Gece Kayra ile bizde buluşma kararı almıştık. Ev topluydu ama erkenden kalkmışken tekrar topladım. (Psikopat bu almyalım bunu kayra)
Mutfağa geçip kendime kahvaltı ne hazırlasam düşüncesindeyken iştahım olmadığını fark ettim. Ama bir şeyler yemeliyim. Derin bir nefes alıp dolaba yöneldim. Dolabı açıp doyurucu atıştırmalık ne var diye baktım. Bir şey bulamayınca omlet yapma kararı aldım.Omleti pişirirken gözümü bile kırpmıyordum çünkü genelde omlet yaparken omleti yakıyordum.
Omlet piştikten sonra tabağa koydum. Dolaptan meyve suyu çıkarttım. İştahsız olduğum için zar zor yedim.
Yemeğim bitince bulaşıkları makineye koyup çalıştırdım. Kayra'nın gelmesine daha çok olduğu için o gelene kadar duşa girme kararı aldım.
Tam duştan çıktığım sırada kapı çaldı. Her kim geldiyse giyinmemi beklemeli. Umursamayıp odama yöneldim. Ama ısrarla çaldığı için el mahkum bornozumla kapıyı açtım. Gelen kişiye en içten küfürlerimi sunacağım sırada Kayrayı gördüm.
"Aşkım, sen beni bu hâlde mi bekliyosun? Sorması ayıp azdın mı?"
"Geç içeri, ayrıca ne azması giyinmeme izin vermedin ki!"
"Bilseydim şapardım yav."
Gözlerimi devirip odama yöneldim. Kayrada pıtı pıtı koltuğa geçip oturdu.
Hızlıca üstümü giyinip Kayranın yanına geldim. Beni görünce ayağa kalkıp sarıldı. Sarılışına karşılık verdim.
"Kaç gündür çok yoğunsun görüşemiyoruz ağlicam. Çok özledim."
Çenesini göğsüme yaslamış bana kocaman hafif dolu gözlerle bakıyordu.
"Bende özledim," kokusunu içime çekerek yanağını öptüm. "Hemde çok."
Biraz daha sarılıp koltuğa oturduk. Kayra bacaklarını benim bacaklarımın üstüne uzatmış öyle oturuyordu. Televizyonda da magazin programı vardı. Birkaç kişinin konserleriyle ilgili konuşulduktan sonra Kayra kanalı değiştirdi. Rastgele dolaşırken spor kanallarından birinde benim adımı duymasıyla o kanalda durdu. Dünkü yarışmada ki ikinciliğim konuşuluyordu. Genelde birinci olarak bitirdiğim için gereksiz bir şaşırma vardı insanlarda sanırsınız sondan ikinci oldum. Yarış il dışında olduğu için Kayra gelememişti ve kanalda da tekrarı verilmeye başladı yorumlardan ve şaşırmalardan sonra. Kayra pür dikkat ekrana bakarken konuştu.
"Nasıl bu kadar iyi olabilirsin? Nasıl? Şu sırta bak gördüğüm en iyi fizik abi." Kendi kendine konuştuğunu anladığımda güldüm.
Bana döndü "pişt yüzücü boy bak bi'." Ona baktım. "Okul yarışlarında neden boktan performans sergiliyordun? Arada bir kazandığını gördüm. Neden?"
"Okuldaki yarışları pek önemsemem onları antrenman gibi düşünürüm, yarışlara hazırlandığım antrenmanlarıda yarış gibi düşünürüm. Okul gibi ufak bir şey için hırs yapmak saçma geliyor bana" kafasını salladı tekrar televizyona döndü. Bacaklarını üstümden çekti. Bağdaş kurdu.
"Kahve mi sipariş etsek?"
"Bende yapabilirim sütlü bir şeyler mi yoksa sert şeyler mi?"
"Sert şeyleri başka bir şeyde seve-"
"Arsızlaşma bir kere."
"Timam. Takıl kafana göre."
Elimde kahvelerle geldiğimde elimdekileri sehpaya koydum.
"Limonum, bir ara seninle yüzmeye mi gitsek?"
"Olur, sen ne zaman istersen."
Elimdeki fincanlardan birini ona uzattım. Önce kokladı. "Immm çok güzel kokuyor." Ardından bir yudum alıp ağzını şapırdattı. Sonra bir yudum daha alıp yine ağzını şapırdattı.(birşey içtikten sonra nımnım tarzı nir ağız şapırdatmamız olur ya tadını anlayabilmek için o tarz bir şapırdatma) "Beğendim, güzel olmuş." Fincanını sehpaya bıraktığında az önceki sevimliliğinden dolayı elimle iki yanağınada baskı yapıp dudaklarının öne doğru büzülmesini sağlayıp öptüm, ara ara yanaklarını sıkıp bırakarak sevdim biraz. Yanakları tombul değildi ama tam sıkılmalık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon
Acak0537******* Ya senin saclarin neden limon sarisi? 🍋'um Normal bir sarı benim saçım Sandığın gibi limon sarısı değil