Merhabalaaaaaaarrrrrr
Ben gelmek
Dedim ki ben bu iki bebisin dugununu yazmadim finalde zirt pirt zaman atlamasi yaptim neden sipesyal olarak dugunu yazmayayim ki ve karsinizdayiiiimmmmm🤠
Normalde yayinlamistim ama ekleme yapmam gerektigini hissedip ekleme yaptim artik bir after partymiz var 💅🏻💃
Ve ve eeeennnnnn uzun bolum oldu azcukta utandim ama neyseeee
İyi okumalar~
Deniz ve Kayra'nın düğün günü
Deniz'den~
Damatlığımla bakışıyordum. Gerginim, stresliyim ve damatlığı giyemeyecek kadar heyecanlıydım ellerim falan titriyo siz düşünün. Odanın kapısı çaldı. "Gel!" İçeriye Arel girdi."Lan sen daha giyinmedin mi?" Baştan aşağı onu süzdüm, salaş bir tişört ve eşofman giymişti. "Bana diyenede bakın hele."
"Benim ufak bir işim var giyinicem dert etme beni hadi giyin sen."
Ellerime baktı "ulan bu kadar stres yapma işi resmiyete döküyorsunuz sadece. Deno sakinleş olmaz böyle!"
Derin bir nefes aldım "haklısın sadece ilişkimizi resmiyete dökeceğiz sorun yok."
Gereksiz stres yapıyordum Arel beni sakinleştirmek için omzumu sıvazlayıp masaj yapar gibi hafifçe sıktı "sen koskoca milli yüzücüsün, ülkeyi temsil ettigin her yarışta sakin kalabiliyorken şu an hayli hayli sakin olmalısın." Haklıydı sakin olmalıydım damatlığıma yönelip tişörtümü çıkarttım. "Hah sen giyin bende hızlıca Kayra'nın çiçeklerini alayım."
"Tamamdır."
Ben bu kadar stres içindeyken Kayra şuan nasıldı acaba?
O sırada Kayra;
"Lan ben gelinlik giyicem derken ciddi değildim!"
Melike güldü. "Ayh çok yakışır ama aşko sana, denesene bi'?"
"Ya melocan def ol git! Giymem gelinlik! Zaten stresten ağlayacağım!" Melike, arkadaşına yaklaştı ve sarıldı "ah benim Kayroşum, anlıyorum streslisin ama hayatında bir kere yüce haşmetli Deniz Akın ile evleniyorsun! Stres yapıp 'kötü oldum, bir terslik olacak' diye düşünüp kafanda kurma. Anlaştık mı?" Melike arkadaşından uzaklaşıp arkadaşının yüzüne baktı "sen ağlıyor musun? Kayra kıyamam ama ben sana." Kayra'nın göz yaşları stresten değildi o öyle sanıyordu ama mutluluktan ağlıyordu sevdiği, aşık oldugu adamla evlenecekti birkaç saat sonra nasıl ağlamasın ki? Hemen sevgilisine mesaj attı, sevgilisi anında cevapladığında ikinci bir kutu olduğunu öğrendi, hemen ikinci kutuyu açtı. İçinden hayal bile edemeyeceği kar beyazı bir damatlık çıktı. Kayra fazlasıyla beğenmişti. Giymeye kıyamayacagı kadar güzeldi.
Öhömöhöm Denizden devam;
Üstümü giyinmiştim o sırada Arel ve Yağmur içeri girdi. Arel üstünü değiştirmişti. Siyah bir gömlek üstüne siyah bir ceket almıştı kravatı gömleğinin zıttı olarak griye yakın bir tondaydı ama sırıtmıyordu. Yakışıklı olmuştu şerefsiz.
"Oo jilet gibi olmuşsun mu derler ne derler bilemedim ama damatlık üstüne cuk diye oturmuş." Yağmur'un iltifatıyla güldüm. Yağmur sade krem tonlarında satene benzeyen kumaştan yapılma uzun sayılabilecek bir elbise giymişti "Sende Nil kadar olmasada güzel olmuşsun." Dediğimde hepimiz güldük kimse Nil kadar güzel olamazdı. Arel bana yaklaşıp düzeltilecek bir şey var mı diye baktı. Ardından papyonumu düzeltti. "Kimin kuzeni be!" Omzumu patpatlayıp "salona inmen gerek, Kayra bi' on beş dakika sonra gelecek hadi hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon
Acak0537******* Ya senin saclarin neden limon sarisi? 🍋'um Normal bir sarı benim saçım Sandığın gibi limon sarısı değil