Už 40 časť čože??? A to to nemá ani poriadny dej😂😂 tak ale chcem tam dať od teraz len jednu dejovú líniu😂😂
PREČÍTAŤ TO DOLU!!?
Dnes Zayna konečne pustia z nemocnice. Nemôžem sa dočkať. Novinári sa samozrejme motajú okolo mňa a Hazzu,sme na titulných stránkach každého časopisu. Ak by som ho mala,tak môj Twitter by bol určite celý zaspamovaný,tak ako Harryho. Som len rada,že ma majú radi,zatiaľ.
"Už som túúú," rozbehla som sa.
"Zayn, Zayn, Zayyyn!" Kričala som na celú vilu a potom su skočila do náručia.
"Ahoj Clary," objal ma.
"Tak veľa si mi chýbal. Nemám sa komu posťažovať,"
"Ja viem,ale teraz som tu pre teba," vždy vie,čo povedať. "Môžeme ísť dnes niekam na večeru nie?"
"To by bolo skvelé. Spýtam sa Harryho,"
"Dobre," to neznelo velmi šťastne. Viem,že s Harrym nemajú teraz zrovna najlepšie obdobie.
Zaklopala som na dvere jeho izby a rovno si aj otvorila. S niekým telefonoval.
"Jasné,ďakujem. Ľúbim ťa," povedal do telefónu a ja som sa skoro rozplakala. Ale môže to byť aj jeho mama.
"Harry," zašepkala som.
"Musí-ím ko-ončiť, je tu Clary," zakoktal a položil.
"Kto to bol?" Zamračila som sa.
"Len Gemma,si pekná,keď žiarliš," usmial sa.
"Ja nežiarlim. Kto je Gemma?" Možno žiarlim,ale keď on volá s nejakou Gemmou? Stále sa utešujem,že je to možno jeho teta,aby som sa nezrútila.
"Je to moja sestra. Nehovoril som ti o nej? Je divná,čoskoro sa s ňou uvidíš. Určite budete kamarátky," žmurkol na mna.
"Harry išiel by si dnes so mnou a Zaynom na večeru?" Spomenula som si na dôvod,prečo som sem vôbec prišla.
"Ja-a už niečo-o mám," znova sa zakoktal. Čo mu dnes je?
"Ah,tak nič," povedala som sklamane,čož som aj bola.
Odišla som z izby a vybrala sa za Zayneem.
"Takže Harry nejde," rozžiarili sa mu oči,len som sa zasmiala. "Kam pôjdeme?" Spýtala som sa ešte.
"Nie,videl som dosť amerických fimov,aby som vedel,že budeš radšej,ak to bude prekvapenie. Každopádne sa obleč normálne,žiadne šaty, nechcem ťa zabiť," zasmiala som sa. Naozaj ma dobre pozná.
"Ako poviete pane," zasalutovala som.
"Nebude žiadne: 'ja nenávidím prežívapenia' a hraný plač?" Zmätene sa opýtal. Má pravdu,naozaj videl veľa amerických filmov,až príliž.
"Ja prekvapenia milujem," buchla som ho do ramena.
"Skvelé," usmial sa. "O hodinu,"
***Obliekla som si obyčajne rifle a tričko. Musela som si dať aj bundu,pretože v tom hlúpom Londýne nemôže byť pekne... No a ešte preto,lebo je koniec novembra,ale to je vedlajšie... Zobrala som si aj červenú tašku,ktorú som dostala od Harryho a do nej si dala všetky potrepné veci: telefón,sluchadká,pepřák,papier a pero, cukríky,žuvačky,lepidlo a iné dôležité veci.
Zišla som dolu,kde čakal Zayn v bielom tričku,cez ktoré mu presvitali tetovania,čierne jeansy a koženú bundu. On a ten jeho bad-boy look. Znova som sa zasmiala a on sa zatváril nechápavo.
"Čo je ti smiešne?"
"Ale nič drsňák,"
"Drsňák? Používa to ešte niekto?"
"Ja. Ale vieš čo nikto nepoužíva?"
"Neviem. Gaľgan?" Rozosmial sa. Ach, Zayn, keby si len vedel,že vôbec nie si vtipný...
"Nie! Teda,vlastne... Áno,ale to som nemyslela. Svižne. Myslela som svižne. A ak svižne nevýrazíme,tak zhorím nedočkavosťou,"
"Jasné drsňáčka. Môžeme ísť?"
"Čo je to za hlúpu otázku? Samozrejme! Veďte ma pán drsňák," nadstavil mi rameno,ktorého som sa chytila a išli sme k jeho autu.
"Následujte ma pani drsňáčka,"
•••••••••••••••
Chcete aj vývoj vzťahu Larah? (Louis a Sarah?)
Ooooooo Nigassss, dnes som mala birmovku (Ja !Ateista! Som mala birmovku!!!!) každopádne som zožrala asi tuny jedla a teraz sa ledva hýbem (# fakt o mne ktorý musíte vedieť😂😂😂)
KAMU SEDANG MEMBACA
Kik[Harry Styles] Completed
Fiksi Penggemar❗️príbeh má nespočet gramatických chýb (vrátane preklikov) ,ktoré si uvedomujem. Písala som to dávno. Bola som malá a gramatika nebola moja silná stránka.❗️ takže ak Vám to vadí,tak to nečítajte Stručné zhrnutie deja- je to bežný príbeh,kde dievča...