8

848 87 126
                                    

Felix, Hyunjin'in arkasından yürürken gözlerini sadece Hyunjin'in kalçalarına kilitlemişti. Yürürken kıvrılan kalçası dudaklarını ısırmasına sebep oluyordu.

Felix serçe yutkunup Hyunjin'in hızına yetişti ve kalçasına bilerek elini çarpıp Hyunjin'in gerilmesini sağladı.

"Fe..Felix, iddia süresini kısalt-"

"Hayır... Geceye kadar benimlesin ve o saat kısalmayacak."

"Geceye kadar benimlesin derken?"

Hyunjin'in kulağına yaklaşıp sıcak nefesini verdi. "Benimle kalıyorsun Hwang Hyunjin." Dudağını yalayarak geri çekildi Felix ve önlerinde duran taksiye bindiler.

"Arkadaşlarınla nerede buluşacaktın?"

"Seo clubar"

"Vay ortama uygun bir oyun seçmişim hm?" Diyerek elindeki tuşa bir kez daha bastı.

Hyunjin'in saçlarının arasından ter damlaları süzülmeye başlamıştı.

"Alışmaya başladın sanırım, önlemek yerine sakince haz alıyorsun."

Şoförün duymaması için kulağına eğilmesi Hyunjin'i daha da terletmişti.

"Sonunda benim istediğim olacak sonuçta dayanacağım."

"Dayanamazsan bu şanslı kişi kim olacak? Tek gecelik ilişkilerden uzak gibisin."

Hyunjin yan gözlerle yanında oturan Felix'e bakarken cevap vermeden tekrar önüne baktı. Sonuçta seni içime almak istiyorum veya içinde olmak istiyorum diyemezdi.

Felix aslında tam olarak bunu bekliyodu.

Bir kez daha tuşa bastığınızda hyunjin avucunun içini sıkarak tırnaklarını batırdı.

"Ben soru sorduğumda cevap vereceksin."

Düğmeyi serbest bırakır bırakmaz hyunjin Felix'e döndü ve kurumuş dudaklarını ıslattı.

"Bu oyunu başlattığın gibi bitirmek zorunda olursun diye düşünüyorum."

Felix, Hyunjin'in çene hattında parmaklarını gezdirerek sessizce konuştu.

"Çok çabuk kavrıyorsun bu işleri... Deneyimin mi vardı yoksa?"

"Daha önce en yakın arkadaşımın abisiyle yatmadım hayır ama benim de ufak tefek ilişkilerim oldu."

"Beğenmedin sanırım, arkadaşının abisi olmamı."

Son cümleyi bastırarak söyledi ve Hyunjin'den uzaklaştı.

"Tam tersi adrenalin hoşuma gidiyor."

Felix, yüzüne yandan bir sırıtış eklerken taksinin durmasıyla etrafa bakındı. Gelmişlerdi, hyunjin parayı verip arabadan çıktığında Felix çoktan clubar'ın önüne gelmişti.

Hyunjin'e elini uzattığında hyunjin düşünmeden tuttu ve içeri girdi.

Kısa bir süre göz gezdirdiğinde girişe yakın oturan arkadaşlarını gördü.

İkili gruba ilerlerken herkes onları baştan aşağı süzerek arasında konuşuyordu. Zaten aralarında konuşmak anlamsızdı tüm akıllarına gelenleri söylüyorlardı açık açık.

"Hyun, sevgilin mi?" Göz kırparak konuşan çocuk yan bir şekilde gülerek önündeki içeceği yudumladı. "Baya hoşmuş."

"Kes sesini yavşak. Arkadaşım sadece." Hepsi imalı bakışlar ile ikili süzerek Felix konuştu.

"Ben Felix, mamnun oldum." Diyerek neşeli bir gülümseme ile elini öne uzattı. İlk elini tutan kişi az önce göz kırpan kişi yani minho olmuştu.

stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin