bölüm~8~

73 50 12
                                    

Selam bebişlerim<3
Şimdik ilk olarak okurken yorumlar da eleştirilerinizi yaparsanız çok sevinirim.
İnşallah bölümü beğenirsiniz iyi okumalar 🐥✨

"Aile" kelimesi sizde ne çağrıştırıyor? Bazı insanlarda sadece güven sadece sevgi çağrıştırırken, bazı insanlarda ise sadece nefret uyandırır. Bu iki düşüncenin nasıl bir duygu olduğunu belkide bazı insanlar hiç anlamamış olabilir. Çünkü daha 1 ay öncesine kadar aile kelimesi bana sadece sevgi ve güven hissettirirken, şuan sadece nefret duygusu hissettiriyor. Bunun sebebi ise yaptıkları hatalar, bu hatalar istemeyerek de olsa yine de benim nefretimi kazanmaya yetmişti. Ama şuan ise sadece istediğim şey onları bulup sebebini öğrendikten sonra onların bana yaptığı şeyin aynısı ama istemeyerek de olsa ailemi ve tüm sevdiklerimi Anıl'ı... Bırakıp gidecektim. Onları bulup her neredeler ise bulup sadece "neden?" Sorusuna cevabımı alıp gidecektim...
Çünkü Anıl bana herşeyi anlatmıştı, yaptıkları pislikleri, aldığı canları, suçu günahın olmayan insanların canını nasıl acıttıklarını bana izleterek tüm delillerle hepsini göstermişti... Belkide bu yüzden onları asla affetmek istemiyordum. Her ne olursa olsun gördüğüm o görüntüleri yaşadığım bu acıları hiçbir şeyin açıklaması doğrulayamazdı...

Ben "Aile" kelimesini sadece Annem babam ve ben olarak üç kişilik sıcak bir ortamda aradım ve kendime bu şekilde öğrettim. Her zaman bu üçlüden başka kimse yok ve olamaz dedim. Çünkü herkesin benden gideceğine ve beni gerçekten sevmeyeceğine inanıyordum. Sadece saf sevgiyi anne ve babamın vereceğini düşünüyordum. Ama bu içinde yaşadığım lanet olası hayat bana bir kere daha yanıldığımı ve iç sesimin haklı olduğunu doğruladı. Ama bu yaşadıklarım dan sonra şunu anladım ki, daha tanışalı birkaç gün olmayan Ege'ye, bir zaman öncesine kadar bana sadece yardım etmesini izin verdiğim Anıl, şuan hayatımın tam merkezinde duruyorlardı. Anıl sevdiğim adam, Ege ise en yakınım olmuştu. Nasıl bir anda onlara bu kadar bağlandığı mı bende bilmiyordum, ama tek bildiğim şey bana hissettirdikleri bu aile duygusunu birgün ailemin beni terk ettiği gibi benimde onları bırakıp gitmem olacaktı...

Dün eve geçtikden sonra biraz salonda oturup sohbet edip daha sonra uyumak için odalarımıza dağılmıştık. Sabah beni uyandırmak için yanıma Anıl gelip saçlarımın üstüne hafif bir öpücük bırakarak beni uyandırmayı başarmıştı. Anıl ile birlikte kahvaltı masasına indiğimiz de Işıl ve Ege'de masada oturuyorlardı. Hep beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra Anıl bize bir sürpriz yaptığını ve akşam için hazır olmamızı isteyerek evden Ege ile birlikte işi olduğunu birazdan çıkacağını söylemişti. Ve mutlu olacağımı söylemekten de geri kalmamıştı. Tabi tüm bu olaylardan sonra mutlu olmak istiyor muydum bu ayrı bir sorun du ama dün Anıl ile konuştuğumuz gibi sadece anı anda yaşayıp, mutlu olacağımız için söz verdik. Gideceğimiz yere uygun hazırlanmak için Anıl'a soru soruyordum ki, Anıl beni susturarak

"Güzelim, kıyafetini ben seçtim. Adamlar hem Işıl'ın elbisesini hem de seninkini getirir." diyerek yanıma gelip yanağıma öpücük bırakarak Ege ile evden ayrıldılar. Işıl ile ben ani olan sürprize şaşırmıştık ama bi o kadar da bize iyi geleceğini düşünüp sevinmiştik. İçeriye geçerek kahvaltı masasını Işıl ile birlikte toplayıp, bulaşıkları da makineye yerleştirdik den sonra iki kahve yapıp salondaki koltuklara kurulmuştuk. Saat 5'e 10 vardı ve Ege ile Anıl'ın gideli neredeyse 2. Buçuk saat oluyordu. Zaman nasıl da hızlı geçmişti öyle? Yarım saat sonra kıyafetlerimiz gelecekti ve saat tam 19.00'da Anıl ve Ege bizi almaya gelecekler di. Işıl ile birlikte kahvemizi yudumlarken biraz daha dertleştik ve eminim ki bana iyi geldiği kadar Işıl'a da iyi gelmişti. Adamlar kıyafetleri getirmişti. Akşamki Anıl'ın düzenlediği sürpriz için giymemi isteği elbise gerçektende çok güzeldi.

Uzun yeşil ufak göğüs dekolteli ve sağ tarafı derin yırtmaçlı çok güzel bir elbise.

Uzun yeşil ufak göğüs dekolteli ve sağ tarafı derin yırtmaçlı çok güzel bir elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatımın OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin