Part 14

160 27 1
                                    

Louis

Harry Edward Styles

Született: 1994. 02.01. Redditch

Szülők: Desmond Styles, Anne Twist

Testvér: Gemma Styles

Öt éves korában került intézetbe, ahonnan több nevelőszülőhöz is kiköltözött, de pár hétnél tovább egyiknél sem maradt meg. Az intézetbe való visszakerülések oka ismeretlen. 

Ismeretlen okok? Zack nem szokott így fogalmazni soha, most viszont az első két mondatban van homályos információ.

Az intézetet 18 éves korában hagyta el, egy felajánló által biztosított lakásba. A nem volt vagyona, a fiú felajánló a lakást adta neki. 

Ismeretlen felajánló? Érdekes.

Szerelmi élete ismeretes, munkája során több rövid kapcsolatot kötött. Örömfiúként dolgozott, majd diplomaszerzés után a hely vezetését kezdte meg. Jelenleg táncosként dolgozik. 

Túl hamar jutottam el a mai napig és sem kielégítő információmennyiség ez a mennyiség. 

Egyből emelem a telefonomat és hívom is Zacket.

-Találkozzunk.- kezdi ő és nem is mond többet.

-Gyere át.- mondom és már le is teszem a telefont. Dühös vagyok. Képeket sem tudott róla érdemben csatolni. Zack mindig elég minden információt amit akar, most viszont hanyag munkát végzett. Nem tudtam meg semmit, sőt a kis nyeszlett exbarát is hasznosabb volt, mint ő. 

Tíz keserves perc múlva lép be Zack az ajtón.

-Hallgatlak.- mondom, ismét leveti magát a kanapéra.

-Elérhetetlen. Konkrétan nem találtam róla többet többet. Van a nevén telefon, de nem érem el. Mindenhogyan próbáltam Lou és nem megy. Sem róla sem a családjáról nem találok többet. Minden titkosítva van. Olyan mintha valaki ki akarta volna őket törölni,csak egy két infó bent maradt. Ijesztő.-magyarázza. 

A lába folyamatosan, és látom az arcán, hogy őt is frusztrálja ez a dolog. 

-Mit tudunk tenni?- kérdezem.

-Tőle kell megtudni az infókat, mert a világháló kódolva van. Az is furcsa, hogy a telefonja titkosítva van. 

-Kapott egy házat ugye? Valószínűleg azt amiben eddig is lakott. Tudsz hozni detektort? Titokban.- teszem hozzá.

-Bajba leszek Lou.-húzza el a száját.- Miért nem avatod be a többieket?

-Sziasztok!- libben be a beszélgetés tárgya a nappaliba. Zack arcára fagy minden és kikerekedett szemmel figyeli a göndört.

-Menj a szobádba.- morgom neki, ő pedig egyből mozdul is, bár látom rajta, hogy nem érti mi történik. 

-Szopatsz.- szólal meg Zack. -Itt lakik? Te teljesen hülye vagy? 

-Tudom. Nem mondhatod el senkinek!- mondom.

-Szerinted nem fognak rájönni? Nem vagy idióta Louis , használd már az agyadat basszameg. Ki fogják nyírni.- sziszegi. Én pedig tudom, hogy igaza van. Már régen meg kellett volna ölnöm, de nem tettem.

-Hagyd ezt rám.- mondom tömören.

-Nem asszisztálok ehhez.- áll fel. - Ha kiderül egyedül kell szembenézned a következményekkel.- oktat ki és egy hatalmas csapódás után hátrahagyja a csendet, hogy beinduljon az agyam. 

Gyűlöletből lehet más?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon