cruel summer pt.1

172 26 17
                                    

Stella Jang- villain🦹‍♀️

hepimiz iyi taraftaki kahramanlar gibi davranırız,
ama ya diğer taraftaki kötülersek?

hepimiz iyi taraftaki kahramanlar gibi davranırız,ama ya diğer taraftaki kötülersek?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeonjun's pov;

yoğun geçen bir haftanın sonunda, hazır vizeler de başlamadan bizimkilerle buluşmaya karar vermiştik.

Soobin ve Jeno, her zamanki gibi sporcu kişiliklerini konuşturarak böylesine güzel bir havada kampüsün kalabalık kafelerine tıkılmak yerine ,okulun açık basket sahasında buluşup basketbol oynamayı önermişti.  grubu sessize aldığımdan mesajları geç görmüştüm ve bu süre zarfında Hyunjinle Sunghoon ikilisi de onların bu fikrini onaylamıştı. yani, yapacak bir şey yoktu mecburen gidecektim. hem 5 kişiyle nasıl basketbol oynamayı düşündüklerini de merak ediyordum.

"şu okul başkanı...neydi adı?"

salona geldiğimde  Jeno  7 numaralı Los Angeles Lakers, Soobin de 10 numaralı Boston Celtics formalarıyla çoktan sahada yerlerini almış kendi aralarında ısınma turu yaparken,ben de diğerleri gelene kadar tribünlere oturup Instagram'da gezinmeye başladım.

"Jaemin'i mi diyorsun?"

Jeno, Soobin'in başarısız blokunu aşıp topu potaya yolladıktan sonra dönüp kafasını salladı.

"Hah Jaemin!"

Soobin yerden seken topu kolunun altına sıkıştırarak kaşlarını kaldırdı.

"Ne olmuş Jaemin'e?"

Jeno'nun yüzünde keyifsiz bir ifade oluşunca gülümsedim, anlaşılan pek hoşlanmıyordu başkandan.

"Bir şey olduğu yok da geçen şu kulüp mevzusunu konuşayım dedim, hani kulübün de başkanı ya. Adam alttan girdi üstten çıktı bir şekilde beni aslında gezi tanıtım kulübünü seçtiğime ikna etti abi..."

Soobinle birlikte onun söylediklerine güldüğümüz sırada Sunghoon ile Hyunjin sahaya girdi.

"Bizsiz başladınız demek!"
Sunghoon çantasını omzundan indirip Soobinlerin yanına ilerledi.

"Sadece ısınıyorduk."

Jeno omuzlarını silkip topu Sunghoon'a yollarken ben de telefonu oturduğum yere bırakıp sahaya indim.

"pekâlâ nasıl oynayacağız 5 tane adamla peki?"

Jeno gerilerek öne çıktı.

"ben zaten profesyonel olduğum için bir kişi bana yeterli, geriye kalan üçlü de karşı takım olsun işte."

onu bu zeki(!) planından ötürü alkışladıktan sonra sahiden de dediği gibi yapmaya karar verdik.

kısa süren bir taş- kağıt-makas sonucunda Hyunjin ve Jeno eşleşmiş, geriye kalan üçümüz de bir grup olmuştuk.

𝙲𝙰𝚁𝙳𝙸𝙶𝙰𝙽 //𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝚈𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin