26♦️

2.9K 213 5
                                    

Táto časť je pekne...divná
••••••••••••••••••
Do limuzíny som nastúpila prvá a zabrala som si jednu celú stranu. Ľahla som si pozdĺž sedačiek. "Na toto by som si vedela zvyknúť," vydýchla som. No potom sa natlačili oni a zmarili mi moje sny. "Posuň sa trocha,inak ti presadnem nohy," povedal Zayn. Harry nič nepovedal a rovno si mi sadal na hlavu. "Bože! Dobre," prevrátila som očami a sadla si.

"Je mi medzi vami teplo,"
"NaozajQ to prešo zlatko,hmm," napodobnil Harry Gay hlas.
"Tak som to nemyslela. Len ,že máte saká a ste na mňa natlačení, a tak je mi teplo. Ale v poriadku Haz ,som rada,že si sa priznal," potľapkala som ho po hlavne a všetci sa zasmiali. "Ja nie som buzerant," odul sa Harry. "Ty homofóbne hovado," začala som ho mlátiť. "Máš niečo proti Gayom?" Ďalej som ho tĺkla. "Nemám,nemám. Prisahám," kričal. "Dobre," usmiala som sa a prestala. Zayn sa stále smial. "Máš nejaké námietky," postrapatila som mu vlasy. "Nieeee!" Vykríkol a zo saka vybral hrebeň. Vážne? On si nosí hrebeň v saku?

"Keď budeme vystupovať daj si pozor na gaťky. Ani nevieš ako dlho sa o tom bude písať," povedal Niall. "To je v poriadku ,mám pod šatami kraťasy," žmurkla som na neho. "Mám chcieť vedieť,čo máš v kabelke?"opýtal sa Liam. "Nie!" Vykríkla som,ale Harry vysypal obsah kabelky na podlahu.
"Na čo je toto?" Opýtal sa Loui a zdvihol slamku.
"Ja z cudzích pohárov nepijem," vysvetlila som mu. Zasmial sa a Liam znova začal prehrabávať. "Toaleťák, prečo? Pepřák (neviem ako sa to povie po slovensky),načo preboha? Náhradné nohavičky? Clary? Ty nie si v poriadku," komentoval obsah mojej tašky. Na moju obranu- nikdy neviete,kedy sa Vám to zíde. "A kamene tam nemáš?" Opýtal sa Niall. "Nie. Kamene nosím v ruksaku," odpovedala som a oni sa zasmiali. Radšej im nebudem hovoriť,že je to pravda.

"A sme tu. Drž sa Clar," usmial sa Hazza. Úsmev som mu oplatila. Vyšiel z Kamil - tak som pomenovala tú limuzínu. Za ním Zayn,ktorý mi pomohol vystúpiť. Hneď,ako sme sa postavili na červený koberec, ma oslepilo svetlo z foťákov. Všetci sa ma pýtali, s ktorím z nich chodím a moje odpovede boli väčšinov: nie;samozrejme,že nie; nebojte,sú voľní a podobne. Ale jeden ma prenásledoval celú dobu a bol naozaj neodbytný: "Prečo Vám Zayn pomáhal z limuzíny? Ste náhrada za Perrie?" Nedal pokoj. "Arrrg, strčte sa!" Povedala som a následne mu kopla so vajec (bože to znie divne) skrúcal sa v bolestiach a ja som sa zasmiala a odišla. Chalani ma čakali pri bráne a smiali sa. Mám taký pocit,že to videli. "Z toho bude problém," povedal Lee a snažil sa udržať vážnu tvár.

Trpaslíci práve vystupujú a ja sedím pri stole. "To či si predviedla bolo skvelé. Ten paparazzi sa z toho tak skoro nespamätá," prisadla si ku mne so smiechom Miley. "Tomu verím," zasmiala som sa. "Ako sa voláš?"opýtala sa ma.
"Som Clary,"
"Ja Miley,"
"To viem, ale je fajn,že si sa predstavila," usmiala som sa.
"Prepáč. Inak môžem tu sedieť?"
"Jasné,ale idem si pre niečo na jedenie,"
"Idem s tebou," usmiala sa.

"Ja si dám ten muffin,"
"Aj ja," vzali sme si muffiny. Neznášam takéto muffiny. Obyčajný, čokoládový,nudný-Dostala som nápad.
"Miley? Čo by si povedala na trochu kuchtenia?"
"Som za!" Prikývla a ja som ju odtiahla do kuchyne.

"Tu nemáte čo robiť!" Povedal nejaký chlap.
"Prepáčte,ale mám sťažnosť na váš muffin. Je príliž nudný. Naozaj. A ja vás chcem poprosiť, či by sme si ich nemohli trocha upraviť?" Spravila som psie oči.
"Dobre, ale pomôže Vám tuna José," nebol zrovna nadšený,ale neodolal mojim očiam. Alebo sme mu proste liezli na nervy.
Miley sa zasmiala a išli sme za Josém.
"Ako si to predstavujete?" Opýtal sa nás. "Dúha," naznačila som ju aj rukami nad hlavou.

Nakoniec z toho vyšli krásne muffiny. Môj muffin sa volá Jonáš a Mileny sa volá Gabriela (kreativita lvl. Ňom..ja som pod levelami) Chalani získali veľa cien aj Miley. Najviac dostala Taylor. Nemám ju rada. Never ever ever som ju nemala rada. Oh a ešte EVER.

"Tak,ako si si to užila?"opýtala sa ma Mona,keď sme prišli.
"Skvelo. Zoznámila som sa s Miley. Vraj tu bude ešte týžden,tak ju mám prísť pozrieť,"
"Clary,vieš Miley je dosť divná. Snaž sa aby nebola viac. Prosím nepokaz ju,"
"Chceš povedať,že som divná?" Opýtala som sa,tetinu odpoveď prerušil zvonček.
"Tu je vaša objednávka," povedal poštár (neviem ale ja,ako Záhoráčka si predstavujem vankúš s krabicou poštár=vankúš) podpísala som to a zobrala krabicu. Bolo v nej moje supermegaultra jednorožčie pyžamo. "Áno. Stopercentne si divná," odpovedala Mona.

•••••••••••••••••••
Táto časť nie je zrovna kreatívna,ale je nedeľa a ja som grogy. Takže sorry no...😂😂😇😇
Nikol

Kik[Harry Styles]    CompletedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang