Tento diel je na želanie jednej Captainom Amerikom posadnutej kravy. (Ale mame ju radi)
--------------------------------------Harryho pohľad:
Clary sedela na posteli. Vizerala smutná a to ma prekvapilo. Nemohol som sa pozerať na jej smutnú tvár. Musel som ju rozveseliť! Keď mi napísala, rozmýšľal som, že nepodpíšem a už vôbec nie, že prídem. No ona vo mne vidí priateľa a ja som rád aspoň za to.
"Čo sa deje?" "Ja..Luke ma pobozkal a ja.. Ja viem ,že nie je ten pravý. Chcela som mu niečo povedať, no on len odišiel a povedal, že to chápe," povedala smutne. " Nechápem, čo je na tom zle, pochopil to," nerozumiem, prečo je taká smutná. "Ach, Harry, keby si ho videl. Bol tak smutný a sklamaný." 'Začni plakať, začni plakť' myslel som si. Áno chcem byť hrdina, ktorý ju vezme do náručia a utíši jej nárek. Ale ona nič! "To je v poriadku, Lukea poznám. Dostane sa cez to. Teraz sa potrebuješ hlavne odteagovať!" "Odreagovať? O 11-tej večer?" "Áno," zlomyseľne som sa zasmial a podal jej ruku.Pohľad Clary:
Harry ma vytiahol z postele a viedol na chodbu. "Čakaj tu," pošepkal a pustil ma. Za pár sekúnd bol naspäť s klaksónom? Klaksón? Čože? Kde ho zobral? "Odkiaľ to máš?" "Nikdy nevieš, kedy sa ti to zíde. Napríklad teraz," povedal s úškľabom.
Nazmačil mi nech idem za ním. Po špičkách sme sa zakrádali k Zaynovi do izby. Harry potichu otvoril dvere, vkĺzol dnu a ja spolu s ním. "Chceš mať tú česť?" Spýtal sa. Len som prikývla,vzala klaksón a nahla sa k Zaynovmu uchu. Stlačila som ho,ako najviac sa dalo. Zayn zvískol ako malé dievča. Ja s Harrym sme sa váľali na zemi od smiechu. "Vy kretèni to si odskáčete!!" Zakričal a začal nás naháňať. Po chvíli sa pridali aj ostatní naháňali sme sa....smiali sa....rozbíjali poháre... Hádzali po sebe vankúše.... Naill jazdil po zadku na schodoch... Prišla Monika.. Čo?
"Pššt, je tu Monika," pošepkala som. "Ahoj Mon!" Zvolal nadšene Liam. Kretén!
Monika vošla do obývačky. Chvíľu neveriacky zízala a potom to začalo. " ČO JE TU ZA BORDEL?! PREBOHA!VY...." Zadrhla sa, keď do obývačky vošiel nejaký chlap. Kto to je? Nevedela som, že Mona má priateľa. "Kto je to?" Spýtali sme sa zborovo. "To je Chris," odpovedala, ešte vždy nahnevane. Chris! Chris Evans! Captain America!!! "To-to je Captain America!" Zakričala som a Chris sa zasmial. "Máš rada Captaina?" "No..ja mám rada Avengerov, alebo celkovo superhrdinov. Chosdíš s Monou?" Spýtala som sa nakoniec, aby som sa viac nestrápňovala. "Nó...áno," odvetil váhavo. Len som sa zasmiala. "Upracte to!" Povedala Mona predtým, ako sa aj s Chrisom zavrela v izbe. Fuj! Toto je moja krv!?
Upratujeme to už pekne dlho a oni stále nevyšli z izby. Dvojité fuj!Druhý deň:
Zobudila som sa dosť neskoro. V práci musím byť už o hodinu!! Rýchlo som sa obliekla, umyla a učesala. "Ahoj Clary, kam sa ponáhľaš?" Spýtal sa Zayn. " do práce a meškám," odvetila som rýchlo. "Nechceš odviesť?" "Aj hej," privolila som. Ísť v aute so Zaynom je zábava. Ale bolo mi ho ľúto, skoro celú cestu musel počúvať môj spev."Tak, ďakujem za odvoz," rýchlo som sa otočila a zavrela dvere. Monika by ma zabila, ak by ho uvideli novinári. Pravdaže, ak nebude mať nastarosť niečo iné. Niečo iné menom Chris Evans.
"Ahoj Clary, toto je tvoja nová kolegyňa Karolína." Povedal Rob a predstavil mi sympatickú blondínu. "Ahoj ja som Karolína, ale prosím volaj ma Kája, alebo Car," je milá, možno si nájdem aj nejakú nepopulárnu kamarátku, (nie žeby som si sťažovala ). "Ahoj ja som Clary a pokojne ma volaj ako chceš," žmurkla som na ňu. Práca s Car išla oveľa rýchlejšie.
Do kaviarne vošli chalani s 5SOS. Musím im predstaviť Karolínu. Zatiahla som ju ku stolu. "Ale Clary, veď to sú 5SOS," zapišťala mi potichu do ucha. Len som sa pousmiala. "Ahoj chalani, toto je moja kamarátka Car," predstavila som im ju. Usmiali sa, podali si ruky a iné formality. "Clary, čo sa stalo včera medzi tebou a Lukeom?" Vyzvedal Mike. "Nič vážne, len sa ma pobozkal, no ja chcem byť len kamarátka. Prečo stalo sa niečo?" Snažila som sa zakryť napätie a povedať to pokojne. "Luke od včera nevychádza s izby a je na tom zle...on on, ja vlastne neviem. Nevieme o ňom nič." "Odvezieš ma za ním?Karol vezmi prosím aj moje stoly a povedz Robovi,že som musela súrne odísť." Ach Luke, čo som to spravila......
--------------------------------------
Ako sa páčil diel Karolína je: kaja_29
Dnes možno pridám aj 12...😂😇😍
YOU ARE READING
Kik[Harry Styles] Completed
Fanfiction❗️príbeh má nespočet gramatických chýb (vrátane preklikov) ,ktoré si uvedomujem. Písala som to dávno. Bola som malá a gramatika nebola moja silná stránka.❗️ takže ak Vám to vadí,tak to nečítajte Stručné zhrnutie deja- je to bežný príbeh,kde dievča...