Louis
Gyanakszik. És nem hülye, rá fog jönni.
A papírokat a nagyanyámnak adtam, mert ős ismeri apa ügyeit és ő tudja, hogy hol mi lehet. Próbáljunk rájönni, hogy hogyan lehetne belőle hasznunk.
A telefonom csörren meg, amit egyből a fülemhez is kapok.
-Enzo?- szólítom meg az unokatesómat.
-Nem jutunk előrébb ezekkel a sarokkal, minden törvényesen az övé.
-Honnan tudod?- kérdezem értetlenül.
-Lefotóztam a lakásban lévő papírokat és összevetettük a számkódokkal. Minden számla , minden ingatlan kizárólagosan az övé. Nélküle nem lehet semmit mozdítani.-magyarázza.
Nem lep meg, hogy betört a lakásba, csak az zavar, hogy nem tudtam róla.
-Nem sok időtök van, úgyhogy valamit kurva gyorsan találtak ki.- utasítom, majd bontom is a vonalat.
A kurva életbe. Mindent el fog venni. A köcsög apja csinált mindent. Kinyírta a családomat, csak mert telhetetlen volt. Nyomorult faszkalap. És most a fia veszi el mindenemet.
A bárba megyek egy kicsit, hogy ne kattogjon az agyam.
-Mr.Tomlinson.- szólít meg Liam.- Harry mikor jön már táncolni? Nem nagyon bírom már egyedül.- húzza el a száját.
-Előkerítem.- mondom és vissza is fordulok az irodába.
Igaza van. Mi a faszért nem jár dolgozni? Hát velem nem játszik.
-Mond.- veszi fel a telefont.
-Be vagy osztva holnapra.- morgom a telefonba.
-Nem megyek.- jelenti ki.
-Tényleg?- mosolyodom el.- Elfelejted, hogy a fenti kurvák miért vannak még biztonságban.
-Zsarolsz?- kérdezi egyből.
-Emlékeztetlek. Holnap este 6.- mondom és rányomom a telefont.
Velem nem fog szarozni.
Harry
A kurva életbe. Nem elég, hogy nem segít, mikor tudna, de még zsarol is. Olyan szinten akar rajtam uralkodni, amit már nem tudok hova tenni.
Idegesen ülök be megint az autóba. Ma már bár túltengésem van, de nem fogom hagyni ezt.
Trappolva megyek be a tömegen keresztül és őt keresem. A szokásos boxban ül és figyeli a tömeget. Egyenesen felé indulok.
-Mit a faszt képzelsz magadról?- vetem oda neki, mire lassan veszi le a szemüveget.
-Parancsolsz?-mondja halkan.- Csak szeretnél.- kuncog saját magán.
-Viccesnek érzed ezt?- emelem meg a hangom.
-Kussolj.- áll fel és a hirtelen mozdulattól belém fojtja a szót. -Indulj az irodába.- utasít és el is indul. Ez a viselkedése csak fokozza bennem az idegességet.
-Most már mondhatom?- csukom be magam mögött az ajtót.-Igazából leszarom, hogy mondhatom-e.- folytatom.- Mégis mi a faszomat képzelsz magadról? Nem segítesz, pedig tudom, hogy tudsz valamit, nem vagy túl jó a kamuban. Utána fenyegetsz? Zsarolsz emberek életével? Engem? Baszki? Tudom, hogy tudod mi történt velem. Nem tudsz hazudni. A kurva életem volt ott a tét és te ezzel élsz vissza? Mi a faszomat akarsz?-üvöltöm.
-Két dolgot.- kezdi gondolkodás nélkül.- Megölni és megdugni. - néz a szemembe és az asztalra teszi a pisztolyát, majd a másik kezével a farkára simít.- Választhatsz.
Ez komolyan hülye baszki. De sajnos nem is kell választanom. Nem kérdés, hogy mit akarok. Megindulok felé, majd az ölébe ülve tapadok a szájára és hevesen falom.
-Helyes döntés baby.- morogja a számba és azonnal el kezd irányítani.
YOU ARE READING
Gyűlöletből lehet más?
FanfictionHarry mélyről indult, hogy eljusson oda, ahol jelenleg tart. Volt a bárnak a legalján, majd feltornászta magát a tetejére. De ahogy mondani szokták, magasról lehet nagyot esni, nem igaz? Élete egyik napról a másikra fordul fel és nem csak a munkahe...