11

136 20 5
                                    

"aloo hyun~"

"Efendim, Olivia?"

"Hyun iyi misin? Neden sinirli gibisin?"

"Hayır değilim. Sadece yorgunum, önemli birşey mi vardı?"

Özür dilerim Olivia ama sana daha yakın davranacak olursam her saniye ümitlenmekten başka hiçbir şey yapmayacaksın.

"Yok, sadece uzun zaman oldu görüşemedik. Buluşalım mı?"

"Evinde mi?"

"Hayır, abim yüzünden senin rahatsız olduğunu biliyorum. Dışarıda buluşalım."

"Oh Olivia yanılıyorsun abinle vakit geçirmeyi çok seviyorum."

"Neden abimle bu kadar yakınsın? Hem de bu kadar kısa bir sürede!"

"..."

"Alo? Hyunjin?"

Telefonu kapattım ve derin bir nefes alarak önüme döndüm. Umarım beni anlarsın Olivia, bu senin iyiliğin için.

Geçen gün olan buluşmadan sonra Olivia felix'i bir kez daha aradı ve bu sefer Felix sakin kalamadı. Ciddi bir sinirle ortamı terk ettikten birkaç saat sonra bana mesaj atıp özür dilemişti ve beni öpmeden gittiği için pişman olduğunu söylemişti.

Yerim ben bu çocuğu ha sarışın bombam!

Ağzını burnunu yediğim o günden beri Olivia ile hiç konuşmamıştı. Kendimi o kadar kötü hissediyordum ki geçen gece oturup ağlarken annemin günde yaptığı tüm kısırı yanlışlıkla yemiştim.

41 numara pembe tüylü terlikle dayak yiyince kendime geldim. Annemin gün arkadaşlarına dert yandıktan sonra oy oğlum benim maşallah kurban olurum lafları ile odama geçtim.

Yatağa uzanıp uzun uzun düşündüm. Olivia ile görüşmeyi kesmem lazımdı. Ancak Felix bu durumun içerisindeydi.

AKLIMI SİKEYİM!

ALLAH'IM LÜTFEN BANA YOL GÖSTER!
birden telefonuma bir bildirim düştü

trendYOL

Allah'ım işine karışmak gibi olmasın ama böyle bir yoldan bahsetmiyordum.

Tam umutsuzca kafamı yastığa gömecekken kapım aralandı, annem olduğunu düşünerek kafamı kaldırmadım ve sızlandı.

"Hayır anne içli köftenin ekşisi çok güzeldi artık sorma."

"Hm, ikram edersen ben de yorum yapabilirim annenin köftelerine."

Başımı yastıktan kaldırdım ve sarışın bombamı görür görmez ağzımı kuyu gibi açtım.

Allah'ım verdiğin nimetlere hamd olsun ya Rabbim bu ne güzellik...

Yavaşça adımladı ve yatakta yanıma oturup açık kalan ağzımı kapattı.

"Ağzını kapat, azıyorum."

Bu ne lan? En basitinden ağzına sinek kaçacak denir azıyorum ne demek hayvan?

"Beynin yerine sikini kullandığını öğrendim."

Felix yine o güzel gülümsemesini bıraktı ve yüzüme yaklaştı.

"O gece sinirle öylece çıkıp gittim. Yarım bıraktığım öpücüğü alabilir miyim?"

Yatakta doğruldum ve elime hooohh yaparak kokladım... Biraz lahmacun içi ve kısır kokusu vardı ama olsun. Hemen pozisyon alıp dudaklarımı öne büzdüm.

Amına koyayım ne salak görünüyorumdur. Bu çocuk beni nasıl öpmek istedi acaba.

Tek eliyle iki yanağımı kavradı ve serçe çekip dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Bir süre dudakları hareket ettikten sonra dilini dudağıma sürttü ve alt dudağımı dişleri arasına alarak ısırdı. Bu inleyerek dudaklarımı aralamama sebep olmuştu ve bunu fırsat bilerek dilini ağzına soktu.

Junior hyuncan✈️✈️✈️

Özgür bir kartal misali 20 cm havalanırken ellerimi ince beline atıp kendime çektim onu.

Tam kucağıma oturmuş bir pozisyon almışken nefessiz kaldık ve ayrıldık.
Alnını alnıma yasladı ve gözlerini kapattı.

"Her saniye aklımda..."

"Aklında olan ne?"

"Seninle sikişmek."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin