3.

329 23 2
                                    

,,Je vám jasné, že takhle mlčet mezi sebou nemůžete celý rok," řekl do ticha už frustrovaný Remus. Oba chlapci se na něj podívali. Ani jeden už nebyl naštvaný. Cesta byla tak dlouhá, že všechen vztek z nich stihl vyprchat. Možná na sebe chtěli i promluvit, ale zároveň byli tak moc ztraceni ve svých myšlenkách, že nápad na navázání konverzace velmi rychle zahnali.

,,To ani nemáme v plánu," odpověděl James a s obavami se podíval na Siriuse. Ten však přikývl a James úlevou vydechl. ,,Co ti je Dvanácteráku?" zeptal se ho lišácky Sirius. ,,Vůbec nic Tichošlápku." Oba se začali smát. Vlastně ani nevěděli pořádně čemu, protože ani jeden z nich neřekl nic převratně vtipného. Možná se spíše smály úlevou.

Remus se na ně široce usmíval. ,,Čemu se smějete? Já se chci smát taky," narušil jejich chvilku Petr, který už měl veškeré zásoby jídla snědené. ,,Víš, že jsi fakt kretén Péťo?" pronesl vážným hlasem Sirius a všichni čtyři se společně rozesmáli. Přesně tak, jako to bylo každý rok.

Hlasitě si povídali a smáli se každé hlouposti, kterou vypustili z úst. Všem bylo fajn. Cítil se, jako by neměli žádné problémy. Jako by nemuseli řešit žádné vážné věci. Což možná v tuto chvíli opravdu ani nemuseli. Na to něco více řešit měli přeci celý rok a to jim právě teď přišlo jako dlouhá doba.

,,Zvu vás na dýňové sušenky," řekl James během jejich rozhovoru o tom, jaké měli prázdniny, když zaslechl blížící se vozík se sladkostmi. Petrovi se okamžitě rozzářily oči.

James každému podal po dvou sušenkách a posadil se opět vedle Péti.

,,Jak na tom vůbec jsi s Lily?" zeptal se z ničeho nic Sirius. James se zakuckal a Petr ho musel plácnout přes záda, aby se mohl opět nadechnout. ,,Cože jsi říkal?" Moc dobře věděl co říkal, ale aby pravdu řekl, vlastně na Lily skoro už i zapomněl. Ne, že by na ni nemyslel o prázdninách před spaním, ale teď, když byla možnost se ní opět vidět, úplně zapomněl hledat na nástupišti kštici zrzavých vlasů. Hlavně poté, co spatřil Siriusova bratra.

,,Ptal jsem se na to, zda jsi byl za Lily a jaké jsou tvé šance na rande." Tichošlápek se ušklíbl. ,,Nebyl jsem za ní." odpověděl pravdivě James ačkoliv to vlastně byla jasná věc, protože se z kupé zatím ani nehnul. Jenom tehdy, když dobíhal Reguluse. ,,A půjdeš za ní?" zeptal se pro tentokrát Remus. James pokrčil rameny. ,,Asi spíš ne." Remus se usmál. Asi spokojený s odpovědí, kterou dostal.

,,Už mě to tady nebaví," promluvil Petr do ticha, které v kupé nastalo. ,,Neboj, myslím, že se blížíme k cíli." James se podíval z okna, aby si ověřil své tvrzení. ,,Stejně to zase bude doba, než budeme moct začít jíst," postěžoval si Petr. Všichni jeho tři přátelé se na něj už ani nepodívali a jen si povzdechli. Byla to věta, kterou opakoval každý rok.

,,Děláš, jako bys právě nesežral celé své zásoby dobrot na celý rok," ušklíbl se Sirius. ,,To nebyly zásoby na celý rok," ohradil se Petr. ,,Když myslíš." Sirius pokrčil rameny a opět se ztratil ve svých myšlenkách.

IS THIS REAL  | | JegulusKde žijí příběhy. Začni objevovat