Harry
Simon szólt, hogy pókeren elnyerte tőle egy kétes alak a bárt. Nagyon nem örülök neki. Végre már nem az egyik szobában kellett várnom a vendégeket, hanem én voltam az aki koordinálja a vendégeket. Amikor Simon felvett ide azt sem tudta, hogy mire vagyok képes,nekem pedig kellett a pénz, hogy be tudjam fejezni az egyetemet.
Szégyen nem szégyen a testemből való pénzszerzés volt a leggyorsabb és a legjövedelmezőbb. Négy évig dolgoztam örömfiúként és rendszeres visszajáró vendégeim voltak, akik a mai napig bepróbálkoznak egy-egy felkéréssel. Egy éve szereztem diplomát pénzügy és marketing szakon, aztán egyszer mondtam Simonnak, hogy jobban fel tudnám virágoztatni ezt a helyet.
Az én ötleteim alapján érte el a hely a mai állapotát és vendégkörét. Megválogatjuk azt, hogy ki léphet be az ajtón és dresszkód is van, aki ennek nem felel meg az kapásból nem teheti be a lábát.
Erre ez a barom, most veszíti el a helyet. Mindig is utáltam őt, amiért egy nagyképű, beképzelt köcsög, aki nem hitte, hogy valaha is veszíteni tud. Mindig milliós összegekkel ment játszani és csupán csak párszor jött vissza többel. Egy hete van pangásban az üzlet és nem tudjuk, hogy mi lesz.
És az sem segít, hogy az új főnök talán még rosszabb, mint Simon. Lekezelő, pökhendi és vérfagyasztó a modora. Biztos vagyok benne, hogy sokkal jobban benne van az alvilágban, mint Simon, aki csupán csak drogterjesztésre használta a helyet. Erről persze mind tudunk és az örömlányok és fiúk is örömmel fogyasztották műszak előtt. Ez amolyan "bónusz" számukra.
Simon meghagyta nekem, hogy próbáljam fenntartani a bár valóját, mert ez neki is egy fontos dolog volt, csak nem tudott parancsolni magának, ha a pókerasztalnál ült. Ettől függetlenül nem fogok beleszakadni abba, hogy ezt a helyet megtartsam, főleg az új főnökkel. Nem szimpatikus. Nem szeretem ha valaki ennyire irányítani akar mindent és mindenkit, bármi áron és rajta ezt látom.
-Feszült vagy.- jegyzi meg Nick mögém állva, miközben belepuszil a nyakamba.
-Igen. Még mindig a tegnap hatása alatt vagyok.- húzom el a számat.
-Rá fog jönni, hogy szüksége van rád ott.- mondja biztatóan.
Nick nem tudja, hogy előtte mit dolgoztam ott a bárban és remélem, hogy nem is fogja megtudni. Nem vagyok benne biztos, hogy ha megtudja akkor nem undorodik meg tőlem és hagy itt végleg. Két hónapja vagyunk együtt, vagyis élünk is együtt. Egy átmulatott éjszaka után nála kötöttem ki és baromi jól működtünk együtt az ágyban, majd úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk együtt. Nick is biszexuális és én vagyok az első férfi kapcsolata, eddig csak nőkkel élt hosszú távon, a férfiak csak az ágyában fordultak meg. Nekem volt előtte is kapcsolatom férfiakkal és nőkkel is, de egyik sem volt hosszútávú. Rossz szokásom, hogy egy idő után megunom az embereket és a velük való kapcsolatomat.
-Nem tudom, nem vagyok benne biztos.- vonom meg a vállam és felé fordulva a szájára tapadok. Egyből fellobban bennem a láng és minden porcikám akarja őt. Nyelvemmel a szájába kutakodok, amikor kiszakad belőle egy hangosabb sóhaj, majd a vállamba kapaszkodik, amiből tudom, hogy bármire képes lenne most értem. Kezemet a derekára vezetem és keményedő farkamhoz húzom közelebb a csípőjét. Érzem, hogy ő is hasonló állapotban van, mint én, de most erre nincs időm. Lassan simítok végig a derekán és lágyan nyomok egy utolsó csókot és elhúzódom tőle. -Remélem ma hamar hazaérek baby és egész hajnalban benned akarok lenni.- morgom az ajkára.
-Meg fogok őrülni addig Harry.- morogja vissza kínlódva. Tudom, hogy felizgattam, de így legalább hajnalban, amikor hazaérek fokozott vággyal fog várni engem.
BINABASA MO ANG
Gyűlöletből lehet más?
FanfictionHarry mélyről indult, hogy eljusson oda, ahol jelenleg tart. Volt a bárnak a legalján, majd feltornászta magát a tetejére. De ahogy mondani szokták, magasról lehet nagyot esni, nem igaz? Élete egyik napról a másikra fordul fel és nem csak a munkahe...