Part 7

204 30 0
                                    

Harry

Másnap reggel piros arccal kullogok be a bárba. Jönni fog egy tervező, akit Louis nekünk vett fel és kora délután már itt is lesz a táncos aki segít nekünk. Liam lett végül a váltó társam, a lányok pedig fentről lettek lehozva. 

Nagyon bánt, hogy le lettem fokozva és ezt kell csinálnom. Sokat is gondolkodtam ezen az éjszaka ahelyett, hogy aludtam volna. Többször a kezembe vettem a telefont és elkezdtem bepötyögni Louisnak az üzenetet , hogy nem megyek be többet, de aztán mindig meggondoltam magamat. Ilyenkor mindig az a rettegés és fájdalom jutott eszembe amikor velem történt meg az a borzalom, amit senkinek nem kívánok, így nem hagyhatom őket magukra, mert azt nem bírná a lelkiismeretem. Viszont azon is sokat gondolkodtam, hogy Louisnak miért jó, hogy velem kibaszhat, mert be kell látni, hogy ez kifejezetten ellenem történik és nem értem. 

Beérve, már ott van egy férfi, aki Louissal beszélget és a táncos társaim is itt vannak. Tehát rám vártak, remek. 

-Na, akkor kezdhetitek. Ő Alessandro, aki a ruháitokat fogja tervezni, ha valami kérésetek van neki mondjátok, ő tudja, hogy én mit várok. -mondja Louis és rám sem nézve vonul fel az irodájába. 

-Rendben srácok, először is levesszük a méreteteket és utána mindenki elmondja, hogy mit szeretne. Addig akin éppen nem dolgozom az ott lévő katalógust fellapozhatja, azok a tervek. -mutat a kék mappára. 

Először a lányokkal kezd, így én Liammel letelepedek és fellapozzuk a mappát. Nem ilyen ruhákra számítottam. Ezek a ruhák inkább művésziek, mintsem táncosokra való, de igazából nem bánom. Sokat nem mutatnak, viszont amit igen azok a legszexibb helyek egy pasin. A képen nincsenek színek, csak a vázlatok, de ezek tetszenek, nagyon is.

-Nem erre számítottam. -szólal meg Liam mellettem.

-Hát én sem, de jobb mint egy csillámos fecske.- kuncogok fel.

-Hogyan lettél táncos?- kérdi ráncolt szemöldökkel.

-Simon elvesztette a bárt, Tomlinson pedig utál engem az eleje óta. Azt mondta ha nem maradok elveszi a védelmet a fentiektől.- mondom halkan, mire Liam elhúzza a száját.

-Ahha, így már értem. 

-Gyertek fiúk.-szól oda Alessandro. Mindketten felpattanunk és odamegyünk hozzá.- Mit szóltok a ruhákhoz?

-Érdekesek.- mondja Liam.

-Nem rosszak.-jegyzem meg.

-Mindegyikből kaptok különböző színekben, összesen tíz darabot, Louis szerint az elég. Valami kérés?- kérdi.

-Én szeretnék maszkokat, amik fedik az arcom.-magyarázom. 

-Oké.

-Igen,ez nem rossz ötlet, én is akarok.-mondja gyorsan Liam.

-Rendben. Louis erre engedélyt adott?- kérdi, miközben elkezdi lemérni a lábaimat.

-Igen.- bólogatok. Egészen gyorsan végzünk és Alessandro biztosít arról, hogy holnapra mindegyikünknek kész lesz egy ruhája, így bárki kezdheti a munkát. 

-Fél egykor kezdődik a tánc órátok.- mondja fentről Louis és már vissza is fordul az irodájába. Liammel szemforgatva nézünk egymásra. 

-Elmegyünk enni?- kérdi, mire bólintva tartok vele a kijárat felé. Az ebéd mellett sokat beszélgetünk és Liammel baromi jól érzem magamat. Ez akkor is így volt, amikor együtt dolgoztunk. Sokat fogadtunk közösen vendéget. Azon az estén is ketten voltunk. Ez volt a szerencsém. 

Amikor visszaérünk, már egy félmeztelen pasi méri fel a ketreceket. Louis az egyik boxban ül, ahonnan tökéletes rálátást kap a két ketrecre. A lányok nincsenek itt, így gondolom mi kezdünk. 

-Sziasztok. A nevem Eliot.-mutatkozik be.

-Harry.- bólintok, majd a barna hajúra néz.

-Liam.-mutatkozik be ő is. 

-Van valamilyen múltatok táncosként?-kérdi.

-Nincs.- válaszolja Liam.- Csábításban viszont jók vagyunk.- jegyzi meg viccesen, mire nekem is kuncognom kell.

-Rendben.- mosolyog Eliot.-Menjetek egy-egy ketrecbe és akkor kezdhetjük is. 

Megvárta amíg behelyezkedtünk és akkor kezdett el magyarázni. Nagyon furcsa volt egy gyakorlatilag zárt helyen tartózkodni és még szoknom kell ezt. 

-Oké fiúk.- csapja össze a kezét.- Nem fogok konkrét koreográfiát tanítani nektek, hanem szépen egy-két mozdulat összerakásával fogjátok magatoknak kialakítani. A lényeg, hogy az emberek azt érezzék, hogy ők a rúd. Ne mozogjatok túlságosan közönséges módon, legyenek finom,kecses és érzéki mozdulatok. -utasít, mi pedig követjük őt.

Több órája próbálunk már, amikor kezdem egészen otthonosan érezni magamat a ketrecben. Eliot segített kihasználni a teret és megmutatni azt, hogy hogyan uraljam az egész terepet. 

Louis

Végignézem ahogyan próbálnak. Liam és Harry is ügyes, nagyon ügyes. Hamar éreznek rá erre a műfajra, eltekintve attól, hogy semmi tapasztalatuk nincs benne. Liam is baromi szexi, de be kell vallanom, hogy a Styles gyerek kibaszott szexi. 

Az eddig nem látott tetoválásai már önmagukban sokkal kívánatosabbá teszik őt, viszont ahogyan használja a testét, az valami elképesztő. Van egy olyan karizmatikus, domináns kisugárzása, ami a szexi táncával keveredve  nagyon is hat rám. 

Dudorodó nadrággal nézem végig, amíg végeznek a próbával. Izzadtan, vigyorogva és nevetve szállnak ki a ketrecből, de nem tudok rá koncentrálni hogy mit mondanak, mert legszívesebben elkapnám a göndört. 

Nem Louis! Térj észhez,őt nem lehet, más terv van vele. Mélyeket lélegezve szedem össze magamat és felállva a helyemről indulok el feléjük. 

-Végeztetek?- kérdem Eliottól.

-Igen. Innentől már ők is tudnak maguknak koreográfiát alkotni.- mosolyog rám. Aranyos csávó, néhányszor már meg volt, de nem az esetem kifejezetten. 

-Remek.-bólintok felé.- Holnap Harry kezd.- mondom nekik.- Utána pedig te írod meg a beosztásotokat, úgyhogy beszéljétek meg.-nézek rá. 

Harry

Bólintok, majd felveszem a cuccaimat és felmegyek én is az irodámba. Meg kell írnom a beosztást és a fenti részelget is át kell néznem. 

Felfelé menet Louis nyitott ajtóval ül és amikor meglát nem hagy szó nélkül.

-Tudtommal ma nem dolgozol.-kiált ki. Megtorpanva fordulok az irodája felé és megállok az ajtajába. 

-Meg kell írnom a beosztást és ma nem kell táncolnom, így ráérek. -válaszolom. 

-Ahha, értem. -néz rám fürkészően, nem tudom hova tenni ezt most. - Menj haza.  

-Majd ha végeztem.- válaszolom.

-Miért nem érted soha amit kérek?- kérdi feszülten.

-Mert mindig olyat kér amit én máshogy gondolok.- vágom rá, pedig ma nem akartam összeveszni. 

-Húzzál ki innen.- morogja, én pedig teszem amit mond. Elég könnyen megúsztam ezt most.

Gyűlöletből lehet más?Where stories live. Discover now