ivy

205 30 46
                                    

Olivia Rodrigo - jealousy jealousy ଘ

Ama kıskançlık beni takip etmeye başladı...

"ikinci dersimizden herkese merhaba, buradan epey enerjik görünüyorsunuz millet.bunu sevdim! pekâlâ bugün geçen haftaki koreografiye devam ediyoruz, hareketleri yeniden göstermeme gerek yoktur  değil mi?"

"oğlum sen emin misin Beomgyu'nun bu kulüpte olduğuna? kankisi burda ama benimki yoktur  yanında,bugün dersi de vardı okuldaydı tüm gün.hem aynı kulüpte olsalar bu sarışın yapışık ikiz gibi ayrılmazdı yanından hani nerde?"

Yeonjun omuzlarını silkti.
dakikalardır Beomgyu da Beomgyu diye sızlanan arkadaşına 'üzgünüm ama Beomgyu'nun bir daha fakültenin önünden bile geçeceğini sanmıyorum' demek istese de ona bir de  nedenini açıklamakla uğraşamayacağından çenesini kapalı tuttu.

Hyunjin'in boşa beklediğini bilerek kafasını salladı.

"evet pekâlâ herkes yerini alsın lütfen."

dağınık halde duran bedenler bir önceki dersteki yerlerini alarak, eğitmenlerinden gelecek olan bir sonraki komutu beklediler.

"gördüğüm kadarıyla herkes hazır, başlayalım o zaman -

" geç kaldığım için üzgünüm efendim!
şey, gelebilir miyim?"

aniden açılan kapıyla sözleri yarım kalan kadın,nefes nefese kalmış gence gülümseyerek onu onayladı.

"tâbi ki tatlım, hem geç kalmış da sayılmazsın aslında tam zamanında geldin."

salondaki diğer öğrenciler içeriye giren bedenle  gözlerini devirirken, Yeonjun yanında heyecandan dudaklarını kemiren arkadaşının aksine şaşırmış bir ifadeyle kaşlarını çattı.

dürüst olması gerekirse Beomgyu'nun gelmesi beklediği en son şeydi çünkü onun gururunun ne kadar kırılgan olduğunu görmüştü.

"hoş geldin Beomgu, geleceğini biliyordum. bu yüzden,seni gördüğüme sevindim."

Hinata'nın samimi sözleri Beomgyu'yu gülümsetti, aslında  buraya gelene kadar defalarca kez geri dönmeyi düşünmüştü ama sanki geçen karşılaştıklarında kızın söyledikleri ete kemiğe bürünmüş de Beomgyu'nun çelimsiz bedenini buraya kadar sürüklemişti.

"BEOMGYU!"

Felix, sahte göz yaşlarını silerek en yakın arkadaşının üzerine deyim yerindeyse çullanmak üzereyken Beomgyu geri çekilerek onu durdurdu. fakat yine de sarışın olanın, kolları arasına hapsolmaktan kurtulamamıştı.

"karşılama faslını da geçtiysek dersimize başlayalım artık hm?"

bayan Myoui gülümseyerek göz kırptığında Felix ve Beomgyu utançla gözlerini kaçırdı.

"tamamm herkes geçen haftaki gibi yerini alsın, aynı eşlerden devam edeceğiz."

Beomgyu için bu noktaya kadar her şey tamamdı.  zorla da olsa yol boyunca kendisini 'baskanı görmezden gel' sloganıyla buraya gelmeye ikna edebilmişti,  ama bir kez daha Yeonjun ile eş olma ihtimalini hiç düşünmemişti.

yine ve yeniden köşeye sıkıştığını hissediyordu üstelik daha şimdiden buraya geldiği için pişmanlığın esiri olmuştu.

Hinata'nın destekleyici tebessümünü de Felix'in endişeli bakışlarını da hissedebiliyordu, terleyen avuç içlerini kot pantolonuna sürterek sırtını dikleştirdi.

"pardon efendim! bölüyorum ama başlamadan önce söylemek istediğim bir şey var!"

Beomgyu,duyduğu tanıdık sesle bakışlarını yerden kaldırdı.

𝙲𝙰𝚁𝙳𝙸𝙶𝙰𝙽 //𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝚈𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin