• Güzel gözlü O(m)ega •

355 20 1
                                    

(Şarkıyı aç ve başla çiçeğim~♡)

ABOOOOO

SMUT GELDİ NİAHHAHA

Şimdi şöyle bir şey söyliycemm ehe.

Tae'nin duygularını az çok görüyoruz. Anlata biliyorumdur umarım. Ama Jungkook'un Taehyung'a karşı olan duygularını bilmiyoruz. Yani varmı yokmu onuda bilmiyoruz. Ama okurken görüyoruz ki boş değil. Yani bence. Bir-birilerine sırıl sıklam aşık değiller, yada aşklarından ölmüyorlar. İkiside bir-birinden etkileniyor. Farkında olmasalar bile bir-birilerine olan çekim ve etkileşimden dolayı mühürleniyorlar.

Umarım anlamışsınzıdır:)

Şimdi Bu Smut öyle böyle bir şey değil abiii

Taehyung'un ilki olacağı için biraz yada çok azcık acı dolu anlatılacak. Yani zaten hikaye Taehyung'un bakış açısından olduğu için anlayacaksınız.

Jungkook bir delta. Daha öncesinde ilişkileri olmuş olması doğal. Bilgili olmasıda doğal.

Neyse saçma sapan bilgiler Lslsısks

İyi okumalar dilerim kar tanelerim~♡


•  •  •

Heyecan ve gerkinlik. Bedenime haps olan bu iki duygu, nefes almamı zorlaştırıyordu. Hiç bir fikrim yoktu. Neler olacağından ve neler yapacağıma dair en ufak bir fikrim yoktu. Açıp bir video izlesem diyordum ama daha sonra utancımdan odadan bile çıkamayacağımı iyi biliyirdum. Daha önceden eğer Annem bana bununla ilgili bir şey söyleseydi, şu an bu kadar çaresiz oturuyor olmazdım.

Saat neredeyse on bir buçuğa geliyordu. Jungkook bana mesaj atarak, yarım saate geleceğini söylemişti. Ben de, o gelene kadar duş almış ve temizlenmiştim. Henüz gelmemişti. Bu yüzden ne kadar utansam da, internetden ilk gece ile ilgili bir kaç şey öğrenmek istemiştim. Bilgisayar ile bakışıyordum. Jungkook gelmeden yapsam iyi olacaktı çünki yakalanmak istediğim en son şeydi. Bu yüzden, fazla uzatmadım ve arama butonuna tıklayarak, aramak istediğimi yazdım. Uzun-uzun olan yazılarda kısa bir an göz gezdirdim. Fakat bilgisayarı kapatmam saniyeler  içinde gerçekleşti.

Okuduklarıma bakılırsa oldukça acı çekecektim. İnternetde yazılan her şeye inanmamam gerektiğini söylemişti bir keresinde temizlikçilerden birisi. İçimi bununla rahatlatmam gerekiyordu sanırım. Zira fazla gerginlikten bayılacaktım.

Dış kapının sesini duyduğumda bilgisayarı tamamen kapattım. Koltuğun bir kenarına bırakmış ve salondan hızla çıkmıştım. Jungkook o sırada paltosunu asıyordu. Beni gördüğünde hafifçe gülümsemişti. Yanına giderek elinde olan siyah çantasına aldım. O da aniden beni kendine çekmiş ve sarılmıştı. Bakışları oldukça yorgun görünüyordu. Şirkette her ne yapıyorsa oldukça yoruluyor gibiydi.

Kollarımı ona sarmak istesemde elimde olan çanta yüzünden sarılamıyordum. Bu yüzden sadece başımı, göğsüne yaslamıştım. Kollarını benden ayırmış ve alnıma bir öpücük bırakmıştı.

"Üstümü değiştirip geliyorum. Sen yatak odasına geç." Demişti benden bir adım uzağa giderek.

Başım ile onaylamış ve önden yatak odasına gitmiştim. Çantasını bir kenara bırakmış, giydiğim pijamanın kollarını biraz yukarı kaydırmıştım. Kısa bir şort üzerine uzun kollu bir tişört giyinmiştim. Bunlarıda Jungkook almıştı. Önceden, odayı  havalandırmak için açtığım pencereyi kapatmış daha sonra yatağın bir kenarında oturmuştum. Uykum vardı ama daha öncesinden Jungkook'un acı kahvesinden içmiştim. Birazdan uykum kaçar diye düşünüyordum.

In Lak'ech {TaeKook} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin