Deniz'in Telefonu
Deniz
YağmurBen dayanamıyom
Açılıyom kayraya
Yağmur
Arkandayım denizim 💙Kap gel oğlanı 💪
Deniz
Bana bırak o işiMotorun anahtarını alıp evden çıktım, Kayra'yı güzel bir yere götüreceğim beni ben yapan yere. Garajdan motoru çıkartıp yola koyuldum. Kayra'nın apartmanının önüne gelince ona mesaj yazdım.
🍋'um
💻Kayra
?🍋'um
AyıpSende bilgisayar atıcaktın
Kayra
Ha?Haaaaaaaaaaa
Dejavu?
Anladim
Ohohohom
Bilgisayar atma sebebiniz ney?
🍋'um
Yazılım okuyan birine ne atılır ki?Kayra
Mantikli bir haraketSadede gelebilir miyiz?
🍋'um
Sohbet muhabbet öyle yaniDışarı çakabilir misiniz acaba?
Kayra
Ne?Camdan baktığında beni görünce şaşırdı. Güldüm.
"Hadi, bekliyorum?"
2 dakika sonra Kayra kapıda belirdi.
"Neden geldin?"
"Gelesim geldi." Motoru gösterdim. "Atla seni bi yere götüreceğim." Başını sallayıp bindi.
"İlk defa biniyorum korkuyorum. Yavaş sür."
Dudaklarımdan hah tarzı bir kelime döküldü. Tabii ki onu dinlemeyecektim. Yani hız yapamayacaksam neden motorum var?
Yavaştan hızlıya geçtiğimde afalladı. Ne kadar erken gidersek o kadar çok vakit geçiririz kafasındaydım açıkçası. Bir müddet sonra sahile geldiğimizde motoru durdurdum. Önce Kayra sonra ben indim motordan. Ardından kumların üzerine oturduk.
"Neden burdayız?"
"Dedim ki beni ben yapan yere gelelim."
Biraz denizi izledim.
"Kayra, biliyor musun hayatımın ilk önemli kararını burda verdim."
"Ne ki o?" Dedi bana dönerek.
"Yüzücü olma kararım." Oturduğum yerde komple ona döndüm.
"İkinci önemli kararıda burda vereceğim." Soluklandım. Kocaman gözlerle bana baktı.
"Seni seviyorum, seni hayatıma dahil etmek istiyorum, benimle çıkar mısın?"
Gözleri kocaman oldu. Afalladı. Ayağa kalktı. Biraz koşturdu. Sonra bana döndü.
"Sen ciddisin?" Başımı salladım.
"Evet ciddiyim."
Güldü. Hatta kahkaha attı. İnanamamış gibi duruyordu.
"Sen sevmek beni, sen çıkma teklifi etmek bana? Kayraya, Kayra Han'a?"
Yanıma geldi. Çömeldi.
"Deniz, limonum..." Cümlelerini toparlamaya çalışıyordu. "Bak, hep ilgimi çeken biriydin bunun popüleriten ile ilgisi yok bu ilgi ne zaman olduğunu bilmediğim zaman hoşlantıya hoşlantıdanda sevgiye döndü nasıl oldu bilmiyorum ama seni hep düz sandım açılmadım bile bilseydim daha önce açılırdım."
Bir dakika ne? O da beni seviyordu? Seviyorda. Güldüm.
"Ben bir cevap alamadım ama?"
Sarıldı, hatta öyle bir sarıldı ki dengemi kaybedip yere düştüm.
"Reddetme gibi bir şansım var mı sence limonum? Tabii ki kabul ediyorum." Kollarını biraz daha sıkılaştırdı. Boynuma gömdüğü kafasını öptüm. Kafasını boynumdan çekip bana baktı. Dudak kenarımdan öpüp eski konumunu aldı kafası. Kafasını boynumdan kaldırması için elimle uzaklaştırdım kafasını. Gözleri ışıl ışıl bakarken öptüm onu. Bu sefer her bir saniyesini onunda hatırlayacağının bilinciyle. İlk ayrılan o oldu.
"Limon falan demem döverim seni nefessizlikten ölüyodum ben yüzücü değilim nefes kontrolüm bok gibi!"
"Dakikalarca öpüşmedik?"
"İçimden saydım ben 300 saniye sürdü. Yazılım okuyorum ama matematiğim yok kaç dakka yaptığını sen hesapla."
Güldüm.
"Kayra 5 dakika öpüşmüş olamayız 5 dakikaya ben bile zor dayanırım."
"Sus sus ben 300 saydım. Neyse tekrar mı öpüşsek"
Bu dediğine kahkaha attığım sırada omzuma vurdu.
"Gülmesene çok kişiyle öpüştüm hiç biri seninki gibi her saniye öpüştürcek cinsten değildi şimdi tekrar öpüşüyoruz limon kafa!"
Ben kahkahalarla gülmeye devam ederken o atılmıştı bile. Kaç kez ya da kaç dakika öpüştük bilmiyorum tek bildiğim Kayra'nın dakika başı "öpüşelim mi? Öpüşelim öpüşelim." demesi.
《☆》
Bence güzel bir çıkma teklifiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon
Random0537******* Ya senin saclarin neden limon sarisi? 🍋'um Normal bir sarı benim saçım Sandığın gibi limon sarısı değil