• En güzel ilk •

367 27 0
                                    

{Şarkıyı aç ve başla çiçeğim♡}

Selam aşkarım♡  geciktim kusura bakmayınnn. Çok yoğun bir iş temposundayım:((.
Neysee~

Ben pek düğün dernek sahnelerini yazmayı beceremediğim için hiç o konulara girmeyeceğim. Sade bir yüzük töreni ile birleştireceğim TaeKook'umuzu. Çünki cidden çok yeteneksizim şu düğün konusunu yazmakta. Kaç kere sil baştan yazdım bilmiyorum bile. Saymayı unuttum. Olmuyordu maalesef. O yüzdün sade  bir nişan töreni yapılacak ve çift evlerine yerleşecek.

(Not:)
Jungkook tahmin ettiğinizden daha fazla zengin ve varlıklı. Onun henüz görmediğiniz kötü ve korkunç yanları var. Onun bu hallerine alışmayın derim.:))

İyi okumalar dilerim~♡



•  •  •

Kurtuluyorum. Bu cehennemden, yediğim dayaklardan, duyduğum hakaretlerden, küçük düşürülmekten kurtulacaktım. Çok mutluydum. Buradan kurtulacağım için ve bu iki canavarı bir daha görmeyeceğim için çok mutluydum. Bir haftadır her kes koşuşturuyordu. Odamdan çıkmamama rağmen, pencereden görüyordum. Bir araba geliyor, üç kişi olmakla arbadan iniyor ve ellerinde büyük mavi poşetler ile eve giriyorlardı. Bunlar terzilerdi. Terziler gittikten hemen sonra siyah bir araba tekrar geliyor, bu kez takım elbiseli ellerinde deri, para çantasına benzer çanta ile eve giriyorlardı. Kim oldukları hakkında bir fikrim yoktu açıkçası. Umurumdada değildi. Sadece bir an önce akşam olsun ve yüzükler takılsın, buradan çıkıp gideyim istiyordum.

İki gündür de eve bir doktor geliyordu. Bana viteminler veriyor, serum takıyordu. Kendimi iyi hissediyordum. Bedenimdeki morluklar yüzünden annem ve babam gergindi. İzler hâlâ tazeydi. Çok narin bir derim olduğu için küçük bir vuruşta morarırdı. Bunun içinde doktor bana krem vermiş ve morluklara sürmem için beni tenbihlemişti.

Hazırdım. Beyaz takım elbise giymiştim. Kendime aynadan baktığımda ilk kez gözüme güzel gelmiştim. Ceketim oldukça uzundu. Hoşuma gitmişti. Kulağımda tüy şeklinde bir küpe vardı. Gözlerime gri renkte far uygulamıştım. Heyecanım yüzümden bile belli oluyordu.

 Bu bir haftadır Jungkook'u görmemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bir haftadır Jungkook'u görmemiştim. Bir iki kez camdan baktığımda görmüştüm. Elinde hediye paketleri ile geliyor içeriye girmeden, kapıdan anneme verip gidiyordu. Dün getirdiği siyah bir kutu vardı. Onu annesi benim için özel olarak göndermişti. Henüz açmamıştım. Küçük bir not bırakmıştı benim için.

'Bu kutuyu özel gecenizde açmanı istiyorum güzel oğlum benim.'

Birinin bana ilk kez böyle seslenmesi, üstelik bu kişinin bir anne olması gururumu okşamıştı. Kendi annemden duymadığım sözleri ondan duymak canımı biraz yaksada moralimi bozmadım. Artık üzülmek istemiyordum.

In Lak'ech {TaeKook} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin