydu. Bunu fırsat bilerek şaka yapmaya çalışan bizim fındık beyinli hyunjin felix'in parmaklarını yalayarak azgın şekilde gözlerine baktı.

Felix bunun üzerine 'ha amk sen kaşındın' bakışı atarak birden kendisini hyunjin'in içine itti ve o itiş en derin inlemeyi kazanacak olan itişti... Hyunjin'in zevk noktasına çarpan penisle gecenin en derin inlemesi duvarlarda yankılandı.

"YUH HYUNJİN GİDİN EVİNİZDE YAPIN!" arkadaşı bağırıp hızlıca lavabodan çıkarken küfürler ediyordu. Bir kez rezil olan hyunjin gerisini önemsemeyerek dakikalarca ayakta inledi.

Şöyle düzeltelim. "Bu sarışın bomba gece boyu hyunjin denen herifi inletti"



Yazım hatası varsa boşverin

Çok geç geldi fark ettim hatta sanki fazla geç

Ama olsun hiç yoktan iyi

Çok da iyi hissetmiyorum ama yazayım dedim çünkü sınava hazırlık malûm

Nasılsınız

Hayat nasıl

Görüşürüz

Kendinize iyi bakın

stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin