Louis
Ma van az első alkalom amikor el kell mennem megnézni az új helyet, amit megszereztem. Az egyik elosztóm nem tudott elszámolni a pénzzel, így a hellyel kellet fizetnie. Zayn szerint a környékben az egyik legjövedelmezőbb üzlet, így nem is érti, hogy miért nem volt a fószernek pénze, de ezt már nem tudjuk tőle megkérdezni.
A hely többfunkciós. Az emeleten vannak a kurvák, alul pedig egy bár üzemel. A környék nem a legolcsóbb, így kíváncsi vagyok, hogy milyen adottságokkal rendelkezik. Még nem döntöttem el, hogy megtartom-e vagy bezáratom, esetleg eladom.
Zayn javasolta, hogy adjak neki egy esélyt, mert ő már többször volt ott és szerinte van benne potenciál. Zayn már lassan 12 éve van mellettem mindenben, amibe én vágtam bele és abban is ami rám szakadt. A legjobb barátomnak is nevezhetném, de nálunk nincsenek barátságok. A főnöke vagyok, amivel mind a ketten tisztában vagyunk.
-Mehetünk?- lép be az irodámba az említett.- Hívtak, hogy minden dolgozó ott van már.
-Akkor szépen megvárnak.- morgom.- Van róluk lista?- kérdem tőle miközben már veszem a kabátomat.
-Igen, itt hozom.- tart fel egy mappát a kezében.
-Már most idegesít ez a bár egyébként, túl sok vele a macera.
-Még nem is csináltál vele semmit Lou.- forgatja meg a szemét Zayn.
-De már ez is több, mint amit akartam. Na add ide a listát.- mondom és a kezembe fogom a mappát a kocsi hátsó ülésén. Szememmel végig futom a neveket. Tizenkettő kurva van itt feltüntetve, ebből négy fiú van csak. Van nyolc pultos, három pincér, egy takarító csapat és hat biztonsági őr és az üzletvezető akinek a nevén kicsit megrökönyödök. Harry Edward Styles. Remélem csak névrokonok. Zayn láthatja , hogy sokat időzök el a néven.
-A fia.- mondja halkan.
Erre a tényre még idegesebb leszek és már a szám szélét rágva várom, hogy megérkezzünk a helyre. Az épület maga kívül szép, egy régi kastély hatását kelti, ami bent sem változik. Egy bálteremben érzem magamat. Be kell vallanom, hogy a piros, fekete domináns kombinációja pontosan azt az érzetet kelti, amire a hely való, de mégis elegáns. Bent elnézve itt van az egész alkalmazotti gárda. Amikor belépünk egy fekete ing és szűk farmer kombinációjába öltözött hosszú göndör hajú fiú indul el felénk.
-Jó napot uraim!.- nyújtja a kezét felénk, amin meglepődöm. Bátor.- Harry Styles vagyok a hely üzletvezetője. - mosolyog ránk.
-Mármint az eddigi üzletvezetője.- jegyzem meg morogva, mire lehervad a mosolya.- Louis Tomlinson.- rázom meg a kezét és felnézek rá, mert vagy egy fejjel magasabb, mint én.
-Fáradjanak beljebb.- mutat a beltér felé.- Tudok valamiben segíteni vagy kész tervvel érkeztek?- kérdi.
-Később majd tudsz nekem segíteni, addig állj vissza a többiekhez.- mondom neki utasítva, amit bólintva teljesít.- Üdv mindenkinek! Louis Tomlinson vagyok, az új tulajdonos. Amit rólatok tudok, hogy itt dolgoztok és bevallom nem is érdekel több rólatok. Még nem döntöttem el, mi fog történni ezzel a kócerájjal, de addig is tovább üzemel én pedig megnézem, hogy mi hogyan működik itt. Szeretném ha egyesével bemutatkoznátok, hogy lássam ki mit csinál. -utasítom őket és látom, hogy meg vannak illetődve.
Miután mindenki bemutatkozott elküldöm őket haza és közlöm, hogy ma nem nyitunk ki.
-Harold, te maradsz.- mondom, mire felém fordulva vonja fel a szemöldökét.
-Harry.- javítja ki.
-Parancsolsz?- kérdem én is felvont szemöldökkel.
-A nevem Harry.- jegyzi meg és várakozóan néz rám.- Miben kell segítenem?
-Vezess körbe és mondd el, hol, mi és hogyan történik.- mondom , ő pedig int a fejével az emelet felé.
-Akkor kezdjünk fent. -én pedig követem őt a széles csigalépcsőn.
Felérve egy körfolyosó fogad, aminek a közepéről lelátni, de lentről nem lehetett fellátni. Tetszik.
-Ezek az örömlányaink és fiaink szobái. Mindenkinek külön szobája és fürdője van. Megnézel egyet?- kérdi.
-Ne tegezz.- morgom.
-Oh, elnézést. Megnéz egyet?-kérdi meg újra.
-Menjünk ebbe.-mutatok a fekete ajtóra.
-Minden szobában van egy ágy és egy elkerített öltöző fürdővel. Az alkalmazottaink által alkalmazható szexuális eszközök az ágy fölötti polcon vannak, melyek tisztításáért őt felelősek. Ez egy praktikus megoldás a vendégek és az alkalmazottak szempontjából is, elkerülhetőek a kellemetlenségek.
-Minden szobába van külön fürdő?- kérdem.- Nem lenne elég egy?
-Higiéniai szempontból ragaszkodnak hozzá.
-Luxus kurvák.- morgom.
-Kérem ne nevezze őket így, lekicsinylő. -mondja felém durván.
-Én fizetek nekik, úgy hívom őket, ahogyan akarom.- jegyzem meg.- Tovább.- mondom és elindulok kifelé a szobából.
-Ott van az irodám, az Öné mellett.- mutat két ajtóra. -Mehetünk le?-bólintok.
-Hátul van a raktár és hűtőszoba, illetve a többiek öltözője is. A bár belsejét már látta, más nincs.- fejezi be.
-Oké. Neked mi a dolgod itt különben?- kérdem.
-Mindent én irányítok.- mondja, de látom, hogy megijed.
-Meggondolom még, hogy szükségem van-e rád innentől.- mondom neki és döbbent arcát itt hagyva hagyom el a bárt.
CZYTASZ
Gyűlöletből lehet más?
FanfictionHarry mélyről indult, hogy eljusson oda, ahol jelenleg tart. Volt a bárnak a legalján, majd feltornászta magát a tetejére. De ahogy mondani szokták, magasról lehet nagyot esni, nem igaz? Élete egyik napról a másikra fordul fel és nem csak a munkahe...