anti-hero

224 26 16
                                    

Taylor Swift -Midnight Rain 💦

O gün ışığıydı, ben gece yarısı yağmuru


"Ah bu arada az kalsın unutuyordum, daha önce derse katılanlar zaten biliyordur ama bugün ilk kez aramızda bulunanlar için...klübümüzün başkanını size tanıtayım."

Bayan Myoui,  bahsetmek üzere olduğu gencin yanına gelmesini bekledi. salondaki tüm gözler pür dikkat ,sahnenin ortasına ilerleyip kadının yanında duran genci izlerken Beomgyu bu sırada bir iç kriz yaşıyordu.

"İşte,Choi Yeonjun! kendisi aynı zamanda Modern Dans bölümünde okuyor bu yüzden en az benim kadar bilgiye ve donanıma sahip. benim eksik kaldığım noktada o sizlere yardımcı olacak, umarım iyi geçinirsiniz."

Kadın sözlerini bitirmek üzereyken Beomgyu bir sonraki aşamanın ne olduğunu biliyordu bu yüzden panikle arkadaşının koluna sarıldı.

"Felix çabuk bir şey yap!"

"Ne? Ne yapayım Beomgyu... ne demek istiyorsun?"

Beomgyu kadının sözlerini bitirdiğini görünce daha da panikledi.

"Yapamam...rezil olacağım herkese. Dersi haftaya yapalım de bir şey yap."

Felix ne yapacağını bilmiyordu.

"A-ama Beomgyu-"

"ZATEN SENİN YÜZÜNDEN BURADAYIM!"

Beomgyu'nun sinirden ayarlayamadığı ses tonu yüzünden çevrelerindeki birkaç bakış onlara dönünce, utanarak sesini alçalttı.

"Dans kursunu seçelim diye tutturdun, yap şimdi bir şeyler."

Felix kafasını sallayarak arkadaşına baktı, dediğini yapmadığı sürece Beomgyu'nun susmayacağını biliyordu.

"Bayan Myoui "

"Evet Felix?"

Kadın gülümseyerek bekledi, o zarif gülüş yüzüne mıhlanmış gibiydi.

"Şey acaba...bugün tanışma faslını aradan çıkartıp haftaya mı derse geçsek?"

bunu sorarken fazlasıyla utanmıştı Felix ama Beomgyu'nun dikkatini çeken, kadının gözlüklerinin arkasında gördüğü şaşkınlıktı.

"Ah, ama daha ilk günden beri derse başlamak istemiyor muydun?"

Beomgyu istemsizce 'hah' diye bir ses çıkartırken  sessiz kalan arkadaşına döndü.

Felix en başından beri toplantılara katılıyordu demek.bundan haberi yoktu.

Arkadaşının her zaman dansa karşı bir ilgisi olduğunu biliyordu,hatta Jaemin onlara klüp kartlarını getirdiğinde heyecanla modern dansları seçme konusunda ne kadar ısrarcı olduğunu da hatırlıyordu ama Beomgyu onun bu işe bu  kadar da hevesli olduğunu düşünmemişti.

iç çekerek omuzlarını düşürdü.
eğer arkadaşı burada kalmak istiyorsa rezil olmak sorun değildi. onun için bunu göze alabilirdi.

"bir iki üç dön...şimdi sağ kolunu yavaşça yukarı kaldır ve partnerinin omzuna sar.vücudunu ona doğru eğ ,dikkatli ol ve yumuşak adımlarla bir balerin gibi ilerle bir iki üç,bir  kez daha dön..."

ilk derse çift kişilik bir koreografi ile başlamışlardı.

Beomgyu en azından tek başına rezil olmayacağı için bir parça rahatlamıştı başta fakat hiçbir şey düşündüğü gibi olmamıştı.

öncelikle her şey seçtikleri şarkıyla başlamıştı.

Bayan Myoui önerilere açık olduklarını söylediğinde kısa sarı saçlı bir kız öne çıkmış, alıcı bakışlarla klüp başkanını süzdükten sonra Shawn Mendes & Camilla Cabello'dan Senorita önerisini sunmuştu.

𝙲𝙰𝚁𝙳𝙸𝙶𝙰𝙽 //𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝚈𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin