haunted

148 22 10
                                    

Gökhan Türkmen/ taş

yoluna taş koydum,ellerin olma diye

yoluna taş koydum,ellerin olma diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeonjun, parmaklarını saçlarının arasından geçirerek elindeki boş şişeyi ilerisindeki kumlara fırlattı.

diğerleriyle birlikte sahile gelmişti,Hyunjin yoktu ama. en son klüpte Beomgyu'yu kollarının arasından çekip götürdükten sonra onu bir daha görmemişti.

küsler miydi? Hyunjin neden öyle bir şey yapmıştı yada ne ara kendisine karşı böylesine bilenmişti bilmiyordu Yeonjun, ama tüm bunların nedeninin ne olduğunu, dahası kim olduğunu çok iyi biliyordu. biliyor ve bu onu deli ediyordu.

"yarın akşam mı? ben katılamam ve Sunghoon da, eğer dönem uzatmak gibi bir niyeti yoksa Hyunjin de katılamaz. bu yüzden hafta sonuna ertele,hem vizelerimiz de biter kafa dağıtmış oluruz."

Soobin'in itirazını mantıklı bulan Jeno anlayışla kafasını sallarken, Sunghoon da Yeonjun gibi sessiz kalmıştı.

"bu arada Hyunjin neden gelmedi? haber verdiğinizi sanıyordum"

"aradım ama açmadı."

Sunghoon mırıldanarak Jeno'nun sorusunu yanıtladı.

"yeni arkadaşları ile takılıyordur."

Yeonjun esneyerek gözlerini önündeki denize çevirdi. eylüle yeni girmişlerdi ama hava şimdiden esmeye başlamıştı, tişörtünün içine sızan rüzgarı hissedince ürperdi yine de içmeye devam etti.

" Beomgyularla mı?"

nefret ettiği ismi duymasıyla kulağını dalgaların sesinden çekip, diğerlerine verdi. aniden neyden bahsettiklerini merak etmişti.

"hmhm.biz 2 gün heves eder sonra yine başkasına sarar dedik ama herif bu kez ciddi çıktı, baksana çoktan aralarına dahil oldu bile."

Soobin'in söyledikleri rahatsız hissettirmişti Yeonjunu,itiraz etmek Beomgyu'nun da tıpkı öncekiler gibi geçici bir heves olduğunu söylemek istemişti fakat yine sessiz kalmayı tercih etti. hem kendisini ne ilgilendirirdi ki?

"yine de Hyunjin'e güvenmiyorum,herifin en uzun ilişkisi 1 ay sürdü,on günü kıza yürümekle geçmişti bu arada."

Soobin, Jeno'nun sözlerine gülerken Sunghoon da sonunda sohbete dahil olmaya karar verdi.

"onların, yani Hyunjin ve Beomgyu'nun bir ilişki içerisinde olduklarını sanmıyorum."

"ve bundan nasıl eminsin?"
yeonjun,ilk kez konuştuğunda Sunghoon alayla kaşlarını kaldırdı.

"Beomgyu'yu tanıyorum, ayrıca psikoloji okuyorum."

Yeonjun ağzından hah sesinin çıkmasına engel olamadı.
"evet, psikoloji okuyorsun ilişki uzmanlığı değil."

𝙲𝙰𝚁𝙳𝙸𝙶𝙰𝙽 //𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝚈𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin