3

1.1K 108 85
                                    

Eve gelmiş elinde büyük boy cips ve bir şişe kakaolu süt ile bilgisayarında oyun videoları izleyerek ağlıyordu.

Annesi kapıdan geçerken oğlunun nasıl bir midesi olduğunu düşünerek beynini yakıyor ve bu çocuğun kendinden olmadığını düşünüyordu.

Hyunjin, Felix'e oyunu bildiğini ve oynadığını söylediği için kısa süre içerisinde öğrenmeye çalışıyordu ancak oyundan hiçbir sikim anlamıyordu.

Ağzından dökülen kırıntılar onu rahatsız ettiği için kolsuz tişörtünü çıkarıp üst bedeni çıplak şekilde ağlamaya başlamıştı. Daha sonra dolabında ki aynada kendini görünce bir anlık korkmuş ve ne kadar pis göründüğünü fark ederek duş alıp kendini havalı hissettiği rock and role
Tişörtünü giyip gaza geleceği bir şarkı açmıştı.

Kendini daha iyi hissettiği için cips yerine havuç kemirmeye başlamıştı.

"Bu ne ya cips daha iyiydi."

Tiksinerek havucu yemeye devam ederek bilgisayarından daha açık anlatımlı oyun videosu izlemeye başlamıştı.

Ama yine hiçbir şey anlamamıştı.
Artık ağlayarak türk şarkıları dinlemekten başka çaresi kalmamıştı. Annesinin izlediği dizilerdeki müzikleri açıp kenara çekilmişti.

Neden gerizekalı gibi hiçbir şey anlamadığını düşünerek dolaşıyordu.

Sonra aklına yeni bir fikir geldi.
Zaten Felix'e yeni başladığı için hiçbir şey bilmediğini söylemişti! Yani gidip Felix'in kendisinden öğrenebilirdi. Tabii onu izlemektem oyuna odaklanabilirse.

Hyunjin sonunda rahatlayıp telefonumdaki müziği kapattı.

Islık çalarak tekrar cips yemeye giderken telefonuna bildirim geldi.

Olivia:hyunjin!

Olivia:abim seni çok sevmiş, yakışıklı olduğunu söyledi.

Olivia:e tabii ilerdeki eniştesi olacak/

Olivia:e tabii iler/

Olivia:bir daha ki sefere ne zaman gelirsin hyunjin?  Seninle vakit geçirmeyi seviyorum :)


Hyunjin mesajlara görüldüğü attığını fark Edip birşeyler yazmaya başladı.

:Cidden abin beni
sevmiş miii??? TT

:Abine birşeyler sormam gerekiyor bu yüzden yarın sizde olurum.

:Ayh haşmetlimi göreceğim/

:Ayh hasmet/

Olivia:abim için mi gelecek/

Olivia:abim için m/

Olivia: şey hyun dışarıda buluşsak? Sonuçta abim bizi rahatsız edemez.

:Hayır gerek yok abin bizi rahatsız etmiyor.

:Görüşürüz Olivia💙

H

yunjin tansiyonunun yerlerde olduğunu hissederek yerde aramaya başlamıştı. Ne demek abisi onu sevmiş ve yakışıklı olduğunu söylemişti?

Hyunjin kendisini aşk felcinde gibi hissederek yere yatmış ve salak gibi sırıtmaya başlamıştı.

Annesi elinde çamaşır sepeti ile üzerinden geçip yine bu çocuğun kendisinden olamayacağını düşünmüştü.

Yazım yanlışını kontrol etmiyorum varsa şimdiden kusura bakmayın.

Sizi seviyorum görüşürüz!

Sizi seviyorum görüşürüz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



stacy's brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin