Harry
-Azt a rohadt.- sóhajtok fel, miután hanyatt fekszem a most már teljesen üres asztalon. Louis is rám zuhan egy percre.
Tudom, hogy nem kellene ezt csinálnom. De egyszerűen nem tudok neki nemet mondani. A szexre. Olyan vele a szex, mintha bomba robbanna bennünk. Baromi intenzív.
-Na.- szólal meg pár pillanat múlva és el is kezd felöltözni.- Holnap este találkozunk.- teszi hozzá.
-Miért nem segítesz nekem?- kérdezem egyből és figyelem az arcát.
-Mert nem tudok.- mondja, de a szája széle megremeg.
-Hazudsz.- mondom a szemébe. Idegesen néz rám.
-Kinek képzeled magadat?- indul el felém veszedelmesen.
-Hiába akarsz félelmet kelteni bennem.- mondom tovább.- Ki fogom deríteni, hogy miért és legfőképpen mit titkolsz előlem.
-Messzire mész.- néz rám fenyegetően.
-Majd meglátjuk.- vetem oda neki és elindulok a kijárat felé.
-Holnap este 6. - kiáltja utánam, mire szemforgatva hagyom az irodában.
***
Nem fog engem meggyőzni fenyegetéssel. Reggel korán kelek és fogom a papírokat. Utcák vannak rajta házszám nélkül. Meg fogom keresni az összes címet és próbálom összeszedni az információkat.
Reggel kilenckor indultam az első címre, ami a szomszéd államban van. Az utca tele van hatalmas házakkal, amik mind a luxusról árulkodnak. Lassan járok az utcán, hogy hátha észre veszek valamit ami köthető apámhoz, vagy Louishoz vagy bármi. Az utca nem hosszú, körülbelül tíz ház van mindegyik oldalon. Kétszer járom végig lassú tempóba az utcán, amikor az egyik háznál megjelenik egy idős asszony és egy kigyúrt férfi. Az asszony napszemüvegben van, de feje mozgásából látom, hogy végig követ ahogyan elhaladok mellettük. A kigyúrt csávó az utolsó pillanatban kapja rám a tekintetét és én egyből felismerem. Ez Louishoz szokott jönni. Meg is van. Jegyzem a házszámot az utcához.
Ugyanígy járok el a többi címnél is. Hihetetlen. Ezek mind luxusházak vagy bárok. Mindet felismerem vagy az autókról vagy az emberekről. Beszarok. Ezen házak értéke több száz millió dollár.
Délután úgy döntök, hogy előbb megyek be a bárba és beszélek Louissal. Kezdek rájönni, hogy mi történik itt, de kíváncsi vagyok hogy ő mit mond.
Fél ötkor már ott vagyok és egyenesen megyek az iroda felé.
Zayn már állítana meg, de az ajtó nyílik. Várt engem.
-Na befejezted a túrádat?- kérdi feszülten.
-Oh melyik embered szólt?- kérdezem és elé dobom a címeket.- Fél napomba telt. A többire is rájövök, szóval egyszerűbb lenne ha beszélnél.
-Honnan tudod, hogy ezek a jó címek?- kérdi, de közben megrándul a szája.
-Na ne röhögtess. Mindegyik nyilvánvaló volt és a reakciód pedig pont az i-re.- ülök le vele szemben.
-Nem tudod mibe tenyerelsz.- jegyzi meg.
-Akkor mondd el baszki.- hajolok előre.
-Nem biztos, hogy te erre készen állsz, de közben már nyakig bele mártottad magadat.- feszült újra a hangja.
-Hallgatlak.- mondom neki, mire hosszasan néz rám. Gondolkodik, de én már tudom, hogy nyert ügyem van.
-Meló után. - mondja és visszanyújtja a papírt.
Nem mondok semmit, csak elhagyom a helyet.
Az öltözőbe lépve Liammel találom magamat szemben.
-Hello haver.- jön oda hozzám és szorosan a karjába zár. Szorosan ölel magához, mintha ezer éve nem láttuk volna egymást.
-Úgy szorítasz, mintha nem találkoznánk többet.- nevetem el magamat.
-Sose tudhatod tesó, hiányoztál.- mondja mosolyogva.- Na mesélj, mi volt veled.
És én mesélek. Kihagyok sok mindent, de nagyjából vázolom a helyzetet.
Nem kell írnom semmit, mindannyian tudjuk! 🖤
/Ha úgy érzed a lelki és mentális egészséged érdekében,hogy beszélned kell erről,akkor itt a komment szekcióm! Segítsünk egymásnak,mond el hogy mit érzel!!/
DU LIEST GERADE
Gyűlöletből lehet más?
FanfictionHarry mélyről indult, hogy eljusson oda, ahol jelenleg tart. Volt a bárnak a legalján, majd feltornászta magát a tetejére. De ahogy mondani szokták, magasról lehet nagyot esni, nem igaz? Élete egyik napról a másikra fordul fel és nem csak a munkahe...